{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.842 visninger | Oprettet:

godt råd mod birkepollen allergi {{forumTopicSubject}}

da jeg selv lider helt forfærdelig af pollen allergi og har fået et godt råd, som har virket på andre vil jeg dele det med jer.

det går ud på at man lige så snart birke træerne springer ud (man kan med fordel plukke en gren og sætte i vand det har jeg gjordt) skal man plukke 6-8 skud med ca 2-3 blade i hver og spise dem (kun bladene og ja godt smager de ikke) 2 gange om ugen i 14 dage dvs 4 gange ialt også skulle man slippe helt for birke allergi. da jeg selv er ved at afprøve det ved jeg ikke om det virker, men de folk der har prøvet det påstår de er sluppet helt for det, det skal dog gentages hvert år.

håber der er nogle der kan få glæde af det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt råd mod birkepollen allergi
  • #1   26. apr 2010 nej det må vi ikke håbe det gør smiley
    jeg har 15 birke træer næsten lige udenfor døren så jeg kan dårligt holde ud at være der hjemme, så jeg krydser for det virker smiley

    ja jeg spiser dem rent, de blir selvfølgelig lige vasket inden smiley


  • #3   26. apr 2010 Jeg vil give Katrine L ret! Det KAN være farligt.
    Som krydsallergier vil jeg dog under ingen omstændigheder anbefale det!
    Tag istedet til læge og få noget "rigtigt" for det!
    Hvis du mærker det mindste kløe/krassen i halsen når du spiser det, skal du stoppe MED DET SAMME! Lov mig det....


  • #4   26. apr 2010 www.allergikompagniet.dk

    Alle typer allergi behandles.
    Jeg var med min bror derinde. Han har hardcore birke/græs/dyre og alt muligt andet allergi - så han kan slet ikke eksistere i sæsonerne.

    Under behandlingen skulle han bla snuse til alle mulige former for pollen, pels osv. Ting som han normalt for totalt crasy reaktion overfor.. Men der var ingenting. Det var helt utroligt.

    Nu glæder vi os til at se når diverse pollen sæsoner går igang så vi kan se om han stadig ikke reagerer!


  • #5   26. apr 2010 Der vil jeg også gi Katrine ret, det kan være meget farligt... Det er lidt som de nyeste vacciner der er kommet... Men mindre mængder tror jeg, og som sagt sidder man og venter indtil de er sikre på vacc. ikke giver udslag.. Det kan altså gå helt galt...

  • #6   26. apr 2010 Katrine,
    Hvor lang tid brugte du i alt på det???

    Jeg overvejer det nemlig...

    Men føler mig faktisk godt dækket ind, med 3 Banadryl om dagen, 2 gange næsespray og 2 gange dryppen øjne om dagen, men ville jo være noget lettere det andet:o)


  • #7   26. apr 2010 Katrine, ja ved godt det er en beskostelig affære:o)... Men får man ikke tilskud til det via sygsikringen eller??

    Nu vil jeg sige jeg klare mig rigtig godt på den her medicin, men ellers har jeg godt nok haft nogle helvedes år ind i mellem uha da:o(.... Men tror dog der er nogen der har det værre end mig..


Kommentér på:
godt råd mod birkepollen allergi

Annonce