{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

er græde færdig {{forumTopicSubject}}

jeg har haft en bedste ven i over 6 år efterhånden... jeg har altid kunne fortælle ham om alt og vi har altid været en samlet pakke når man kom sammen med mig accepterede man ham og omvendt.. i torsdags ringede han kl 22.15 og sagde så at mig og en fælles veninde bare skulle snakke pænt om en anden pige som altid sviner os og ham til når vi ikke er der og vi havde om lørdagen inden ikke snakket ¨så pænt om hende

jeg siger at det skal vi nok hvis også hun lader være og det skal vi nok... jeg er lidt skuffet over ham og siger det så til ham fredag hvor vi er på marked. vi snakker frem og tilbage og han siger at han også fortrød det og så videre da jeg så vil ind til de andre og han skulle snakke med en kysser jeg som sædvanligt ham på kinden og løber ind og ser ham smile...

der går så ikke en halv time inden jeg får en sms at det der sku jeg bar aldrig gøre igen for nu havde jeg ødelagt hele hans aften og så er jeg bare grædefærdig og svarer at jeg tager hjem nu og han må hygge sig

idag har jeg stadig ikke hørt fra ham og det gør mig endnu mere ked af det fordi vi aldrig har været uvenner i mere end 6 timer og det at jeg overhovedet ikke hører noget får mig bare til at græde... Jeg har vildt lyst til at ringe til ham men jeg sys bare det er ham der har lavet fejlen og derfor ham der skal tage initiativet

havde bar brug for at komme ud med det

håber i alle har en god dag mens jeg ligger her med tårene rendene ned ad kinderne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er græde færdig
  • #1   8. maj 2010 Jeg er ikke helt med på hvad det var du ikke måtte gøre igen?

• #2   8. maj 2010 nej forstår heller ikke helt hvad du ikke må gøre igen

• #3   8. maj 2010 Føler med dig har selv en ven jeg har det sådan med vi har været venner i over 10 år og han er som en bror for mig ville slet ikke kunne bære hvis vi blev uvenner

• #4   8. maj 2010 Giv ham den kolde skulder. Manden trænger jo bare til opmærksomhed. Når han finder ud af, du ikke kommer krybende, efter hans mystiske opførsel. Skal han nok komme igen. Sådan er mænd. De spiller så smarte smiley så de skal bare lige pilles ned af stigen en gang imellem, for egoet ikke bliver for stort :-))

• #5   8. maj 2010 Jeg tror det hun ikke måtte gøre var, at snakke om en anden pige og efterf'ølgende var det heller ikke iorden, med et kindkys som farvel, som de plejede??

• #6   8. maj 2010 lige præcis ina t

• #7   8. maj 2010 Hmm synes det yder lidt kællinge agtig fra hans side af. Bliver han nemt tøsefornærmet eller er det en engangs forestilling?? For så kunne det jo være der lå noget andet under.

Synes du skal skrive til ham at du er da ked af hvis du har gjort noget galt, men du synes bestemt heller ikke hans opførelse var acceptabel og at istedet for at blive fornærmet vil du hellere have hvis i kan snakke om tingene som de er.

Svare han ikke på det, så ville jeg lade ham sejle sin egen sø, indtil han kommer til fornuft...

• #8   8. maj 2010 jeg har aldrig prøvet noget lignende med ham...

jeg skrev præcis det du skriver til ham igår aftes da jeg var på vej hjem men har ikke hørt fra ham siden

• #9   8. maj 2010 kender i det at hver gang telefonen ringer eller man får en sms håber man det er ham men det er alle mulige andre

• #10   8. maj 2010 Lige præcis samme holdning som Ina T: Giv ham den kolde skulder, så kommer han krybende når han finder ud af det ikke rør dig.

• #11   8. maj 2010 jeg har en ex ven på 10 år fra jeg var 12 til i år 22.. han har svinet mig til pudset hans kammi på mig og de har truet mig over noget jeg ikke ved hvad er??? aner ikke hvorfor han er sur og han skaber sig når jeg er der.. skal lige sige at han er 26 år...

Hvis din kammi ikke kan fortælle dig hvad du har gjort og ikke vil snakke om det så lad ham være.. hans venskab er ikke det værd...

ved det er hårdt men vi forandre os og nogen gange er det ikke samme vej...

• #12   8. maj 2010 Jeg har det åbenbart helt omvendt af de fleste her.

Jeg synes ikke stolthed er noget, der hører til i et venskab, og jeg har det sådan, at har man noget på hjertet, så kontakter man sin ven uanset hvem, der har begået en fejl.

Misforståelser blandt venner skal bare udredes, og det er begge parter, der har ansvaret for at få det gjort.

Så mit råd til dig - kontakt ham og få det ud af verden. Det er opslidende at lade være, og tjener ikke til nogens bedste.

• #13   8. maj 2010 Kan heller ikke helt forstå historien, men læste mig til at du åbenbart ikke må kysse ham på kinden igen? Kan han være forelsket i dig eller noget.
    Forstod heller ikke helt det med hende den anden pige I ikke måtte bagtale....

• #14   8. maj 2010 Er Enig med CH ... syntes alt det der med at lade ham vente osv slet ikke er et godt råd.
    Sådan noget bringer bare kaos til situationen - Du er nød til at snakke med ham, lade ham fortælle hvorfor han er ked/sur og selv fortælle hvordan du har det.!
    Hurtigst muligt før i hvert især får underlige tanker om hinanden følelser og hvad der egentgli skete osv.

held og lykke med det

• #15   9. maj 2010 Undskyld smiley men hvis en god ven, pludselig tillader at opfører sig sådan. Uden at ville fortælle hans problem, når man pænt spørger, og ignorer en. Gad jeg personligt ikke puste mere kraft i hans konge ego. Jeg havde personligt bare ladet ham være. Respekt og følelser skal være gensidige og ens i et venskab, ellers er det intet værd. Og som han opføre sig, er han pt. ikke det værd. Lad ham komme til dig. Du har vist interesse for at snakke, det har han ikke. Du har gjort dit, nu må han gøre sit. Hvis han værdsætter jeres venskab ligeså højt som dig, kommer han self. igen :-))

Kommentér på:
er græde færdig

Annonce