{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Øv altså .. {{forumTopicSubject}}

Godmorgen ..
Er bare lige lidt trist til mode, og det kommer i lige til at høre for! .. smiley
Pga personlige grunde valgte jeg for noget tid siden at sætte Chanel tilsalg, eller finde hende en plejefamilie på ubegrænset tid..
Det sidste lykkedes, da jeg kom i kontakt med den sødeste familie, med hus, have, børn og enda osse en anden lille pomse pige på 9 måneder ..
De kom på besøg og ja, det gik bare såå godt at de tog lille Chanel med hjem med det samme ..
Det gik så godt i starten, og det fik mig til at åbne øjene for hvad en lille hund som Chanel har brug for, hvilket jeg ikke kan give hende .. så spurgte om de ikke ville købe hende.. men i mellem tiden var der lidt knider mellem de 2 pomse tøser, deres var lige gået i løbetid så vi troede måske det var grunden, derfor ville de lige se tiden an med hensyn til køb af Chanel ..
- så fik jeg desværre bare en opringning igår at det SLET ikke går mellem de 2 tøser mere, da deres hund er meget jaloux og ikke vil lade Chanel komme hen til dem eller andet, de skændes og slås de to små hunde, så nu står jeg og skal finde ud af hvad jeg skal gøre! .. havde sådan håbet de kunne overtage hende, da jeg ikke kan have hende (der er mange grunde til det) .. er bare så ked af det .. øv øv smiley

- Skulle bare lige ud med det, tak fordi i gad læse det ..
Vil gerne undgå dumme kommentarer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså ..
Kommentér på:
Øv altså ..

Annonce