Kommandoen gå væk..? Kommandoen gå væk..?
Så ligger jeg der på min pæne lille fitness måtte.. og laver min rygøvelser.. som i virkeligheden er rigtig smertefulde.. Hummer synes det er helt fuldstændig fantastisk når mor ligger der... (betyder jo nok en rigtig sjov leg) plejer at lave dem når kæresten går med ham, eller han sover...
Hummer sover så sin middags lur og jeg tænker... så er det NU.. mig ned og ligge på maven... hummer vågner,, og hopper ned og kreder omkring mig... hvilket er helt okay... pludselig står han foran mig og simpelthen tvære sine store fedtede læber ud over mit ansigt.. jeg prøver at "råbe" gå væk" men lyder bliver blokeret af hans læber som fuldstændig har tilsluttet mit ansigt i en kæmpe møsser og snusegrynt.. kan ikke flytte mig så hurtigt pga af smerter og jeg må bare vælte ud i et mega grineflip.. og av av min ryg...
Elsker simpelthen min basse... han kan få mig i godt humør på de mest mærkelige tidspunkter
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Min kan finde på det samme og begynder at grine og så fatter han ikke han skal gå væk:-)
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Man kan altså ikke lade være med at knuselske dem :o))))
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.275
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Hun har en pudsig ting og det er når jeg kommer hjem fra arbejdet og jeg har drukket en kop kaffe og går til computeren, så skal hun absolut ned, selvom hun lige har været nede. Så uanset hvornår jeg kommer hjem skal hun luftes
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
haha kan lige se mig selv ligge ser og råbe tysk.. må næsten sørge for jeg er alene hjemme så...*g*
Men ja det er bare så herligt at være hundeejer til tider
Kommandoen gå væk..?