{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

bliver så sur:-(( {{forumTopicSubject}}

Nu læste jeg lige en anden tråd og kunne høre lidt at en åbenbart havde bedt om jule hjælp herinde

Der var en anden som også skrev hun var så ked hun ikke havde råd til jule gaver til sine børn

Jeg fortalte min 2 forkælede unger det næste morgen og de var starks vilde efter at hjælpe..

Jeg skrev pb med hende hun bor ca 20minutter væk og jeg forhørte mig om hun selv kunne hente det,,hun ville lige skrive sit telefon nummer senere,,jeg sendte hende så mit,,tror i hun vendte tilbage???

Min dreng på 5år var fyr og flamme han fandt noget legetøj frem selv noget af hane rimelig nye lego((det ønskede de mest) og vi lavede en pose..tror i nogen sinde jeg hørte fra hende?

Jeg syntess impelthen det er så skuffende man kan i det mindste da give lyd tilbage,,min dreng var så skuffet og græd fordi det ikke blev hentet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver så sur:-((
  • #2   25. dec 2009 Hvis hun er blevet forlegen så mener jeg ikke at man skal sidde i et offetnligt forum og bede om hjælp.

Hun kunne da i det mindste have givet besked det er min mening.

• #3   25. dec 2009 nemlig mose kongen,,hvis man er forlegen hvorfor opretter man så en tråd om hjælp??

jeg er faktisk ligeglad med hun er forlegen,,at skrive en besked gør ingen ondt...og hun skulle måske have tænkt på hvor glad hendes børn var blevet for gaverne

• #4   25. dec 2009 og vi skrev et par gange ikke kun 1

• #7   25. dec 2009 frem med sympatien??hvad er det for noget vrøvl at sige,,,jeg havde netop sympati og mine unger også og fandt legetøj frem tilhendes unger

Ingen skal komme og sige man i det mindste ikke kan skrive en besked det skylder man sgu da i alt almindelighed,,syntes du skriver helt ud i tågen.

• #8   25. dec 2009 Uanset om det er jul eller man har fundet andre løsninger, så kan man altså godt give besked...men ja, der kan være mange grunde til at du ikke har hørt noget tilbage.

• #9   25. dec 2009 Kan godt forstå man bliver skuffet, når man gerne vil hjælpe smiley

Men det lego kan jo gøre gavn andre steder

• #10   25. dec 2009 Susanne, det var da også lige noget der passede ind i tråden her......

• #13   25. dec 2009 er HELT enig med de andre... mht til den julehjælp herinde, er det desværre gået HELT galt.... mange af de ting der er sket er helt ude i hampen... syns det er fedt for dem der virkelig har haft brug for hjælp, og som har fået det... men der er dælme godtnok nogle stykker, der burde have en dårlig smag i munden.....

syns det er meget tricky at finde ud af hvem der er oprigtige, og hvem der bare udnytter situationen, og er nogle gemene snyltere... ja undskyld, men i min verden er det den værste form for bedrag, hvis det foregår på denne måde...

det tilfælde du omtaler, tyder da også på at vedkommende bare har benyttet sig af situationen, og i virkeligheden ikke havde brug for hjælp....

T

• #16   25. dec 2009 Nå men. GLÆDELIG JUL

• #18   25. dec 2009 jn- du kan være stolt af din søn!

T

• #19   25. dec 2009 Team - det ved jeg nu ikke om det er... det er da tarveligt.. og folk har da lov til at komme ud med deres frustrationer... og syns ikke at det gør så meget hvis de folk der har handlet forkert, ser denne tråd

T

• #20   25. dec 2009 Jeg vil da pænt sig mig og min familie vi har da heller ikke haft ret meget at gøre med her i julen og vi har så fået hjælp af familien.

Hvis jeg havde oprettet et emne herinde og fik en besked om at der var nogle der var så flinke at ville hjælpe mig, ja så vil jeg tage imod den hjælp jeg kunne få.
    Jeg mener bare at hvis man har skrevet sammen mere end en gang og man så fortryder så kan man vel også godt skrive tilbage at man ikke ønsker hjælpen.

• #21   25. dec 2009 gizmo,,nu har jeg faktisk ikke lyst til at skændes med dig ved jo havd niveau du ofte bevæger dig på
    at du syntes det er iorden at bede om hjælp og få den tilbudt og så ikke engang gider give dig tid til at bare takke nej,,siger jo så en del om dig,,,ikke fordi det nok er nødvendigt at skrive her det ved folk vist i forvejen

Jeg bliver såmænd ikke sur over modvind plejer nu godt at kunne klare mig men jeg svarer bare igen akurat som du gør

ja han er nemlig en rigtig god dreng til at hjælpe ,,sådan er han,,han hjælper altid de små i børnehave også derfor syntes jeg det var synd han blev så skuffet

Og jep hun har nemlig været online så de 2 minutter en besked tager gad hun ikke engang tage sig

• #22   25. dec 2009 jeg bitcher ikke ,,jeg lod bare min frustration komme ud,,jeg nævner ingen navne heller ikke i pber ,,,så rent udrensning her

• #24   25. dec 2009 jo enig gizmo,,så kan du hoppe u d af min tråd:-))

• #25   25. dec 2009 Jøsses. Et tak, men nej tak ville da være på sin plads...

• #26   25. dec 2009 Hvis man vælger at hjælpe andre, så er det ikke altid man får en tak,men er hjælpen ikke den vigtigeste og så den følelse man selv opnår ved at hjælpe andre ?

• #27   25. dec 2009 Rene, jeg synes så godt man kan gi' lyd...synd for sønnen, der gerne ville hjælpe:/

• #28   25. dec 2009 Som jeg skrev først, så kan jeg godt forstå man bliver skuffet...

Personligt ville jeg også forvente en tak, men jeg giver ikke bidrag eller sådan noget for "takken´s" skyld

• #29   25. dec 2009 Selv de fattigste har råd til enten tak eller nej tak.
    Synd for din søn.

• #30   25. dec 2009 Puha almindelig høflighed er da en mangelvare i vore egoistiske samfund...jeg bli'r sgu helt trist:S

• #31   25. dec 2009 Nej jeg hjælper heller ikke for takkens skyld, bestemt ikke...jeg hjælper hvis jeg selv har overskud...men jeg synes bare det er dårlig stil slet ikke at melde tilbage, det er det jeg mener med "tak, men nej tak"...

• #32   25. dec 2009 jn&sn N du har en utrolig dejlig og omsorgsfuld søn, som du skal være rigtig meget stolt af.
    susanne hvor er det lige natascha ikke fortæller sandheden??.
    og ja man burde lige give lyd og sige hvis man alliegevel ikke skal bruge hjælpen.

• #33   25. dec 2009 jeg tilbød nu heller ikke min hjælp for at blive engel eller ligende,,men fordi jeg syntes det var synd,,og ved mine egne sommetider får lidt for meget,,og børnene har godt af at lære at ikke alle bare får.

jeg viderførte også mine samtaler med hende privat og ikke i tråden

Jeg bliver altid så trist når jeg hører om folk der intet har i julen

• #34   25. dec 2009 jn&sn N, man føler sig lidt til grin( og lidt naiv, sådan har jeg det selv...)...og konsekvensen kan jo være, at man bli'r mistroisk en anden gang, der er en, der be'r om hjælp...trist:(

• #35   25. dec 2009 Denne tråd gør mig lidt ked af at læse.
    Min julestemning har ikke været for god i år, bl.a. p.g.a. dårlig økonomi og lidt vinterdepression og at det er første gang jeg ikke skulle være sammen med min søn juleaften.
    Jeg har fulgt lidt med i trådene om julehjælp og set en utrolig medmenneskelighed og gavmildhed. Og jeg håber der trods alt er kommet noget godt ud af det til nogle familier.
    Hvis man søger om hjælp så mener jeg også det mindste man kan gøre, når man ligefrem bliver kontaktet direkte, er at sige pænt nej tak. Det er trods alt nogle mennesker som gør en god gerning af et godt hjerte, bruger deres sparsomme fritid og inddrager børnene i den gode sag.

jn&sn : du har en fantastisk lille dreng med et stort hjerte, og det er synd han blev skuffet - men lad ham endelig forstå at det ikke er hans skyld og der sikkert er andre der på et tidspunkt har mere brug for det lego og bliver endnu mere glade for det.

Fortsat glædelig jul til jer alle smiley

• #36   25. dec 2009 tak katrine og miemiv,,og alle i andre:-))

Har nemlig også lidt den følelse at man vil gå lidt udenom en anden gang og så er det måske folk der behøver den hjælp

• #37   25. dec 2009 *Og jeg håber der trods alt er kommet noget godt ud af det til nogle familier.*

Det tror jeg nok at der er:-)). Min families julegaver blev lidt mindre iår. Både p.gr.a. vores økonomi og p.gr.a. at jeg valgte at bruge nogle af pengene på at sende pakker til børn herindefra. Det mødte FULD forståelse hos familien:-))

• #38   25. dec 2009 Jeg tilbod ogsaa penge plus en kasse med x box der var helt nye. Horte ikke mere fra vedkommende. Sidste sms jeg fik var at vedkommende ville finde en dag , og afhente selv , men tingene er her endnu og julen er overstaaet . Forstaar derfor godt din frustration.

• #39   25. dec 2009 andrea - det er bare så....øv... det syns jeg

T

• #40   25. dec 2009 Og jeg efterlyser heller ingen tak , men en solle sms / opringning , hvor man melder afbud!

• #41   25. dec 2009 Det er lige før jeg er glad for at jeg ikke satte himmel og jord i bevægelse for at finde noget lego og andet af min søns "gamle" legetøj frem hos hans far, hvis det alligevel ikke ville blive modtaget ;-(

Jeg er selv en fattigrøv og har kun lige penge til smøger indtil på torsdag, men klarede alligevel at købe gave til min søn, og heldigvis holdt vi juleaften hos mine svigerforældre, hvor de stod for det hele. Men selvom man er fattig, kan man jo godt have noget som kan komme andre til gode. Også uden at forlange noget igen, andet end et ja tak eller nej tak - så man har noget at forholde sig til.

Mette: Dejligt og rigtig flot af dig og din familie !!! Sådan en juleånd tager jeg hatten af for smiley

• #42   25. dec 2009 Tog m hysted. Ja skuffet blir man da.

Kommentér på:
bliver så sur:-((

Annonce