{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Julestemning??? {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der slet ikke r i julestemning?
Jeg gider ikke fejre jul i år, det siger mig ikke noget. Igår tog det 3½ time i snestorm at køre til den anden ende af byen for at købe julegave til min søn (men ikke det jeg i første omgang ville købe til ham) og idag skulle jeg så købe et eller andet (kedeligt) til min kæreste, fordi jeg ikke kunne finde noget spændende inden.Og så har jeg heller ingen penge til resten af måneden og en udsat regning....
Jeg hader julegaver!
Jeg skal ikke være sammen med min søn juleaften, så jeg har ikke den fornøjelse at se ham modtage og give gaver. Gaver imellem de voksne i svigerfamilien siger mig INTET! så det eneste jeg ser frem til er lidt god mad - hvis jeg elleras gider spise noget - (manglende appetit i over en uge nu)

Undskyld min negative julestemning, men skulle bare ud med det!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julestemning???
  • #1   24. dec 2009 Du er slet ikke alene....jeg er endnu heller ikke i julestemning.

Det er flere år træk at vi kun giver julegave til hundene....så den har hele dagen stået på at lave hjemmebag til dem og for en halv times tid siden blev hunde gufferne lagt i dåser *S* så er der osse blevet bagt siden ved 10 tiden i formiddags....syntes det er så hyggeligt sådan noget ;o)

Ærgeligt at du ikke ska' fejre julen med sønnen og ska' til bytte ønskeliste fest hos sviger mikanikken.

• #2   24. dec 2009 Jeg glæder mig meget til en en lækker andesteg med alt hva' der høre til.....håber dog at jeg slipper med af med min ondt i mavsen

• #3   24. dec 2009 jeg er bestemt heller ikke i julestemning. Skal være sammen med kærestens familie i morgen. Og jeg giver ikke julegaver, har ikke gjort det i flere år. Og vil heller ikke motage nogen.
    Men det bliver ikke respekteret af kærestens familie. Så jeg er sur over at jeg i morgen skal modtage nogle gaver jeg ikke ønsker

• #4   24. dec 2009 Rotterne - Det er da dejligt I kan finde ud af at udsætte noget af det. Skal du holde juleaften med kæresten eller med familie eller?

Lucky's mor - Det lyder dejligt - Fortsat dejlig jul til jer smiley

Holistisk... _ Åhh det lyder dejligt for vovserne. Så langt er jeg endnu ikke nået. Skulle også have bagt honningkager m.v. med sønne i sidste weekend, som jeg plejer, men Miv's sind nægtede......
    Øv!

• #5   24. dec 2009 Ja...øv da...at du ikke kunne overskue bagningen....

• #6   24. dec 2009 Sanne - Uhh, det lyder bestemt heller ikke julehyggeligt. Skal dine børn være hos dig juleaften? Håber virkelig du får lidt overskud og børnene finder den gode stemning frem, så I trods alt kan få lidt hyggeligt samvær i familien smiley

• #7   24. dec 2009 mai-britt - Det dilemma var jeg faktisk i, for jeg havde meldt ud at jeg ikke ville være med til julegaver, men så kommer min kæreste og siger at han køber fra os begge (eller rettere alle tre - inkl. min søn). så vi får også fra dem, selvom det er min kæreste der har købt dem.

• #8   24. dec 2009 Rotterne - Det lyder ikke ligefrem so dem du har mest lyst til at være sammen med - men så må du se om du ikke kan påføre dem lidt positiv julestemning....Måske ved selv at synge en julesang?.....

• #9   24. dec 2009 Øv, hvor er det trist at læse, at så mange ikke er i julestemning og at I er nødt til at holde juleaften sammen med mennesker, der ikke rigtig siger jer noget. Og Mie, jeg forstår godt, at det kan være svært af finde stemningen, når man ikke skal være sammen med sit barn.

Jeg er i julestemning og glæder mig rigtig meget til i morgen. Begge mine børn er her, ja, det er de allerede, så vi starter også dagen i morgen sammen. Jeg glæder mig altid som en sindssyg hvert andet år, når ungerne er her smiley Vi skal spise god mad og bare hygge, hygge og snakke! Og så to skøre hunde, der fiser rundt om benene på os smiley

Jeg håber, I alle - trods alt - får en god jul!

• #10   24. dec 2009 Jeg hader også i den grad julen!!!

• #11   24. dec 2009 Åhhh....jeg har et ernormt stort ønske... at alle i familien er søde og kærlige overfor hinanden og det ikke bliver et stort brokkeri og snærren.....hader det simpelthent

• #12   24. dec 2009 mullet - Det var ikke for at fjerne julestemningen fra andre - tværtimod!!!!! Du skal bare dykke i konfektbøtten og tænke på din næste date - så er den julestemning oppe igen (håber jeg) *G*
    Hvor og med hvem skal du holde jul?

• #13   24. dec 2009 Kim og Malene...Holder I så jul alene?

• #14   24. dec 2009 Jeg er ked a at jeg startede denne tråd - og det er absolut ikke for at kvæle andres juléstemning. Jeg plejer at elske julen og hygge med klip, dekorationer, julebag konfekt o.s.v. men intet har fanget mig i år, og jeg synes det er mest synd for min søn i de dage i december han har været her. Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg ikke har rigtigt julehygget sammen med ham.

• #15   24. dec 2009 Nej, Mie, det skal du da ikke være ked af! Man har det jo, som man har det.. Og jeg er nu stadig i julestemning - selv om det gør mig ondt på I andres vegne!

• #16   24. dec 2009 OK mullet - Lad bare træet stå, det lægger de sq ikke mærke til *G* Synd med daten at det ikke gik (havde ellers store forventninger *SS* ) Men dejligt at du skal være sammen med din mor, så håber I får en rigtig hyggelig og dejlig jul - sammen med hundene også ;))

• #17   24. dec 2009 Bente - Det glæder mig også at du trods alt er ovenpå og frisk til at holde jul - det er dejligt. Der er ikke noget bedre en at have sit/sine barn/børn omkring sig når der skal hygges. Håber I får en rigtig dejlig og hyggelig jul sammen.

jeg har de sødeste svigerforældre man kan tænke sig, så det er ikke dem der er skyld i min "anti-julestemning". Jeg er vist "bare" depressiv (og nægter at tage medicin igen)

• #18   24. dec 2009 * Snake Bite *

Det kan man da sagtens på to kogeplader medmindre kødet ska' en tur i ovnen så kommer det nok til at knibe lidt.

Den person som engang sagde, at familien burde hænge på væggen med bagsiden ud af.. var en meget klog person:-(

• #19   24. dec 2009 Jo da...det er jo rogtog nok, men så ved man det og kan starte i go' tid og nyde duften sprede sig i hele hjemmet : )

• #20   24. dec 2009 Tak Mie! Jeg håber, du får det lidt bedre meget snart. Jeg forstår dig godt mht medicinen! Knus og tanker herfra

• #21   24. dec 2009 smiley

• #22   24. dec 2009 Aiii....miv det kunne de da vel ikke finde på at sige det med medicinen - veller?

• #23   24. dec 2009 Nu må I alle have en så god og velsignet jul som muligt.

Nat Nat HG

• #24   24. dec 2009 Ai - Det er faktisk min x - ham der er far til min søn, som nmener jeg skal tage medicin igen fordi han ikke mener jeg har overskud til vores søn, hvis jeg har lidt "down-perioder". Men jeg kan selv styre det og kn også være lykkelig og strålende glad, hvilket jeg ikke kan på piller.
    Desvære falder en af mine nedture så smmen med julen i år - og det hænger måske sammen med at det er første gang jeg skal holde jul uden min søn i de 12 år jeg har haft ham.....

• #25   24. dec 2009 Snake bite - Jeg har faktisk også engang lavet julemad p 2 kogelader. Jeg filleterede anden og stegte den på panden mens kartoflerne kogte. Derefter blev der lavet sovs og brune kartofler, mens rødkålen holdt sig varm ovenpå sovsegryden...

God nat til jer der går i seng og rigtig glædelig og hyggelig jul til jer alle sammen smiley

• #26   24. dec 2009 mullet - Jeg har været på antidepressiv medicin i over 6 år men det er over 5 år siden jeg selv sagde stop og uden lægens anvisning trappede langsomt ud af det. Jeg blev migselv igen men har selvfølgelig haft depressive perioder. Til gengæld har jeg gennem anden terapi og selvindsigt lært at læse de signaler der kommer, så jeg aldrig ryger dybr ned igen. Så næ nej ikke mere med. til mig!

• #27   24. dec 2009 Jeg er da også ked af at læse at der er så mange flere end mig der ikke ligefrem jubler fordi det er jul.

Det er slet ikke fordi jeg ikke har søde mennesker at holde jul sammen med - skal være sammen med min kæreste hos hans søde forældre - Men det er vist bare mig.................

• #28   24. dec 2009 Mullet - For fan**n da, det lyder vildt! Fejlmedicinering..... Nej man skal ikke tae alle psykiateres/lægers ord for gode varer. Jeg var indlagt og har et par diagnoser på personlighedsforstyrrelser, og det hjælper medicin altså ikke på, så jeg har arbejdet på at lære migselv at kende i stedet for og tager så de op og nedture som kommer....

Håber også at du har lært at "håndtere" det problem som du har.

• #29   24. dec 2009 Trinse - også glædelig jul til dig. Trist med alle de problemer i familien. Håber de løses. Og det er super af dig at du ikke lader dig slå ud. Rigtig god jul!!!

• #30   24. dec 2009 Mullet - Deet lyder godt at du er på rette vej, og jeg ønsker det bedste for dig. Du er en gæv pige, så du skal nok klare det hele smiley

Ja mange har god virkning af medicin og nogen kan ikke fungere uden. Har jeg selv oplevet med nogen af dem jeg var indlagt sammen med. Jeg gik også lidt rundt i en osteklokke da jeg var på medicin, så det var ikke lige sagen for mig.

Nå søde, nu orker jeg ikke mere.Skal lige ud med vovse og så have et par timer på øjet.

Tak til alle jer søde HG'ere der gad spilde tid på min negative tråd.
    Kan i alle have en rigtig hyggelig og GLÆDELIG JUL!!!!

Nat-nat smiley

• #31   24. dec 2009 Min familie-situation er heller ikke den mest optimale, så kæresten og jeg har valgt at holde jul hos min bedste veninde og hendes familie.
    Jeg glæder mig ustyligt meget, for jeg VED det bliver super hyggeligt. Både min og kærestens familie synes det er underligt vi ikke holder jul sammen med "familien", men den jul vi får ER en familie-jul!!!
    Der er ingen skænderier, intet stress og jag. -Det er REN julehygge og jeg glæder mig såååå meget smiley

Håber I alle får en skøn Juleaften og at jeres hunde kan hjælpe med at få jer i julehumør smiley

• #32   24. dec 2009 Problemer med jul kommer nok ofte af at vi synes vi skal være i den helt store julestemning og at det hele kun er vellykket hvis vi har en stor glansbilledefamilie at fejre julen med.Jeg har ikke ret meget familie er enebarn og det er min 14årige datter også.Jeg har ofte været ked af ikke at kunne give hende den store familiejul som mange andre har,men med alderen er jeg blevet bedre til at fokusere på de gode ting vi er i stand til at gøre for hende,fremfor de ting vi ikke har mulighed for at gøre.Vi holdt jul i går,da jeg skal arbejde i hjemmeplejen i aften.Glædelig jul til alle.

• #33   24. dec 2009 Julestemningen her er heller ikke særlig stor, men vil gøre alt for at mine to drenge får en hyggelig dag/aften, men jeg ser bare frem til den er overstået og jeg videre kan finde ud af hvad der skal ske i mit liv.

Men alligevel vil jeg ønske alle en rigtig glædelig jul smiley

Kommentér på:
Julestemning???

Annonce