Argh seriøst pres... {{forumTopicSubject}}
Ok, titalt seriøst præstationsangstagtigt pres har pludselig ramt mig...
Karla og jeg har løbet agility i knap 2 år, dette er vores anden stævnesæson og det går rigtigt godt... Pludselig kan vi finde ud af at læbe fejlfrit en ting det haltede lidt med sidste år hahaha...
Så i løbet af få stævner her i forsommeren, rykkede vi i kl2 i spring og fik også 3 udtag til dm i spring... Vi har aldrig prøvet at løbe åbne klasser fejlfri før, så gik ud fra, at det bare var held og iøvrigt også lidt "ligemeget"', da vores evindelige feltfejl + vippeproblemer gjorde at ag åben fejlfri var lukket land...
Så altså, ingen ambitioner om dm til os, bare masser af sjiv og ballade og træning i de åbne klasser... Men så ødelagde min smukke hund det hele igår, ved ikke blot at løbe fejlfrit i
Ag åben, men fandeme også vinde den!
Så pludselig står jeg her med 3 dm udtag i spring og 1 i ag og jeg kan bare mærke inden i mig selv, at jeg hegynder at håbe... Hvilket er en dum og faaaaarlig ide....
Æj altså - dumme hund hahahaha
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 195
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Vi er gået fra at blive disket i alt til at få en præmie med hjem hver gang...
Jeg skyder dog en hvid pind efter DM... Tror slet ikke vi kan få det tempo på som de andre hunde har, og det er altså surt når man i stedet for to udtagelser kunne have haft 4. Der er ikke noget værre end at få fejl på tiden...
Vores problem er dog at hunde altid skal bruge den første AG1 til at løbe sig varm, og det kombineret med nogle vanvittigt svære klasse 1' er her i foråret har gjort at han ikke har en chance for at komme igennem...
Jeg ville ellers gerne have den oprykning til klasse 2, da sværhedsgraden af en eller anden grund har været lavere end klasse 1. Og så ville jeg kunne få mit hundeførermærke i bronze, hvis vi lige får fire point mere
Men Joy er udelukkende en øvehund, og han går formentlig på pension til senior til næste år, hvis ikke modet er helt til det længere...
Btw... Tillykke med udtagelserne...
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Tilgengæld har den fart været voldsom svær at kontrollere, men i takt med at hun er blevet mere voksen og erfaren, og at jeg er blevet dygtigere til at handle hende, så begynder det at lykkedes af og til... Problemet er bare, at stabilitet er stadig en by i ruslanf...enten så er det helt af røven til eller også vinder vi... Så at begynde at håbe på de 2 sidste udtag er bare for dumt... Jeg kan næsten kun ende med at skuffe mig selv....
Men hvordan fanden stopper man med at håbe, efetr en stævnedag, hvor man nærmest ikke kan få armene ned igen?
maj 2004
men jeg er nu bare glad for at jeg af og til kan slå hundeførere der har placeringer ved DM og flere gange har deltaget i rygsækken...
maj 2004
Den ene dag kan han være fuldstændig hjerneblæst og helt oppe at ringe, mens han den næste dag er helt på mærkerne...
Argh seriøst pres...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside