{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Skal lige af med mit RASERI!!! {{forumTopicSubject}}

Her til formiddag, skulle jeg hente nogle bekendte i Københavns lufthavn (terminal 3)
De ville ankomme omkring kl. 08,00, så jeg stod op kl. 05,00.

Kl. 06,15 køre jeg så ind mod København, og da kl er ca, 06,45 ringer mobilen.
Det er mine bekndte der ringe, for at høre hvor jeg bliver af,
Jeg var omkring Karklslunde på da værende tidspunkt, og kørte i kø. så de må ha lidt tålmodighed, så jeg bad dem om at sætte sig ned og slappe af.

Kl. ca. 07,15 ringer mobilen igen, om vi ikke havde en aftale om at jeg skulle hente dem.
- jo det havde vi, men kl. er ikke 8 endnu, og jeg kan jo ikke gøre for at de er komme ca. 1½ time tidliger end aftalt.
Men jeg er på vej og berr dem om at sætte sig og slappe lidt af.

Jeg når lufthavnen og går ind efter dem.

Her får jeg en skideballe, at jeg havde bare at være der, når vi havde lavet en aftale, og om jeg ikke havde tjekket flytider mm.

Jeg kender intet til flytider eller hvilket selskab de er fløjet med.
Så jeg kan ikke undersøger noget.

Og klokken var 7,45 da jeg ankom, og aftalen var ved 8 tiden.

Så viser det sig at vi er overgået til vintertid, som jeg ikke tænker på, og det har de andre heller ikke, og at det faktisk er vintertidens skyld, at de kommer fortidligt.

Hvem fanden skulle vide det. jeg har bare et klokkslet jeg går ud fra.

Nå vi satte så kursen mod sydsjælland, og her blev jeg skældt hunden fuld, over at jeg var kommet forsent..

Nu havde jeg fået nok. ber om at blive sat af på tanken i Karlslunde, så kan jeg selv finde hjem.

Som sagt så gjordt, jeg fandt en lastbil der skulle syd over, og kom med til udby afkørslen, herfra gik jeg så de sidste 18 km. hjem.

Nu har minre bekendte lige ringet og begyndte forfra, med at skælde mig ud.. hvad fander er det for noget..

Hvem vil finde sig i sådan behandling..???

Skulle lige ud med det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal lige af med mit RASERI!!!
  • #1   28. okt 2009 Hvis de ringer igen ville jeg sige.. det er fint at jeg bruger min morgen, står tidligt op og kører den lange vej ind for at hente jer - takken er så bare at i er utilfredse... så ved i hvad... for eftertiden kan i tage en taxa hjem. En fejl kan ske og ingen er ufejlbatre, de behøver dog ikke træde i det igen og igen og igen..

• #2   28. okt 2009 Ja jeg ville godt nok heller ikke finde mig i det!

-Men hvorfor blev du sat af, når det var dig, der hentede dem?

• #3   28. okt 2009 Jeg kørte i Deres bil.

• #4   28. okt 2009 sikke noget møg :S:S Hold da op hvor er det dog ubehøvlet !!
    Nøøøøj ha * hvis folk henter min i lufthavenen er jeg lykkelig og meget taknemlig, og specielt så tidligt om morgnen hvor der kan være trafik og kø ! !
    Ej sikke nogle, de må da ha haft en nedern tur hjem eller være stresset -
    Din stakkel !!!
    Kan godt forstå du er vred !!
    Øv bøv !

• #5   28. okt 2009 Hold da op en mangel på pli...nu er du ovenikøbet så flink at stå op før fanden får sko på og køre MED morgenmyldertrafikken mod København...der er da mange lækre cafeer og morgenmadsteder i lufthavnen, kunne de da ikke lige chille lidt:(( Tænk mage til utaknemmelighed, forstår godt du er irriteret og sur. Det er vist TIDLIGERE bekendte det der...hmmppffhh.

• #6   28. okt 2009 Jeg var flippet fuldstændig ud, hvis jeg havde fået en skideballe over det - og de havde også fået afvide at de IKKE skulle kontakte mig igen.

• #7   28. okt 2009 Tjaa de mennesker havde end ikke været mine bekendte mere, hvis det er hele historien her

• #8   28. okt 2009 Jeg har også frabedet mig at de kontaker mig mere, den behandling finder jeg mig ikke i.
    Og jeg er uden skyld i det skete..

• #9   28. okt 2009 Grotesk uforståeligt. Kan godt forstå du er sur! Ud til højre med de ubehøvlede bekendte!

• #10   28. okt 2009 ja hvis de ville have at du kunne komme præcis når de landede kunne de jo give dig flight number og selvskab - det gør vi herhjemme ALTID når iv rejser, så folk kan tjekke op på hvor vi er i verden !!

kan godt forstå du har frabedt dig kontank, de er noget mød det der ! Sikke nogle ego centrede mennesker !

• #12   28. okt 2009 gud nogle sure personer ,må man blive fri for dem tak

min mand er værkføre og de sku arbejde over en dag hvor vi sku ordne uger det glemte han , han mødte op tændte alle maskiner og vente og ventede de sku møde kl 6,00 gud hvor var han sur prøvede selv at køre med de maskiner han havde tænt, kl 6,45 kom de første og da han sage noget brød de ud i grin han havde været en hel time for tidlig på den ,den hørte han tit for ,og når man laver en brøler skal men give vinerbrød til hele huset ,så alle kom til at høre hvad han havde lavet GGGG

• #13   28. okt 2009 I min bog var de gået fra at være "venner " til at være "bekendte" Fandt mig sgu ikke i sådan en opførsel uden nogen form for respekt, når man gør folk en tjeneste

• #14   28. okt 2009 Det er helt ude for min fatte evne at nogle menneskers liv kan vælte over så lidt... tænk hvis de en dag fik seriøse problemer... hold da op... det går ikke altid som præsten prædker.. thats life... kan godt forstå du har valgt dem fra... spild af god liv, at lade sig blive "forgiftet" af sådanne typer smiley

• #15   28. okt 2009 Tænk at de vil være sig selv bekendt! Nogen mennesker er da bare for meget!

• #16   28. okt 2009 De skal da bare være taknemmelig for at du gider køre til Kbh kl. bæ om morgenen for at hente dem, efter min mening...

• #17   28. okt 2009 Patrulijen Babett - Du er sgi et pænt menneske - stå op kl L... og køre til lufthavnen.... Tja, havde de ulejligliget sig med at give dig et flight nr havde du kunne korrigere tiden - Hvis du altså gad sidde oppe hele natten - Helt ærligt: Hvad bilder de sig ind? Du har på alle måder prøvet at komme på rette tidspunkt!!!!
    Her er vi lidt heldigere - Bor på Amager - får sms med landingstidspunkt og bagageankomst - Jeg kører fra Tårnby når bagage er på vej og vupti manden kommer ud til pick-up point uden vi overskrider de 15 min gratis tid ....

Kommentér på:
Skal lige af med mit RASERI!!!

Annonce