{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Skal lige af med min frustration... {{forumTopicSubject}}

Min nabo, har en udbryder hund. Den stikker af hjemme fra i tide og utide. De/vi bor ikke så langt fra togbanen. Her igår skulle min kæreste lige i Brugsen. Så han kører derudaf. Så møder han sørme hunden 1 km derfra nede ved et andet hus. Bilerne kan køre temmeligt stærkt herude. Så han ringer self til naboen og spørger om hun mangler en hund, og ja det gør hun så.
For noget tid siden var hun nede ved nabohuset som ligger klods af af toget og hente hunden. Og det sker tit det at den løber hjemmefra, og deres have er ikke hegnet ind.
Jeg tror de bare lukker den uden opsyn. Og det er bare et spørgsmål om tid før den bliver kørt ned - og det undrer mig meget at man kan have hund på den måde smiley
Skulle bare lige af med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal lige af med min frustration...
  • #1   5. mar 2015 Altså jeg tror nok at jeg havde indfanget hunden, og afleveret den hos politiet eller på internat. Så koster det penge at få den igen, og så han det være ejeren kan lære det.

• #2   5. mar 2015 Ganske uansvarligt af ejer!
    Kan godt forstå hvis du går og føler en slags bekymring til trods for at det ikke er din hund. ._. Det ville jeg godt nok gøre..

Har i fortalt dem det? Nogle gange skal de have en lidt bark sandhed før det går op for nogle folk hvor farligt det kan være..
    Ikke nok med at hunden kan blive ramt af en bil, personen i bilen kan køre galt, i forsøget på at undvige... ._.
    Usmart situation..

• #3   5. mar 2015 Jeg ville ta en alvorlig snak med ejer af den hun ,som nok ender med at blive kørt ned af enten en bil, eller af toget Stakkels hund smiley

• #4   5. mar 2015 Nej, det har jeg ikke... For hun er sådan en hvor man ikke skal blande sig i sådan noget så går hun i affekt og det gider jeg ikke stå model til.

• #5   5. mar 2015 Er ejer sådan en klaphat, der heller ikke er til at tale med, så havde jeg nok afleveret den til politi/internat uden halsbånd på, i håb om at det var en øjenåbner for ejer

• #6   5. mar 2015 Så tænker jeg lidt som Anne siger..
    Indfang hunden næste gang, og smid den af ved politiet.. Sig at det sker meget tit..
    Og hvis i ikke ønsker drama, så tror jeg godt man kan blive holdt anonym..

• #7   5. mar 2015 Det er ikke sjovt for den familie som ender med at blive dræbt fordi de prøver at undvige den, når den render rundt på vejene ...

Kan de ikke finde ud af at holde hunden hjemme, må politiet jo hjælpe dem.

• #8   5. mar 2015 Jeg synes det er en fin idé at aflevere den til politi/internat. Hun behøves jo ikke vide, at det var dig, der afleverede den smiley

• #9   5. mar 2015 Nej det sagde han godt han kunne gøre, men af ren refleks ringede han bare til naboen... Det må ham gøre næste gang smiley

• #10   6. mar 2015 DYBT UANSVARLIGT !!! Aflever den til politiet inden det går galt smiley

• #11   6. mar 2015 Sådanne hundeejere findes deværre og de kan være meget svære at få banket fornuft ind i. Jeg har selv for ikke så længe siden samlet en lille fransk buller op. Den trissede rundt på en trafikkeret vej lige ved en jernbanebro smiley Jeg indfangede vovsen og satte den i buret i bilen og gik ind til det hus der lå lige ved og spurgte om de manglede en hund. Det gjorde de ikke, men hunden var deres nabos og det var bestemt ikke første gang at de havde fået det spørgsmål .......
    Jeg kørte ind til deres nabo med hunden og jo, det var sørme deres. Og reaktionen var at 'nej, nu bliver han altså kastareret for han bliver ved med at bryde ud af haven'. Mit svar var så, at det nok ikke var hunden, men snarere hegnet den var gal med når den kunne komme ud.
    Da jeg kørte igen kiggede jeg ekstra godt på deres hegn og at nogen kunne regne det for hegn der kan holde en hund inde går over min forstand. Det var ca. 20 cm højt smiley

Kommentér på:
Skal lige af med min frustration...

Annonce