{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Skal hun ha' kort eller langt hår ?! {{forumTopicSubject}}

Min datter på 14 mdr har en KÆMPE paryk på toppen..
Hun er efterhånden blevet klippet mange gange og der er ikke meget fimset babyhår over det mere..

I øjeblikket har det en længde hvor det ikke er kort, men heller ikke langt.
Det er LIGE før at jeg kan samle det i en elastik i nakken.

Men er i vildrede (Hehe, hvis bare ens problemer i livet altid var så små *G*) Skal hun klippes korthåret igen eller skal jeg bare lade det vokse...

Hvad synes i ? smiley

Her er hun, billedet er taget igår.. Man kan ikke helt se HVOR stort hendes garn egentlig er her, men man kan få en fornemmelse :
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/705329_l.jpg
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/705330_l.jpg

Her er så så fra i sommers hvor hun lige er blevet klippet.. Her er håret jo ikke så tykt som det er nu, men man får da en idé om hvordan hun kommer til at se ud med lidt kortere hår :
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/705331_l.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal hun ha' kort eller langt hår ?!
  • #1   20. sep 2009 Jeg ville også sige langt smiley
    Nurh hun er dejlig!!!

• #3   20. sep 2009 hun skal da ha langt hår smiley

• #4   20. sep 2009 Du kan evt få det tyndet lidt ud så det ikke ser så tungt ud, og så ellers lade det vokse hvis hun ikke som mine halvkrøllede poder, døjer meget med filtre og i den dur, dem hold jeg korthårede indtil 5-6års alderen hvor de fik indflydelse på længden.

• #5   20. sep 2009 Jeg synes hun skal have langt prinsessehår. Og jeg har så en dreng, som helst ikke vil klippes og bare vil have langt hår :-S....

• #6   20. sep 2009 Hvor er i søde smiley ... Tak , synes også at hun er rimelig dejlig smiley

Jeg hælder jo selv til at hun skal ha' langt hår, men tænker også om det bliver for besværligt...
    Lige nu reder jeg faktisk ikke hendes hår. Det er kun for sjov for at hun skal vænne sig til børsten. Men hun har aldrig filtret hår, selvom at det er stort..

Tanja -
    Jeg tænker også på at tynde det, men så bliver det jo netop 17 forskellige længder og ikke godt når det bliver længere..
    Men sidder også og tænker at det er fjollet at en på 1 år skal ha' langt hår med hestehale og det hele smiley
    Men på den anden side ville det jo være vildt sødt ..

Kan ikke helt finde ud af det smiley

• #7   20. sep 2009 Linda - hár han så fået lov at ha' langt hår ? smiley

Maggie -
    Ja det vil være surt hvis hun har rigtigt langt hår og så lus.. Men den længde hun har nu og lidt længere vil ikke være det store problem.
    Vores søn havde også samme længde hår da han var 1½ års penge og der kom der lus.. Og de forsvandt igen alene ved at vi bare kæmmede håret hver dag.. Så det var heldigvis ikke så slemt smiley
    Og jeg har føntørret Najas hår siden hun var 9-10 mdr smiley

Men mest praktisk er jo klart det korte, det vil jeg give dig ret i !

• #9   20. sep 2009 De to små -
    Jeg tror ikke at manden herhjemme er så opsat på at skulle "klone" flere end de to vi har, så du må undvære smiley

• #10   20. sep 2009 Hun er bare bedårende!! Smuk datter du har dig smiley

jeg kan bedst lide den første frisure smiley

Hvis ikke hendes hår filtrer, kan du jo sagtens tillade dig at lade hende få lidt længde.. Hvis det kommer til at filtre og gøre ondt at få redt, bør du så overveje at klippe det kortere igen..
    Der går ikke længe før du ikke har noget at skulle sige ang. hendes hår, så udnyt det endelig smiley

men husk, at hvis det ikke filtrer, er det ikke sikkert det kan sidde med elastikker.. Indtil jeg var omkring 10 år, kunne jeg ikke sætte hår. ALLE spænder og elastikker gled simpelthen ud..

• #11   20. sep 2009 Jeg tror jeg ville holde det i den lægnde på de første billeder. Hun kan jo tids nok blive rigtig langhåret. :o)

Men ja, hun er godt nok skøn.

• #12   20. sep 2009 Hun ser jo sød ud uanset hvad smiley men jeg hælder nok mest til det lidt lange hår. Synes faktisk det er synd at klippe sådan en flot og kraftig "manke", som mange vil misunde. Man kan jo så også lave en lille fletning eller flere, for at holde lidt styr på det, og så stadig holde pandehåret kort.

Min søn vil iøvrigt heller ikke klippes kort, så jeg får kun lov at klippe det lige til under ørerne. Han har også en mega tyk paryk. Han er så 12 år nu, så får lov at bestemme selv.

• #13   20. sep 2009 Jeg synes bedst om den korthårede frisure, hun minder om en korthårspige.

smiley hvad koster hun, hun ser super dejlig ud

• #14   20. sep 2009 Den længde, hun har nu, er lækker, men synes heller ikke at det skal blive længere.... smiley

Kommentér på:
Skal hun ha' kort eller langt hår ?!

Annonce