779 visninger
|
Oprettet:
~¤~Kashmirs slave - Savner min Sitta ~¤~ .
26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Når dyrene står for underholdningen... {{forumTopicSubject}}
Sidder her foran computeren mens jeg klukker på livet løs.
Har mine 2 ildere ude i lejligheden, og de er begge 2 fuldstændigt lege syge og tumler rundt i hele lejligheden. Sitta vil jo selvfølgelig ikke gå glip af alt det sjove så hun løber rundt efter dem for at se hvad de laver, og når hun så har fundet dem smider hun sig på gulvet foran dem, hvilket så resultere i at begge ildere hopper rundt ovenpå hende *G*
Lige nu kan jeg ikke lade værre med at tænke at det er sku da den bedste underholdning man kan finde ;O)
Hvordan har jeres dyr underholdt jer i dag? :O)
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.696
En lille, grim, griselignende hund, hvis ben bare tæsker afsted på et meget glat gulv, hvilket resulterer i, at benene kører derud ad, mens kroppen ikke kommer videre
Når han så endelig får ordenligt fodfæste får han tilgengeld aaalt for meget fart på, og fortsætter med snotten direkte ind i væggen. - Det fortsætter så en 5 gange indtil hunden er gasset af *GG*
Deejlig måde at starte dagen på
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.119
Men ellers er de sjove når de slås for sjov, når Asta laver sjove ansitgsudtryk eller når Sigurt tigger på den der hysterisk morsomme måde som jeg ikke kan forklare på skrift.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Så sad jeg ude i haven og røg, hvor louie var med, og han skulle da spise græs- men græsset i haven var åbenbart ikke godt nok, så hovedet skulle ud igennem hegnet og så spise græs på den anden side- ja græsset er nok grønnere på den anden side!
Når dyrene står for underholdningen...