{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Beauty tror hun skal ha hvalpe.IGEN.. {{forumTopicSubject}}

Min ene pige har altid troet at hun sku ha hvalpe efter sine løbetider, lige fra sin 1st løbetid hvor hun kun var 5mdr.naturligvis sker det på det tidspunkt, hvor hun skulle ha født HVIS hun var drægtig.
Hun fik så et ups kuld i nov.07 3½år gammel, og jeg håbede, at det så ville få hende til at blive "normal" bagefter, men nu kom hun i løb i maj 1ste gang siden fødslen i Nov. men det har ikke hjulpet en disse, hun er nu igang med at graver reder, hun render hvileløst, pivende rundt i døgndrift, hun er overkælen og skal bare ligge oppe hos mig konstant, hvilket slet ikke er normalt for hende, hun er normalt "100% sin egen" og kommer kun hen og vil nusses meget sjældent.
Hun er 35% ren ulv, og det er ulvenes gener der går stærkest igennem hende.
Men mit spørgsmål er så,
Hvad kan jeg gøre for at hun kan slippe af med den adfærd ?,
Det gør mig så ondt at se hende så ked, da hendes pivedyr jo ikke gir hende den respons som levende hvalpe ville ha gjort.
Er den eneste udvej virkelig at sterilisere hende ?
Jeg håber at der er nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe os..
Jeg har godt nok haft enormt mange hunde, og ved en masse om dem, men altid hanner, jeg har faktisk kun haft 2 tæver før for mange år siden. Så jeg er virkelig totalt lost her..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beauty tror hun skal ha hvalpe.IGEN..
  • #1   15. jul 2008 Bodil. 1000 tak for dit svar. Jeg har overvejet at sterilisere begge pigerne iforvejen, da de aldrig kommer i løb samtidigt, der går altid ca.1½ md. imellem dem, og jeg har blod overalt i huset 4mdr hver år da de ikke gør rent efter dem, de holder kun dem selv rene ;o) også har jeg jo alle de løse hanhunde rendende efter os hvergang vi skal ud og lufte, du kan ikke forestille dig hvor mange hanner jeg har måtte aflevere på Bellahøj politistation, fordi de ikke er mærket eller har skilt på, og det er virkeligt en pine fordi at tøzerne jo dufter godt både før under og efter løb, så det er omk. 6mdr om året at jeg må holde dem fra andre hunde, "ret trælst" *Gs*

• #2   15. jul 2008 Hov forresten ang. det med avl, så er det helt udelukket, prøv at se en af pigernes profil..Ggg.. De er jo søstre så det er lige meget hvis, de er jo samme blandinger, og jeg avler bestem ikke på blandinger, det var et rigtigt ups kuld da B. fik hvalpe sidste år, En han havde gravet sig under hegnet om aftenen da det var bælgmørkt og da begge hundene var sorte, altså hannen og min B. så så jeg den ikke, jeg opdagede det først det B. hylede da de hang sammen.

• #3   16. jul 2008 Team tri. Det bliver hun også, hun bliver værre og værre for hver time der går, så jeg har ikke selv fået sovet i utallige døgn nu..
    Det er bare så ufatteligt at se hende sådan, jeg tør slet ikke tænke på hvis jeg havde været 1ste gangs ejer, så havde jeg troet hun var ved at dø og havde boet på gulvet hos en dyrlæge, eller på hans trappetrin til han havde gjort noget, så hun stoppede med denne uhyggelige adfærd, for den er skræmmende. Jeg har virkeligt aldrig set noget dyr være SÅ besat.

Kommentér på:
Beauty tror hun skal ha hvalpe.IGEN..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce