{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Alene og bange :o( {{forumTopicSubject}}

Michael arbejder aften denne uge så jeg har været alene med hundene fra jeg kommer hjem om eftermiddagen til Michael kommer hjem ca kl 22.

Der sker så det at tirsdag aften står jeg midt i badet og hører så nogen banke ret hårdt på døren. Jeg kan af gode grunde ikke åbne da jeg står under bruseren. Bankene bliver hårdere og til sidst står personen og sparker til min hoveddør.
Jeg bliver jo død bange og tror jo det brænder eller noget farligt, så får lige viklet noget om mig og går lige ud af toilettet, men kan ikke fornemme noget galt.
Hundene gik jo helt amok og gøede og personen holdt så op og gik igen.

Nu her sidder jeg stille og hygger ved computeren og så står der en og banker igen på samme måde (dog uden at sparker til døren denne gang) Jeg bliver jo dødsens bange. Hjertet hamrer løs og jeg bliver helt svimmel. Der bliver banket et par gange (hårdt) både på min hoveddør og køkkendøren (som er lige ved siden af hoveddøren) Til sidst bliver der taget i håndtaget. Daisy gør som en gal og så smutter personen igen.

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind lige nu :o(
Jeg er i forvejen ikke ret glad for at være alene og åbner helst ikke døren når jeg er alene og ikke venter besøg.
Især ikke om aftenen...

Puha skulle lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene og bange :o(
Kommentér på:
Alene og bange :o(

Annonce