Angst for prøver {{forumTopicSubject}}
Jah det er ved at gå mere og mere op for mig at det er det jeg har og det bliver værre og værre og det er begyndt at påvirke mig meget mere i hverdagen på trods af der ikke er nogen prøve lige nu her om hjørnet, men har haft det sidenca 10 klasse, det kom uden forklaring og efter et par stykker dårlige oplevelser med det bla. sidste gang er det bare blevet rigtig meget værre.
Jeg har fået nogle piller af min læge, men det virker ikke helt for mig mere, det hjalp ellers tidligere.
Nu er mit spørgsmål..
<b>1. Baldrian har jeg hørt kan hjælpe nogen, hvad er jeres erfaringer og hvor kan man købe det?
2. Er også blevet anbefalet at gå til hypnose, jeg overvejede det ikke i starten, men nu er jeg villig til alt. Kender i nogen gode i nordsjælland eller skåne?
</b>
Sætter pris på alt hjælp jeg kan få
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Jeg gik til min læge og fik nogle beta-blokkere, som sænker hjerterytmen, så det ikke er ved at hoppe ud af kroppen på én, og dermed slapper man af og får ikke hidset en stemning op i sig selv.
Baldrian er jo sløvende, så det ved jeg ikke om er en god ide at tage op til en prøve. Det er som regel noget man tager, inden man går i seng, hvis man har problemer med at sove.
Hypnose har jeg ingen erfaring med, men hvis du har økonomien til det, er det da værd at prøve. Ellers måske noget psykolog som kan hjælpe dig med angsten?
Pøj pøj med det og med de kommende prøver.
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
De betablokkere tror jeg nok er det jeg allerede har fået af min læge, men det har altså ikke virket sådan helt på mig de sidste gange..
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Det kan være det var derfor du ikke følte effekt? Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor stærke dine var
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Allerede 2-3 dage inden prøven stoppede hun med at spise, og begyndte at kaste op ofte udelukkende af angst, panik og skræk. Hun var simpelthen så elendig til den slags..
Det hjalp hende at gå til hypnotisør.. Hun blev stadig ængstelig, men i en langt mildere og mere kontrollerbar grad.
Jeg kender ingen navne, men vil foreslå dig at gå til hypnose..
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
Angst for prøver