Dum underbo - skal lige dampe af!!! {{forumTopicSubject}}
UHA hvor er min underbo en sur gammel *ælling!
Var ude at gå en aftentur med Trunte og da vi kommer tilbage står hun ude foran opgangen og snakker med min nabo. Hendes store labrador ligger foran indgangen så man hverken kan komme ud eller ind. Da Trunte er utryg ved situationen stopper hun op og står og kigger for at vurdere situationen. Jeg prøver at berolige hende og finde ud af hvordan jeg kommer ind uden at der sker en hel masse. Hverken Trunte eller Milo kunne finde på at gøre noget, men det afhjælper jo ikke Truntes utryghed, og vil ikke bekræfte hende i situationen ved at løfte hende op.
Jeg siger så til Trunte at der ikke sker noget og prøver at gå forbi. Min underbo udbryder så at hendes hund altså ikke gør noget og kigger på Trunte som om hun er jordens farligste kamphund. Jeg siger så at det gør Trunte heller ikke men at hun er utryg ved situationen. Underboen vrisser så surt at jeg da bare kan gå forbi (Hvilket jeg også prøver) og skubber til sin egen hund med hendes krykke (hun har benet i gips). Da jeg så er kommet forbi og er inde i opgange siger hun TYDELIGT, så jeg også kan høre det, til min nabo; "Ja der er jo SÅ mange små hunde der aldrig bliver opdraget". Der hopper proppen sgu af for mig og jeg udbryder; "det er sgu endnu mere ærgerligt med alle de store hunde der mangler opdragelse" og går op til mig selv. Og nu KOGER jeg bare af arrigskab.
Kan slet ikke se hvordan min hund er uopdragen i den situation?! Hun er i snor og bliver utryg ved situationen og stopper derfor op og vil ikke videre.
Hendes store labrador på 30+ kg ligger jo og fylder HELE indgangen.
Det er bare ikke eneste gang at hun er sådan en *ælling... Hun har også beskyldt min kæreste og jeg for at smide cigaretstumper ned i hendes have, selv om jeg forsikrede hende om at vi begge er ikke-rygere.
Hun er simpelthen så ULIDELIG! Og er bestemt ikke den eneste med den holdning. Der er meget få personer i hele andelsforeningen der overhovedet bryder sig om hende...
Grrr.... Tror jeg stamper lidt ekstra i aften inden jeg går i seng...
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Jeg stod i en ht bus, jeg havde min ældste datter med på lidt over 3 år med, og min barnevogn hvor min lille datter sad i, hun er kun 6 måneder.
Bussen stoppet, og ind kommer to gamle damer, den ene skubber til barnevognen så min den lille væltede i den. Min den store sad så på et sæde, og det ved siden af hende var ledigt, hende den ene af damerne stiller sig så der hvor min pige sidder og jeg rykker så hendes ben så damen kan komme ind og sidde, men næ nej det var ikke godt nok hun bliver stående og siger noget i stil med om jeg ikke kan flytte hende, jeg siger så til hende at vi skal af næste gang og hun vrisser det skal jeg sku også!! Nå nå, jamen så må min lille pige da stå op fordi du ikke gider gå længere i bussen, på sædet bag dem, sidder der en anden mor med 2 børn, hun lignede en fra Thailand eller noget i den stil, hun først svinede de hende til for hudfarven, og bagefter fordi den ene af hendes børn grad.
Havde jeg ikke stået med barn og barnevogn var det nogen mindre pæne gloser det kunne være kommet ud af min mund,
I stedet sagde jeg til dem da jeg stod af, ej hvor må det være trist at være sådan nogen sure hejre der skal hakke på andre hele tiden.
De skulle ikke af bussen og den anden mor smilede bare til mig da bussen kørte.
Ind i mellem er det både en fordel og en ulempe at have børn med
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Jeg vil bare sige, jeg syntes sure ældre mennesker burde forbydes, lige som de 13 hunde racer er blevet det!
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Så kommer hun meget sur tilbage og siger, at "hvis jeg nu gik lidt mere med mine hunde, ville de ikke stikke af" - KÆFT hvor blev jeg også sur, og sagde til hende at hun da bare kunne passe sig selv! Det værste er næsten at jeg også på det tidspunkt gik mindst 1½ time med mine hunde HVER dag, og en gravhund er ikke så krævende mht motion...
Men nu var hun så så sød at hjælpe mig med at sætte pløkker i jorden for at holde hegnet helt nede på jorden :o) Det får vi nemlig begge noget positivt ud af - jeg slipper for at være bekymret, Jarna bliver ikke kørt ned, og hendes kanin bliver ikke skræmt.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
R.I.P. Minnie .
Kæft hvor kan jeg også godt forstå dig!!
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 7
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 868
DOg kan jeg trøste mig selv med at Trunte af og til går ud og lægger en lille kage på altanen og når jeg så vasker altanen igen, så kommer resterne ned til hende.... - det er de små ting
Dum underbo - skal lige dampe af!!!