{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Manglende julestemning - hjælp... {{forumTopicSubject}}

Ja ved ikke hvor min julestemning bliver af i år? Synes ikke ejg er i julehumør som jeg ellers plejer at være måneder i forvejen... Har juletræ og skal fejre jul hos min far med søskende og farmor og farfar, dog uden Princess PIV... Har ingen juleferie i år, kun fri den 24. og 25... Nogle gode råd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende julestemning - hjælp...
  • #1   22. dec 2008 så er vi 2.. jeg er begyndt lige så stille at det faktis er juleaften om 2 dage.. men ellers ikk.. hvor er tiden henne?

• #2   22. dec 2008 jeg spørger bare.. HVOR ER TIDEN HENNE!!?? ej hehe..

• #3   22. dec 2008 Jamen alle gaver er købt og alt er godt, men ja stemningen mangler sq... Men glæder mig til at se familien, det er noget tid siden :o)

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #4   22. dec 2008 ingen julestemning her, men juleappetitten er kommet.....:-)

• #5   22. dec 2008 Har arbejdet alle dage i december, og holdt søndag i advendt på arbejde med min søster og der har vi spist og hygget med alt muligt godt, men ved ikke hvorfor, men glæder mig ikke som jeg plejer og ved da en af mine gaver som jeg glæder mig som en gal til og familien bliver samlet som jo er lækkert, men men men det er bare ikke julen jeg tænker på...

• #6   22. dec 2008 Natascha F
    hvorfor ingen julegaver???

• #7   22. dec 2008 Jeg 'lider' sjældent af julestemming og i år er ingen undtagelse, jeg tager julen ganske stille og roligt, det er ikke noget jeg gider at hidse mig op over -eller piske en stemning op for.. ;o) Men jeg gælder mig da til en hyggelig aften sammen med min mand hos min moster og onkel, men decideret julestemning, nææ, det tror jeg ikke man finder meget af her -andet end det man kan se i TV (julekalendere og julefilm) det syntes jeg er hyggeligt nok.. :o)

• #8   22. dec 2008 jamen synes også der er hyggeligt og julefilm er skønt, men undrer mig nu stadig...

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#9   22. dec 2008 synes det kommer med aldere...
    Sidste år knoklede jeg og stablede jul på benene til hele familien.... I år skal jeg bare slappe heeelt af

• #10   22. dec 2008 Det klarer vi hurtigt..........Do - Re - Mi - Fa - Sol - La - Bi - Do...

♪♪♪... GLADE JUL...♪♪... DEJLIGE JUL...♪♪♪♪
    ♪♪......ENGLE DALE NED I SKJUL...♪♪♪♪♪
    ♪♪♪♪..HID DE FLYVE ...♪♪♪... MED PARADIS GRØNT... ♪♪♪...osv,
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

♪♪♪♪ SKAL VI KLIPPE VORE JULE- ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ SAMMEN .....♪♪♪♪...

Hjalp det ikke lidt på Julestemningen..... *GG*

• #11   22. dec 2008 til trods for at jeg har pyntet juletræ og høt julemusik i jeg ved ikk hvor længe på arbejdet, så syntes jeg slet ikk julehumøret titter frem..

måske kan en afdød og 2 tilskadekomne på arb. plus lidt kaos på hjemmefronten være årsagen...

men håber da bestemt der er en der har en kur=) så vi alle kan komme i julehumør inden d 24=)

• #12   22. dec 2008 heller ingen jule stemmening her sønnen blev indlagt i fredags med tarm slyng, og er blevet operet i lørdags, i søndags fik han feber og idag har de fundet ud af det er en byld i maven efter operationen, så han er på antibiotika, og ligger med 40 i feber, og skal vist åbenes igen, han ligger med sonde, drop, og div. ledninger så skal sidde på sygehuset ved ham jule aften, lige pt føles denne md som den værste hele året smiley

• #13   22. dec 2008 Er lidt i blandet stemning mht jul. Sidste år november blev min gamle hund aflivet, så der var jeg bestemt ikke i julestemning.
    I år har jeg Buller, og han skal da med hvor vi skal fejre jul, men han må kun ligge i bryggerset fordi dem vi skal fejre jul hos, er allergikere, og har tre børn.

Og egentlig har jeg mest af alt lyst til at blive hjemme, for her hvor jeg bor, er der meeeget stor chance for indbrud.

• #14   23. dec 2008 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna * - det hjalp da en del smiley

steffen J - pyha det er sq skidt - rigtig god bedring herfra og julehilsen!

Anne P - pyha er heller ikke glad for at tage afsted juleaften, men min veninde passer Princess da vi bor sammen og hun holder jul i nærheden og bare skal hjem og sove, mens jeg skal hele vejen til fyn fra århus, hvor hun ikke kan komme med da min fars hund er syg og derfor ikke skal i nærheden af andre hunde, da han farer op og ikke kan komme ned igen og det påvirker desværre sygdommen.. :o(

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#15   23. dec 2008 det ikke kun mig der er til rotterne i år....
    Hvert år tænker jeg:
    ØV hvor er det neder at være voksen, savner den tid hvor mine forældre hoppede og sprang for at jeg skulle have det fantastisk, I år handler det om at min syge far skal have en god jul, er tit bange for det den sidste.....
    Undskyld hvis jeg er nederen, er bare neder over julen

• #16   23. dec 2008 Ja, jeg savner også den gode tid hvor man boede hjemme, og der var plads til alle. Og plads til et juletræ. Det savner jeg virkelig nogen gange. Vi pyntede det altid den 23. december, og det var så hyggeligt.
    Men huset er solgt, mest af alt pga. min far fik en hjerneblødning og blev lam i højre side. Det skete et par år siden. Så det blev for meget for min mor at klare både, hus/have og min far.
    Og der må ikke være dyr i mine forældres nye lejlighed.

• #17   23. dec 2008 Synes dagen i dag er gået så hurtigt, har været på arbejde og afsted for at købe den sidste julegave der var lagt til side, men de havde sq solgt lortet, så måtte lede videre... Men fik den købt og glæder mig til at se hele familien i morgen... :o)

Forresten hjalp det en del at jeg fik pyntet juletræ med min veninde i går, mens hundene legede med toppen fra træet :o)

• #18   23. dec 2008 ej hvor sødt.. .

Kommentér på:
Manglende julestemning - hjælp...

Annonce