Æj - jeg er så skide stolt... {{forumTopicSubject}}
JepZ - det er jeg nemlig -
Anna - min fantastiske møg rotte - har jo sådan lidt et "problem" omkring det at være med ude - hun smadrer rundt i bilen - når hun ser hunde - heste - køer etc udenfor bilen - prøver at hoppe ud af vinduer - etc etc...
Er hun med ude af bilen opfører hun sig attitude agtigt overfor alt og alle - nej - ik alle - smiler... men DAMN hun kan være ved at tage livet af mig indimellem - hun er slem med andre hunde - specielt indtil hun har fået lov at stikke rø... op i hovedet på dem -
Det har jo resulteret i at vi til tider ik "gider" at have hende med nogen steder... fordi folk ik finder hende vanvittig charmerende - jo når hun falder ned igen - så er hun jo fantastisk - men inden da er de meget itvivl om hvorvidt de har lyst til at hilse på hende - eller lade deres hunde gøre det -
Nu er jeg imidlertid blevet voldsomt træt af det - og VIL finde en løsning, for elsker den hund - og hund står sgu og ser så trist ud - hvis fx de andre får halsbånd på, og hun bare får en kys på snuden - og et "farvel - ses senere" - og andet i den stil... Jeg VIL kunne have hende med overalt -
Så jeg er gået ind i kampen igen - ik at jeg nogensinde har opgivet den totalt - den har vist bare været lagt på hylden -
Og idag så jeg faktisk en rigtig god forandring - jeg hvade taget dem alle tre med bag i bilen - og vi sku være væk et par timer - ud og ordne nogle ting - blandt andet en tur til Nykøbing - i en af de små gader - det plejer at være en hlevede - bilen plejer at stå og rkke - med en galpende hund indeni - men nej nej - ik idga - blev sgu helt chokeret - på vejen videre - så hun da en hund - og der kom lidt lyd fra maven - og et enkelt spriing rundt i bilen -
Så sku vi ud på den gård hvor jeg henter foder til alle dyrene - incl hundene - og de to andre kom ud - hun blev i bilen lidt - men valgte så til sidst at lette sin popo - og på trods af gøende hunde fra naboen og alting - så tullede hun bare rundt og hyggede sig - med kun lyd fra hende et par gang e- men slet ik noget vildt -
Fandme - Nu tror jeg på at det kan lade sig gøre -
Hvor er det bare fedt at opleve - smiler...
DAMN det blev en smøre - men det er sgu svært at fatte sig i korthed når man er super glad - smiler...
Julie -
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Stort tillykke. Ved hvordan det er med sådan noget.
Gilbert har det med at være "politibetjent" over for de andre hunde, men da det ikke er alle hunde, der finder sig i at blive sat på olads af ham, så er det tit ham, der får startet en ballade. Det gør også at jeg ikke gider gå til træf med ham, for jeg vil da ikke være grunden til at nogen går hjem fra et træf med en dårlig oplevelse.
Og i bilen er han også møgirrriterende. Han hyler konstant. Han elsker at køre bil, men forventningen om hvad, der skal ske får ham til at hyle og pive det meste af vejen.
Så jeg ved hvor glad man bliver når det pludselig er bedre. Vi var på klikkerkursus, og Gilbert opførte sig så pænt, men skulle da selvfølgelig sørge for ro og orden.
Og når man af og til kører en tur, og han kan finde ud af at nyde turen og være stille, så er det så skønt.
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Charlie er næsten altid med os i bilen. Nogle gange er det for at køre ud et sted, hvor vi kan gå tur og hygge med ham.
Og andre gange ligger han bare i bilen, medens vi lige er på besøg et sted et par timer. eller er ude for at handle.
Han siger aldrig noget men sover altid når vi kører.
Det bliver underligt, ikke at kunne tage ham med mere, når først det bliver sommer og for varmt i bilen.
Æj - jeg er så skide stolt...