614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

har det altid været sådan ?? har det altid været sådan ??

Jeg har pt. noget ekstra energi , måske pga. foråret og den veloverstået flytning.

Og derfor lægger jeg make-up her dag før jeg går på arbejde.

Men nu har jeg så opdaget , at øjenlåget følger med concieleren ( staves ) når jeg prøver at lægge en streg rundt om øjet.

Hvad f..... bip , sker der lige med min elastisitet i huden spørger jeg bare og har jeg flere overraskelser i vente som alderen skrider frem ?

Jeg er 47 år , men opfatter mig stadig som " one off the gang "

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har det altid været sådan ??
  • #1   23. apr 2010 Fed griner.. Sikke en ærlighed.. Må indrømme jeg er 37, og har også hængeproblemer.. For at være rigtig heldig, er det noget mere på det ene end det andet. Min far er også en af dem der har måtte få fjernet noget af baldakinet for at kunne se ud, så mon ikke også jeg skal en tur forbi saksen på et tidspunkt*ss*.

• #2   23. apr 2010 jeg går også og overvejer et øjen løft -- mit overøjenlåg ligger sig helt ned til vippen og er på vej ned over øjet -- det er fesent at blive gammel....

til min sidste fødselsdag lå jeg i en time og tænkte på om jeg nu blev det ene eller det andede -- kunne sku ikke huske det...

syntes 30erne stinker -- glæder mig til 40erne

• #3   23. apr 2010 glæd dig forresten rigtig meget til at øjenlåget bliver så slapt og hænger at din øjenskygge ender som en pølse der ligger inde i folden... så er den ved at være hjemme

• #4   23. apr 2010 Prøv at bruge en flydende eyeliner på øjenlåget i stedet. Det kan for det første lægges meget tyndere, linien bliver renere og der er ikke så meget friktion at det slæber huden med på samme måde som en Kohl. smiley

• #5   23. apr 2010 Mange har lidt slap hud der, og det bliver hurtigt slappere.. behøver ikke være fordi man er gaaammel smiley

Min folkeskolelærer fik et løft da hun var 37, for det hæmmede simpelthen hendes syn..
    Min mor skal også have, og jeg når da heller ikke at blive gammel inden jeg skal, for jeg har riiigeligt med øjenlåg og er hverken overvægtig eller gammel smiley

Din hud er helt normal, bare en bitte smule slappere end for 20 år siden smiley

• #6   23. apr 2010 Hundemutter *ggg* Hvad er der galt med pølsen ;-))) Jeg selv bruger rent faktisk vandfast øjenskygge, for at det hele ikke skal ende i folden i midten af øjelåget.. Det gør det så godt nok alligevel, men jeg har alligevel lige nok fornøjelse af det, til ikke at føle mig som et hængetræ når jeg går hjemme fra *ss*

• #7   23. apr 2010 Se det fra den positive side.. Det er luften fordi vi er meget ude, og tager os rigtig meget af vores 4 benede kræ. Der nu får skylden får mine rynker og smågardiner i fjæset

• #8   23. apr 2010 Søster McFluff.. Det er rent faktisk ikke så nemt lige til at starte med, for hvis der er lidt ekstra øjenlåg, skal man ikke spære øjet op, for at der lige pludselig kommer en enstra sort streg midt i det hele.. Så den skal være godt tør, for man ændrer øjenbrynsstilling. Been there, done that *loooool*

• #9   23. apr 2010 Sidder bare her på sidelinien og griner lidt i skægget....

Nå ja, turen kommer også til mig engang, og til den tid griner jeg nok ikke mere smiley

Sov godt tøsepiger! Vil skynde mig i seng, inden jeg får høvl over at være yngre end jer! smiley

• #10   23. apr 2010 Jeg bliver 48 om 16 dage men synes ikke lige jeg oplever problemet ved øjnene. Nu har jeg så også været så praktisk at få tatoveret eyeliner for ca 10 år siden ;-D

Men tyngdekraften/mangel på elasticitet giver sig udslag i hængekæber, så man efterhånden ligner en blodhund med de slappe hudfolder på hver side af hovedet.

• #11   23. apr 2010 :-)))) Nattenatte

• #12   23. apr 2010 Miemiv - uha.. Hvordan har du turde få tatoveret det.. Jeg har aldrig været piveskid, men det er nok det med at man ikke kan ændre hvis det går galt.. Jeg kender en der også har fået det gjort, og det er faktisk ikke rigtig kønt.. Det er lidt skævt, og hun ser lidt forsovet ud, da det er for meget plads mellem streg og vippe.. Men er det gjort ordentlig, kan jeg klart se fordelen.. Jeg farver også selv vipper til tider *Ss*

Kæberne er nu ikke mit problem, da det ligger til familien med fede kinder *gg* Så de bliver godt spilet ud..

• #13   24. apr 2010 Lonni : Jeg fik det lavet af af hende jeg tog uddannelsen hos som permanent makeup-artist. Det var ikke så slemt, for man får lokalbedøvende creme på. Senere lavede jeg så selv stregerne lidt bredere. Men jo, det er meget vigtigt at de sidder pænt lige og helt ind til vippekanten.

Jeg har lavet det på mange, som alle er rigtig glade for det, og også bryn på nogle som stort set ingen hår havde - ogs med godt resultat.

• #14   24. apr 2010 Miemiv.. Hmmm..... Det lyder jo egentlig ikke helt tosset enda. Slet ikke når jeg selv er en spade til at lægge det på.. Hvad koster det ca. at få lavet ?

• #15   24. apr 2010 Dengang jeg arbejdede med det mener jeg prisen lå på omkring 1500 for streg over øjnene og lidt mere hvis den også skulle under - så vidt jeg husker. Det er nok 6-8 år siden, men tror prisen er nogenlunde det samme idag.
    Jeg er så glad for at jeg fik det gjort og mine streger er stadig fint sorte og ser meget naturlige ud. Bruger stort set aldrig make up andet end mascara en gang imellem, når jeg skal nogen steder.

• #16   24. apr 2010 Permanent var også en idé, men det flydende er et spørgsmål om vane. Jeg kan lægge det med én hånd nu, samtidigt med at jeg bruger den samme hånd til at holde øjenlåget spændt (ikke at mine hænger, jeg er kun 25. Min mor på 48 har også et par der sidder ganske fornuftigt).

Du har helt ret i at det skal tørre, men det gælder også for os unge. Jeg får det også over det hele hvis jeg er for hurtig til at lægge det smiley

• #17   24. apr 2010 Hold da op hvor jeg griner her til morgen efter at have læst jeres indslag LOL

Miemiv ; det sgu da det de hedder ..... hængekæber ... , jeg har dem , men bare ikke rigtig forholdt mig til dem endnu smiley
    Jeg har alle dage mindet om en engelsk bulldog i ansigtet , bare uden underbid smiley

Kommentér på:
har det altid været sådan ??

Annonce