1.432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

En trist opringning... En trist opringning...

Min kæreste og jeg blev ringet op igår morges kl 3.30 af Stefans (kæresten) fars nabo... Vi fik at vide at vi skulle komme med det samme fordi der var sket en frygtelig ullykke! Stefans lillebror og en af vores gode venner var kørt galt i bil og var begge dræbt på stedet! Vi skyndte os over til hans far som selvfølgelig var helt ødelagt over det, han gik i chok over det og besvimede nogle gange! Vi kørte op på Holstebro sygehus for at se Kasper (stefans lillebror) og for at sige om det overhovedet var ham... Desværre, ja det var ham!

Ullykken skete i Vinderup kl 01.25 d. 12. marts!

Vi er allesammen dybt rystede over det og chokeret! Jeg blev bare nødt til at skulle skrive det så jeg kunne komme af med det....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En trist opringning...
  • #1   13. mar 2006 Åh nej da Winnie - det er jeg meget meget ked af at høre, det var da frygteligt.

Jeg føler med jer, og håber i har nogen at støtte jer til her i den svære tid der følger.

• #2   13. mar 2006 Ååååh nej dog...

Jeg siger dig alle hårene på min krop rejste sig, da jeg læste det. Føler med dig og din kæreste og hele hans familie.

• #3   13. mar 2006 Vi føler med jer og sender jer de varmeste tanker..

Line og Jonas

• #4   13. mar 2006 Ej hvor frygteligt. Ved ik hva jeg skal sige :o(
    Det gør mig forfærdelig ondt

• #5   13. mar 2006 Må jeg udtrykke min dybeste medføelse, det gør mig meget ondt at høre

• #6   13. mar 2006 puha puha.....
    Det gør mig frygtelig ondt. sender de varmeste tanker.

• #7   13. mar 2006 Mine dybeste og varmeste tanker til jer.... det er jo frygtelig

• #8   13. mar 2006 Mange tak... Vi har snakket med præsten som vi alle kendte i forvejen, og Stefan går allerede til psykolog...

Det værste af det hele er at, der var nogle af Kaspers legemsdele der var blevet revet af ham! Det gør så ondt at tænke på, men heldigvis kunne han intet mærke!! Familien måtte kun lige se hans ansigt, ikke engang selve hovedet, fordi han havde taget så meget skade! Jeg var ikke med inde og se ham, men stefan satte sig på sengen ved siden af ham, og nussede ham på kinden hvor der så rendte blod ud af munden på ham! Det er en forfærdelig tanke!
    Må de begge hvile i fred!

• #9   13. mar 2006 Hvor er det frygteligt! Varme tanker og medfølelse herfra!

• #10   13. mar 2006 Det gør mig dybt ondt smiley

*stort varmt knus*

• #11   13. mar 2006 wow. rystende.. :S

• #12   13. mar 2006 Hej! Det er frygteligt at høre! Det har været i vores tanker hele dagen! Allan som også var med i ulykken kommer herfra Rødding!

Det gør mig virkelig ondt at det måtte ramme jer! Det gør så frygteligt ondt at miste en, og især en der er så ung!

Ved at ingen ord kan gøre op med det tab som du, din kæreste og hans familie har lidt!

Vi sender jer en masse trøstende tanker, med håb om det bedste for jer og familien!

• #13   13. mar 2006 Åhhhh nej hvor forfærdeligt.

Kan godt forstå, at du har brug for at få det ud.

Håber, at i har gode venner og familie der støtter jer, i den svære tid der kommer.

Min dybeste medfølelse.

• #14   13. mar 2006 Katharina:
    Kommer du fra Rødding? Og kendte du Allan??

• #15   13. mar 2006 Jeg bor i Rødding! Er tilflytter så kendte kun Allan af navn! Boede ind til for få måneder siden blot et par huse væk fra ham og Benny!

Min kæreste kommer fra egnen og kendte ham lidt, og hans søster har gået i klasse med Allan!

Er virkelig ked af jeres tab!

• #16   13. mar 2006 Det er slet ikke til at forstå! De skulle begge to have været ovre ved os samme aften... men de kom jo aldrig!!

• #17   13. mar 2006 Katharina: Okay... Jeg har selv boet i Rødding.. mine forældre bor der! Hvem er din kæreste? måske kender jeg ham??
    Det må oz være hårdt for Benny (allans tvillingebror) men vi har ikke snakket med Benny endnu...

• #18   13. mar 2006 Det er frygteligt! Du må have det virkelig slemt lige nu! Jeg var præcis lige så gammel som du er, da jeg mistede min bedste ven på præcis samme måde!

eg sender dig, din kæreste og familierne endnu en gang min dybeste medfølelse!

• #19   13. mar 2006 puhaa hvor er det forfærdeligt...
    Håber at i har nogen omkring jer som kan støtte jer i den svære tid...

Mange varme og trøstende tanker herfra...

• #20   13. mar 2006 Det må være ufatteligt hårdt! Der holder mindst 6-8 biler ude foran deres hus nu! Kan se Benny's arbejdsbil også holder der!

Min kæreste hedder Kristian Hammer!

• #21   13. mar 2006 Tusind tak... Det er så dejligt at man kan skrive om sådan noget herinde med folk og at I føler sådan med en... Det varmer virkelig :o)
    Har hverken spist eller sovet ordentligt siden igår...

• #22   13. mar 2006 Selvom det er svært er det vigtigt at i prøver at få lidt mad! Jeg ved hvor uoverkommeligt et sølle måltid kan virke, men det giver styke!

• #23   13. mar 2006 Katharina: Okay, jeg er bange for at det er Allans arbejdsbil der holder der... Er det ikke en PH Montage, varevogn?

Kender ikke lige din kæreste på navnet, men har jo nok set ham før... Han har sikkert hørt om Stefan Nørremark, min kæreste...
    Vi bor nede i Brodal nu, så der er ikke så langt derover...

• #24   13. mar 2006 Ja det ved jeg... skal oz ud og lave noget her engang... det er virkelig dejligt og høre at der er en fra Rødding herinde, som kendte allan oz og som allerede havde hørt den triste nyhed...

• #25   13. mar 2006 Jo det er det! Troede det var Benny der arbejdede der! Vidste ikke allan arbejdede der! Kristian arbejde der også ind til for et par uger siden!

Han kender ham ikke! Nej brodal er meget tæt på!

• #26   13. mar 2006 Nå okay... for stort set alle ved nemlig hvem stefan er... Allan startede nede ved PH sidste mandag så han har kun været der en uge...
    Min far har arbejdet dernede i mange år oz...

Jeg tror vi kører hen til Benny en af dagende.. så hvis du ser to på en sort scooter køre derover så er det mig og stefan...

• #27   13. mar 2006 Jeg kendte ham ikke! Men ved da hvem han er! Hvor mange gange har man ikke set den lille røde mois holde 100 ude fra Scanoco fordi den er løbet tør!

Selvom jeg ikke kendte ham andet af navn, forstår jeg jeres smerte! Og selvom vi ikke kender hinanden, må du gerne låne en skulder at læsse af på!

Hørte nyheden igår aftes, rystede os begge herhjemme!

• #28   13. mar 2006 Okay... men ja hans lille søde Moris har tit holdt derude ja :o)

Mange tak det er jeg glad for at få at vide... det varmer!

Stefans far gik i chok! Og gentog sig selv hele tiden og sagde: Det passer ikke, han sagde vi ses imorgen jeg kommer hjem imorgen!!! hvorfter han bare brød sammen i gråd...

• #29   13. mar 2006 Winnie A
    Der er intet man kan sige som kan fjerne smerten. MEN den eneste trøst er at de ikk mærkede noget. Jeg håber at I alle kommer nogenlunde igennem denne sorg. Må de hvile i fred.

• #30   13. mar 2006 ej hvor frygteligt! jeg synes at der sker så mange uheld her i Holstebro egnen smiley (jeg bor i Struer). For en uges tid siden blev en 21'årig som en af mine veninder kender fundet i Struer havn efter at have ligget der i 1 uge! vildt! og tidligere i år var der jo nogen der kørte galt ved Holstebro et sted, hvor der også var nogle unge fyre der døde... frygteligt smiley
    Men det er nok bare tilfældigt at jeg har hørt om de hændelser. Frustrerende er det godtnok.... i vinterferien da jeg var på vej til Bornholm blev motorvejen også spærret fordi nogle unge fyre var kørt galt, og døde. Frygteligt:(

• #31   13. mar 2006 Det er der ikke noget at sige til! At miste et barn er det værste der kan overkomme en forældre! Og så, så tragisk!

Det er godt at præsten og psykologhjælpen allerede var der med det samme! Og selvom en præst måske virker missions agtig så har de mange gange nogle positive ting og indvirkninger som en psykolog ikke har! Så det er godt!

• #32   13. mar 2006 Josefine: Ja der sker meget lige for tiden af den slags... desværre... ligepræcis de hendelser har jeg ikke hørt om...

Katharina: Ja og det var lidt nemmere fordi præsten kendte os allerede og havde selv konfimeret Kasper... selv hun græd og kunne næsten ikke fuldføre en barnedåb i Ramsing igår formiddags...

• #33   13. mar 2006 Sussi: Mange tak... Bare det at folk skriver en hilsen er trøstende! Det med bagslag det kender vi for godt her i familien, så derfor er det dejligt at vi er tilknyttet en psykolog... og vi snakker meget sammen i selve familien...

• #34   13. mar 2006 Det er godt at høre! Psykologen har så til gengæld nok nogle teknikker der kan mildne den fase i nu skal igennem!

• #35   13. mar 2006 Det gør mig virkelig ondt at høre ;o(

• #36   13. mar 2006 Det gør mig sååå ondt at høre. Stor medfølelse og mange tanker herfra

• #37   13. mar 2006 Det gør oz frygteligt ondt at høre. Må vi kondolere.. Sender de varmeste knus og tanker

• #38   13. mar 2006 sender de dybeste medfølelser til jer og jeres familie..

Ved desværre godt hvordan det er, da både min papbror og papsøsster blev slået ihjel i et biluheld..

Igen sender mange varme tanker afsted til hele jeres familie...

Mvh Christine

• #39   13. mar 2006 Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige. Det er for tragisk.
    Jeg føler med jer og sender jer de varmeste tanker.

Kærlig hilsen Helle

• #40   13. mar 2006 Mange tak allesammen, jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer...
    Det er bare så trøstende at i skriver til os...

• #41   14. mar 2006 Hej, Jeg er Winnie A's mor. Jeg har netop siddet og læst alle Jeres indlæg. Det luner i mit hjerte, at I alle støtter Winnie og Stefan lige nu... Knuz til Jer alle... og jo vi støtter dem alt hvad vi kan...

Kommentér på:
En trist opringning...

Annonce