12. apr 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
Har behov for at komme ud med det.. {{forumTopicSubject}}
For at gøre en laang historie kort, så har jeg hest i privatstald, hvor vi er 6 der har heste.
Vi er 2 teenager
2 voksene
og 2 børn med forældre.
Jeg er 16, og har været i stalden i længst tid, sammen med hende der ejer stalden. Der har været en masse problemer, og vi har ærligtalt bare været rigtig uheldige med de mennesker der kom i stalden.
Der har været mange ustabile og underlige mennesker. Det har på en måde været spændene at være med de mennesker der har været der, men det har også været rigtig træls, da det slider ufatteligt meget på én !
Jeg har været i stalden i 3½ år. Det første 1½ år gik storartet, og jeg elskede at komme i stalden. Det var fantastisk! Stemningen var i top, og altid glade mennesker. Der var vi 3 teenager, 2 voksene og 1 barn. Alle kunne sammen og vi red altid sammen.
Efter disse 1½ år kom de flere mennesker til, og andre stoppede (pga. manglende interesse)
´Det begynde at gå galt i stalden, og det kom meget i bølger, så det var kun i perioder.
Ejeren af stalden kunne godt mærke disse bølger og det var hun jo ked af. Hun ønskede en glad stald - som den havde været -.
Der kom en ny teenager til i stalden (13 år) Her går det først rigtig galt for mig.
Jeg kunne ikke med hende her, og jeg ønskede ikke en dårlig stemning, så jeg valgte ikke at snakke så meget sammen med hende. (måske ikke det smarteste, men det valgte jeg dengang) Hun forstod det som om jeg altid var sur på hende, hvor jeg så måtte forklare at jeg bare ikke kunne med hende. (Sådan har vi jo alle sammen, nogen mennesker kan man ikke med)
Hende pigen her, skrev tit på offentligt forum at hendes forældre slog hende mm. Et par af de voksene i stalden, snakkede med hende om det, og sagde hun måtte få noget hjælp, og snakke med hendes forældre. Det ville hun ikke, så de voksene ville gøre det. (jeg ved ikke om det blev gjordt?) Men ihvertfald fortsatte de beskeder om at hendes forældre slog hende.
Nå lille sidespring.
Ihvertfald blev det blev accepteret i et stykke tid, at jeg ikke kunne med hende, indtil vi havde en lille tyv i stalden, som tog ting - Det var ikke andet end showshine, godbider mm. - men det var mig der blev beskyldt af hende her pigen, trods mine ting også blev taget, jeg var enlig ligeglad, jeg kende sandheden, og det er vigtigst for mig.
Det sidste halve år, har været et kaos i stalden, og ejeren har valgt at alle skal flytte fra stedet, undtagen mig, da jeg godt kan passe min hest i selvpasser stald.
Nogen er allerede flyttet, men pigen her er stadig i stalden.
I weekenden fik jeg så en besked der virkelig gjorde ondt, den lyder således:
Nu gider jeg fanme ikke finde mig i det mere.. Hvis du har et problem med mig, så må du krafedme komme og snakke med mig istedet for at ødelægge mine ting!! Du kan sige hvad du vil, for jeg ved med sikkerhed at det er dig og jeg gider fanme ikke finde mig i de!!! KÆFT HVOR ER DU BARNLIG!!!!! Det her fortæller jeg mine forældre så kan de sige noget til dig, du gider ikke høre hvad jeg siger. du kan fanme få lov til at betale det du har ødelagt! Jeg er ked af at mit udstyr bliver ødelagt af dig! Sig hvad du vil, for jeg ved det er dig! Få dig et liv forfanden! Fuck jeg er vred på dig! Hvis der er så meget som en ting mere du ødelægger af mine ting, får jeg mine forældre til at snakke med dig. '' Citat slut
Denne besked fik jeg, jeg var lige kommet i stalden, og begynde at tude, foran alle de andre. Jeg forstod jo intet. Jeg ødelægger ikke folks ting, eller stjæler for den sags skyld.
Om aften sad jeg på nettet, og fandt et emne hun havde skrevet et sted. Der blev jeg hængt ud for groft, hvor der stod mit fulde navn og det hele. De beskeder hun havde lagt ind i dette emne have hun rettet i, så jeg havde nu skrevet ''so, kælling, møg luder, klamme, og taber.'' Det gjorde ondt at skulle finde sig i at se sådan noget. Jeg valgte at tage en snak med hendes forældre, men de var helt håbløse, og troede ikke på mig eller mine forældre - desværre.
Nu står jeg og føler mig helt alene, med et dårligt rygte på en bestemt side, hvor jeg normalt er meget. Jeg kan kun være glad for at hun flytter fra stalden, men det er trist at få sådan nogen beskeder, og se at man bliver udhængt rigtig groft - Jeg har self. skrevet til ejeren af siden og emnet er slettet, men mange folk har jo set det.
Jeg kender jo igen sandheden, men folk på nettet tror jo bare at jeg er den onde..
Det blev ret langt det her emne, men jeg har så meget inde i mit lille hovede, som jeg gerne ville have ud.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 165
Det er da bare så træls, når sådanne noget sker, især i en selvpasser stald ( har selv hest, i en selvpasser stal, men vi er kun 3 voksende) Håber du kommer dig over den grimme oplevelse, og kommer "op på hesten" igen Og stakkels lille pige på 13, som er så opmærksomheds krævende og selvoptaget, at hun er nød til at ødelægge andres liv, får at være glad!
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
Jeg har rigtig ondt af hende her pigen, som enten bliver slået eller har behov for at få opmærksomhed. Men hun ødelægger mig bare så meget at jeg har svært ved at have ondt af hende.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 165
Det er da bare så træls du har svært ved at komme ud til din hest, men tænk ikke på alt det negative, selvom det er svært du skal bare tænke på du skal ud til en som altid er glad for at se dig, som stoler på dig og vil gøre alt for at få dig til at smile
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 415
Du skal hanke op i dig selv, for du VED jo at du IKKE er den onde i det spil her.
Jeg tvivler meget på at hende den 13-årige bliver slået. Hun virker som en der skal have opmærksomhed for enhver pris.
Jeg er også rimelig sikker på at sandheden nok skal komme frem i lyset.
Op med humøret og kom derud af.. pøj pøj herfra..
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
ja mine ting burde være låst inde, men det kan jeg ikke Så tager alle mine ting med hjem når jeg bliver rask og kommer ud til min hest igen.
Jeg prøver hele tiden at holde humøret oppe, og vise at jeg altsår er ligeglad med alt hendes pis. Men nogen gange bliver glasset altsår fuldt, og det er det lige nu, og har derfor behov for bare at komme ud med det hele. ^
Mange tak for de støtten. Det betyder rigtig meget
Har behov for at komme ud med det..