Sikke en drøm - {{forumTopicSubject}}
DAMN - jeg drømte at Idun i løbet af natten havde født 2 hvalpe - og lagt dem på et tæppe i stuen -
Kan sgu gå helt i panik ved tanken om at hun går i løbetid lige pludselig - ( hun har ikke haft sin første endnu - ) og så stikker af eller lign, og kommer "halvtyk" hjem - Eller det ender galt med den herre Thor vi har i huset...
Findes der egentlig større hundebure - end det der 1X1m... eller hvilken størrelse de reelt har - ( syns de er meget små ) Et som jeg med god samvittighed kan lukke hende inde i fx om natten og når de er alene hjemme - når den tid kommer...
Kan gå helt i Ahhhh ved tanken -
( Nok fordi jeg oplevede hvad der skete med Kass - den hund vi købte hjem 10 mdr gammel - som viste sig at være drægtig - og blev tosset af det )
Jeg tænker i bur der er i størrelsesordenen fx 2,5X2,5m...
Har ledt på nette - men intet fundet i den størrelse til indendørs brug -
Julie...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Nej ik med Thor i huset - Han har torperet døre - vinduer alt - den chance tør jeg SLET ikke tage...
Du sku se vores bryggers dør - ( udendørs - ) det meste af det nederste af døren MANGLER... det er BIDT væk...
jul 2005
Anden udvej må blive at jeg tager ham med hver gang vi tager nogen steder - men hvis det bliver en sommerløbetid - hvilket det jo nok gør - så kan han jo ikke sidde i bilen når jeg er på job etc -
Så dur den alligevel ikke... smiler...
jul 2005
Og familien er ikke fan af hunde... i forvejen når de er på besøg er hundene lukket bag låge i seperat rum... totalt hystader... Tænk hvis hunden bare lige sådan kom hen og troede man ville kæle med den - føj da - ( hmmm Griner - )
jul 2005
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.012
jul 2005
Meningen er at Idun skal avlsgodkendes - hvis dette kan lade sig gøre... så ja - det er meningen at vi senere - om et par år, gerne vil have hvalpe på hende...
Julie - c",)
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.012
ved godt piller ikke er så godt men kn jo være en løsning:-) men hvad ved jeg også om det. held og lykke med det:-)
thi hi..
jul 2005
Ja - sådan er det - vi vælger at tage de hensyn - da vi altid har vidst at de ikke elskede hunde - jo - nogen i familien gør - og når de er her uden hystaderne - så er hundene selvfølgelig med i selskabet - ...
Smil herfra...
Sikke en drøm -