Juletradtioner {{forumTopicSubject}}
Jeg har i aften været ovre at hjælpe en ældre dame med at pynte op til jul i hendes hus.
Jeg lærte hende at kende gennem mit arbejde for en del år siden. Et år op til jul, var hun syg - og samtidig ked af den manglende julepynt. Jeg tilbød at komme og hjælpe hende.
Siden er det blevet til en tradition, at jeg kommer og hjælper hende med at få lidt julestemning ind i huset.
For mig er det en af julens hyggeligste traditioner, hvor vi hygger os med lidt god mad, julemusik og masser af snak.
Og selvfølgelig var min hund med Han knus-elsker min gamle veninde, som altid har godbidder og kærlige klap parat.
Hvad er jeres bedste juletradtion?
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Jeg ved ikke rigtig, om jeg har nogle, jeg kan fremhæve over andre - jeg elsker al hyggen med at lave juledekorationer, bage småkager, få gløgg og æbleskiver, tænde lys i adventskransen, kalenderlys og dekorationer, pynte op - ja, bare det hele Mest af alt nyder jeg at være sammen med min famiie Jeg er et rigtigt julehyggemenneske
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
En af mine må være at pakke kalendergaver ind mens jeg ser en gammel julekalender
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Den eneste "tradition" jeg har, er at løbe efter min mor og mine søstre med hånden oppe i måsen på anden..
Gør det hver år og jeg elsker det..
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Det bliver man aldrig for gammel til at se..
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
mla: her bliver der sørget for der er en lille portion tilbage, umm, så hyggeligt.
Vi har mange så traditioner, man bare gør uden at tænke så meget over det. Men siden vi mistede min far i julen 08, tager vi på kirkegården den 24.(efter disney) og siger god jul til ham, min mormor, morfar og fætter der ligger på samme "gade". Der er så smukt på kirkegården, med levende lys langs stierne.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Juletradtioner