Ikke i julestemning )0: {{forumTopicSubject}}
Hey..
Nogen der har en rigtig god idé til at komme i julestemning?
Mit hjem er ikke pyntet op endnu, foruden de papirsnisser som man kan købe.. Øv altså.. Og vi har ikke rigtig noget julepynt.
Men kan det overhoved betale sig at begynde på?
Nu tænker jeg også tit/giver fjernsynet skylden..
'Altid' har de været på pletten med jul.. jul,jul,jul...
Altid sender de noget med jul, så det bliver nemt at komme i stemning.. Men øhh. Hvad sker der lige for dem i år? Så i reklamer at alt julehalløj kom samme dag - den 21 dec- og hvad kan jeg lige bruge det til nu??
Min julestemning plejer som regel, ihvertfald 60%, at komme via tv og de har da vist svigtet mig i år.. øv..
Ville også have brændt en rar julecd, men brænder virker ikke. Har heller ingen radio.. Og på tv er der kun pop...
Men vil da se om jeg kan få gjort rent i dag, og få skåret lidt mere julepynt i pap... men guuud hvor går det langsomt )0:
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Du kan bare smide din adresse i en PB, så ryger det i posten imorgen......
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
sikke dog et sløvt julehumør du der sidder fast i hva!
... det skam ALDRIG for sent at komme igang!
ta ud og køb noget gløgg.. og æble skiver... og inviter din bedste veninde på besøg! .. eller besøg nogen af de mange julemarkeder der er rundt i HELE DK! .. køb evt. noget anderledes julepynt derfra.. eller få inspiraton derfra...
ta nogen appelsiner.. og stik nogen hele nelliker i dem.. så får du duften af jul i hjemmet dit..
giv dig selv lov til at være glad.. og nyn en julemelodi...
skru din radio hen på 95.. der spiller de kun julemelodier... og giv din vap en juleknuser!
og her til sidst.. gir jeg dig lige et verbalt spark bag i .. til at komme igang du!
*LoooL*
RIGTIG GLÆDELIG JUUUUUL !
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 470
jun 2008
Skriver dem alle lige på min tjekliste, hehe.
feb 2008
-så kan mit arbejde godt betale portoen til forsendelsen..:-)))))
jun 2008
Malou- Har det lidt på samme måde, men i dag vil jeg bare have det ordnet. Det kan ikke passe endelig at have købt sit eget hus også er vores første jul sådan her... puuha siger jeg bare!
Malou, skynd dig at komme igang - der er stadig et stykke tid til jul (0:
Også bare glem eksamen indtil videre (0:
Hyggestemning, hyggehyggestemning! (0:
feb 2008
-jeg er så også en af de tosser der pyntede op omkring 1. søndag i advent, og som render med nissehue på den sidste uge op til jul når jeg er på job...:-))))
På mit normale arbejde griner de bare lidt af mig, men jeg ved sgu ikke helt med mit weekend job, er lidt i tvivl om hvor alvorligt en centervagt vil blive taget hvis vagten har nissehue på....:-))))))
jun 2008
Har lige inviteret mine brødre herover til en omgang pebbernødder i morgen (0: Jeg er faktisk enorm dårligt til at bage, så håber at de kan gøre det meget bedre end mig hehe.
Men vil ihvertfald rende rundt med hue hele dagen og jeg glæder mig til at Eva's nisser kommer på besøg. De får et super godt hjem Eva, det skal du ikke bekymre dig om (0:
hihi
jun 2008
Tror også jeg vil begynde at pynte op i november, de kommende år. Der er så mange ting man skal her i december, at man simpelthen ikke har tiden. hihi
feb 2008
jun 2008
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
ENGLE DALE ♪♪♪♪♪...NED I SKJUL....♪♪♪
HID DE FLYVE..♪♪♪...MED PARADIS GRØNT...♪♪......hi hi... skråler helt vildt.
...........................................................
SKAL VI KLIPPE VORE JULE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ SAMMEN...........hjælper det her ikke bare en lille smule....... *GG*
jun 2008
http://radiosoft.dk/
Det er REN julemusik - da jeg jo ikke har radio er min computer skruet op for fuld skrål (0:
Er allerede kommet lidt i stemning (0:
Tak for alt den juleopbakning
jun 2008
Det må være rart at have en mor man kan nasse julepynt af. Min mor har dog hjulpet med at lave saltkringler som skal hænges op.. dem er jeg ved at sætte i bånd nu (0:
jun 2008
Aj syntes det er for dårligt at vi er kommet så sent igang i år (0: hehe
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
jun 2008
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
Ikke i julestemning )0: