{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Jeg drømte mig en drøm i nat; gjorde du? {{forumTopicSubject}}

Vågnede glad og samtidig lidt vemodig op i nat.

Jeg havde nemlig haft "drømme-besøg" af gamlehunden der uddelte møsser og vi fik kigget hinanden lidt i øjnene. smiley smiley smiley smiley smiley

Sikke en dejlig drøm, selvom jeg nu savner ham lidt ekstra her til morgen.

Hvad med jer....?
Har I haft nogle spændende/dejlige/skønne/uhyggelige drømme i nat?

(Ja, jeg har aftenvagt i dag og sidder bare og nyder min morgenkaffe og lidt hygge inden jeg skal ordne heste og træne lidt med Cujo; derfor dette hyggeemne. smiley )







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg drømte mig en drøm i nat; gjorde du?
  • #2   21. sep 2016 Jeg drømte, at jeg holdt ved en tankstation, gik ind for at købe noget, og pludselig havde en eller anden smidt deres hund ind i min bil, og jeg måtte jo så tage mig af den stakkels hund.
    Ved næste tankstation (Ja... Jeg ved det ikke) kom jeg ud til en bøde.
    Janni (herinde fra, haha) og en anden kvinde var betjente, og jeg fik en bøde for at hunden havde halvkvæl på.
    Jeg forklarede og forklarede, men de ville bare ikke rykke sig. Det var simpelthen dyremishandling.

    og så vågnede jeg midt i diskussionen, haha ^^


  • #5   21. sep 2016 Jeg har for det meste mareridt. Kan ikke altid huske hvad de handler om, men vågner med ondt i maven og skræk i kroppen...

    Da jeg fik Baby, drømte jeg, at han havde fået en kæmpe byld! Men jeg kunne ikke få ham til dyrlægen, fordi min søster havde stjålet min pung!
    Så jeg måtte selv forsøge at rense og ordne den her byld, uden bedøvelse.... skrækkelig drøm!


  • #6   21. sep 2016 Uh, jeg gad altså godt være betjent smiley
    Og selvfølgelig fik du en bøde, halvkvæl er ikke sådan at spøge med smiley

    Jeg drømte vist ikke noget i nat, men jeg drømmer ofte om min X og det er virkelig belastende smiley


  • #8   21. sep 2016 Ej, men det var altså bare så sært, hahaha ^^

  • #9   21. sep 2016 Åh, sådan en drøm er både fantastisk og forfærdelig. Jeg drømmer tit om både Laika og min gamle hest, Theis. Og vågner altid helt forvirret over at de ikke lever mere... smiley Men det er skønt lige at få lov at spendere lidt mere tid med dem, selvom det kun er i drømmene smiley

  • #10   21. sep 2016 Jeg drømte at der var en åbning i mine kaninbure, altså helt med vilje (troede de ville blive der inde) men så en morgen jeg kommer ud er Karla igang med at føde. Jeg går helt i panik for hun er ikke gammel nok og vildt dårlig til at passe ungerne. (I virkeligheden har jeg to dværgvædder kaniner, Holger og Karla i hver deres bur ved siden af hinanden ude i haven) jeg forstår heller ikke hun kan være gravid, for kaninerne går jo ikke sammen. Indtil jeg ser hende springe ud af den åbning der er og klatre rundt på buret som et egern!! Hun er stadig midt i hendes fødsel. Og lige pludselig er der mange voksne kaniner i karlas bur mens hun føder, og det synes jeg åbenbart ikke er mærkeligt.. Hun fik to unger og ville ikke passe dem så jeg måtte give dem flaske. Og så havde jeg jeg lige pludselig også en stor kanin som hoppede frit rundt udenfor og fulgte efter som en hund. Og pludselig var huset fyldt med mennesker der gjorde rent og rydder op. Og så smider de mit halm, hø og spåner ud og så bliver jeg gal for hvad skal kaninerne så have i deres bure... Jeg drømmer med mange detaljer, (nærmest som at se en film når jeg sover) så i har fået drømmen i store træk smiley

  • #11   21. sep 2016 Uh forleden drømte jeg at min kæreste og jeg skulle giftes. Jeg kom direkte fra arbejde hen til kirken, og jeg var forsinket, plus jeg havde glemt min brudekjole. Jeg havde virkelig ikke styr på noget som helst. Havde heller ikke spurgt min søster om hun ville sætte mit hår eller min far om han ville følge mig op ad kirkegulvet.
    Så går jeg lidt i panik.. Min mor og hendes mand kommer så 10 minutter for sent og så spørger jeg dem, om ikke de vil hente min kjole. Så siger min mor rigtig glad at de har taget en med. Den var så af rødt velourstof med Dannebrog flag på.... Jeg forklarer så at jeg selv havde købt en som jeg gerne ville have på.. Nå men så skulle de nok køre hjem og hente den.. Og jeg venter og venter.. Der går omkring en halv time/tre kvarter og de er stadig ikke kommet tilbage med kjolen.. Så ringer jeg til min mor, og så finder jeg ud af at de er taget hjem i stedet for, fordi de var blevet sure over jeg ikke ville have den kjole på som de havde med!!! Og så vågnede jeg.. Det var lidt af et mareridt smiley


  • #12   21. sep 2016 Jeg drømte om operationer i nat smiley

    Bør egentlig have rettet min kæbestilling, og var i går på kæbekirurgisk afdeling, hvor de var så søde at fortælle mig om alle de risici der er - blandt andet 25% chance for nerveskader I munden. Så jeg vågnede i nat, fordi jeg drømte at jeg ikke kunne mærke min mund.

    Så nu har jeg ikke lyst til at blive opereret, og overvejer om jeg kan leve med kæbesmerter, hehe smiley


  • #13   21. sep 2016 Jeg har haft en latterlig drøm om dåsemad.. Hundedåsemad..
    Der var så mange, og de ville ikke stå ordentligt oven på hinanden pga den her metal-åbne-tingest i låget smiley
    Bjerget væltede igen og igen smiley



  • #15   21. sep 2016 Jeg drømte, at en kollega havde fået lavet permanentkrøller.. Meget.. Intetsigende egentlig..

  • #17   21. sep 2016 Jeg drømte, at jeg sov. Det var helt vildt autentisk eller måske autistisk. Da jeg derefter drømte, at jeg vågnede, sov jeg videre - lige indtil, at jeg vågnede. Vildt forvirrende. Fik jeg min morgenkaffe, eller drømte jeg det blot? Slukkede nogen brødristeren?
    Skrid ud af min drøm Marianne Jelved! Hvorfor kan man ikke bare drømme om Angelina Jolie?


  • #18   21. sep 2016 jeg gå ofte i søvne om natten smiley
    er kommet til skade to gangen


  • #20   22. sep 2016 Jeg drømte igen i nat om min farmor, som døde i maj måned. Det var meget hårdt, og jeg savner hende. Det bærer mine drømme også meget præg af, da de forløber temmelig ens. I drømmen er jeg er rigtig glad for at se hende igen, men så går det på et tidspunkt op for mig, at hun jo er død og ikke kommer tilbage igen - den er ikke så rar smiley



  • #21   22. sep 2016 Tak fordi I deler alle jeres drømme med os andre. smiley

    Jeg kan huske at jeg drømte i nat, men kan ikke huske hvad det var, så det var nok ikke videre spændende. smiley


Kommentér på:
Jeg drømte mig en drøm i nat; gjorde du?

Annonce