{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Skal hun ha' tøj på? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i tvivl her.

Min lille Angel på 9 uger ryster når hun er udenfor.
Det er kun når hun sidder/står stille at hun gøre det, og nogen gange når hun komme inde igen, indtil hun får varmen.
Men skal hun ha' en lille trøje på, eller skal hun bare vænne sig til det?
Hun er en blandning af: lab, golden, springer og weimaraner, så hun er jo ikke typen der behøver det når hun bliver stor, men om hun skal ha' det nu her når hun er hvalp?
Håber i kan hjælpe mig (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal hun ha' tøj på?
  • #1   28. feb 2011 Det kan da godt være at hun fryser, men jeg tænker også på om det kan være at hun er lidt nervøs over den store verden.
    Hun er jo ikke ret gammel og må faktisk ikke gå tur mere end højest 10 min i træk, med den alder hun har.
    Man siger, at en hvalp må gå tur ca 1 minut pr uge den er i alder.
    Den kan næsten ikke nå at komme til at fryse på den korte tid, så det er derfor jeg tænker på, om den kan være utryg ved alle de ukendte ting der er udenfor.

• #2   28. feb 2011 Vi går heller ikke tur med den endnu (:
    Det er bare når hun er ude i haven, men det kan da sagtens være at hun "bare" er nervøs.

• #3   28. feb 2011 Jeg har selv en "rystehund". Hun ryster når hun fryser, er træt, er nervøs eller ivrig. Det var værst da hun var hvalp.
    Nu ved jeg ikke hvordan hun kommer ud i haven, men det er nok vigtigt at I er derude sammen med hende, så hun føler sig mest muligt tryg, og samtidig kan I rose hende når hun besørger udenfor.
    Vores Dina ville kun tisse meget tæt på huset da hun var helt lille (heslt inde på terassen) men langsom turde hun gå længere væk fra huset.
    Hvis hun overhvedet besørger i haven nu, så er det i det fjerneste hjørne bag nogle buske.

• #4   28. feb 2011 Vi er ude sammen med hende hver gang, og når hun besørger for hun rigtig meget ros og godbidder (:
    Og hvis hun er ude i en ny have, så har jeg snor på hende, så hun også bliver vant til det (:

• #5   28. feb 2011 Det er godt, at I giver hende så meget tryghed smiley
    Det har sådan en lille én brug for.

• #6   28. feb 2011 Ja, det har hun nemlig (:

• #7   28. feb 2011 Jeg har altid sagt at jeg ALDRIG ville smide tøj på min hund ! Aldrig... nu har hun sin egen skuffe med tøj.. Hun får blærebetændelse bare ved at tænke på det, også bliver hendes ben som ispinde, og hun hyler og piver hvis vi er ude uden tøj på- ! Hun har en lille strik på også en vandtæt jakken ovenpå.. også løber hun rundt i sneen og hygger sig, dog fryser hun stadig sine ben lidt, men slet ikke som før.. (bor på et bjerg laaangt ude på landet = MEGET MEGET sne)

• #8   28. feb 2011 Ja en så lille hvalp ville jeg bestemt give tøj på i dette frosthelvede......

• #9   2. mar 2011 Jeg er også en af dem der svor ikk at gi min hund tøj på, men med kennel hoste en gang fordi hun ren faktisk frøs, tja så syntes jeg det var bedre med tøj her i vinter perioden smiley

Kommentér på:
Skal hun ha' tøj på?

Annonce