Tordenvejr og alene {{forumTopicSubject}}
Hej hg
Her først på aften tordnede det, og ja det fik lige tankerne igang hos en første gangs ejer. Jeg har en hund på 9 måneder, som ikke rigtig har oplevet det vilde Tordenvejr endnu. Idag kiggede Daisy lige stift som i hvad var det skal jeg gø og være på vagt eller, også kiggede hun på mig (jeg ignorere hende bare) også var det, det. Resten af tiden lå hun bare og slappede af.
Mit spørgsmål til jer er så: når jeres hunde er alene hjemme har i så lyset tændt eller slukket?
Når daisy er alene er lyset godt nok slukket, men der er altid en radio der spiller for at skjule lidt af lydene udenfor. Men jeg tænker så hvis nu det skulle tordne og lyne, så er der vel en risiko for at hun bliver bange for lysglimtene fra lynene. Eller ligger jeg for mange tanker i det??
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
nov 2014
Emner: 8 Svar: 26
Ja det kan jeg godt følge dig i mht indbrud, men ikke noget jeg selv har tænkt på før nu .
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
Lige mht. tordenvejr så er Freja utryg ved det, det er nok både kombinationen af lysglimt og lyd. Så der prøver vi bare så vidt muligt at være hjemme ved hende, eller ved vi at der kommer tordenvejr så tager vi tidligere hjem hvis vi er ude.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207
nov 2014
Emner: 8 Svar: 26
jeg arbejder også selv aften, så dagen vil nok komme hvor hun er alene hjemme mens det tordner og lyner.. Men det med gardinet er også en mulighed
Tordenvejr og alene