{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Hvordan ville din mand reagere ? {{forumTopicSubject}}

Igår var der en gammel , Ikke flamme, men en jeg jeg havde det sjovt med for en del år siden - Det addede mig på facebook.

Vi skrev så lige lidt sammen og skulle lige høre hvordan hinanden har det..
Han skrev så et par kommentarer om "os dengang" .. (Jeg havde ikke skrevet noget, bare sådan om hvordan det gik og så'n.. )

Manden kigger så lige over på min skærm og begynder at læse..
Siger så til ham at han ikke skal læse det hvis han ikke villle være jaloux (ment som at det ikke er rart at se andre skrive sådan noget til ens kæreste)
- Sad ikke og skrev frem og tilbage, men kunne jo ikke gøre for at ham fyren skrev som han gjorde !

Han kigger så væk igen og er lidt stille. Men siger så senere at det altså ikke var fordi at han blev sur, men det var bare ikke så rart at læse.. Men at det ikke var fordi at han var usikker i vores forhold..

Nu har han aldrig været den mest opfarende og jaloux af mænd, men synes at han tog det utroligt pænt.
Men som jeg sagde til ham, så havde jeg jo ikke siddet og læst/skrevet mens han sad ved siden af, hvis jeg havde noget at skjule !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville din mand reagere ?
  • #1   21. aug 2009 Kan kun tale for min eks, men han havde nok reageret lidt som din mand.. bare mere tøset..

Min eks ville helt sikkert være blevet super ked af det.. At jeg flirtede gjorde ham ikke noget (mest fordi han ikke opfattede det) men hvis jeg snakkede med gamle flammer, og især hvis der kom sådan noget a la "husker du det" ville han virkelig blive ked af det..

• #2   21. aug 2009 Nej, HAN snakkede om "kan du huske" - jeg skrev ikke noget af respekt for min kæreste *G*

• #3   21. aug 2009 min kæreste ville flippe helt ud

• #4   21. aug 2009 Jeg tror (og håber) at min kæreste ville reagerer lige sådan.

Han er generelt meget lidt jaloux, men alligevel utroligt følsom. Han græd bl.a andet aftenen før vi skulle rejse i 16 dage fordi vi havde afleveret balto og skulle undvære ham i laaaaang tid. :o)

Jeg selv, ville nok blive mega tøsefornærmet,,, Moral er godt som i ved. ;o)

• #5   21. aug 2009 stine,
    den forstod jeg godt.. Du gjorde intet aktivt..

• #6   21. aug 2009 Pernille -
    *Gg* ja der må jeg være enig , jeg var også blevet rimeligt bæmund over hvis en eller anden kost havde siddet og skrevet om 'gamle dage' .. Meeen ville ikke ha' skældt ham ud eller noget, bare blevet fornærmet *G*

• #7   21. aug 2009 Min kæreste ville højst reagere som din mand... Hvis der overhovedet ville komme en reaktion.. *G*

Og nej er ikke fordi han er kold, men han er MEGET sikker på hvor han har mig, og jalousi har han aldrig oplevet...
    Måske har det også noget at gøre med at jeg er hans første lange forhold..
    Vi var i starten igennem meget lort pga hans usikkerhed og frygt for at binde sig, men nu har vi været sammen i snart 2 år, hvor hans længste forhold før det, var 3 mdr *G*

• #8   21. aug 2009 Min mand ville smile og sige at det var da hyggeligt.....

Ingen af os lider af jalousi på nogen måder. Hvis vi gjorde tror jeg at vi var blevet skilt for mange år siden....*S*
    Min mand er typisk hjemmefra i 3-4 måneder ad gangen og det kræver at man stoler 1oo% på hinanden. Faktisk rendte jeg for 5-6 år siden ind i en gammel kæreste, som jeg boede sammen med for 15 år siden, og han er nu både min og min mands gode ven...((o:

• #9   21. aug 2009 Jeg tror ikke min kæreste ville give udtryk for det, men jeg er sikker på, at han ville blive blive ked af det. Men han er desværre rigtig god til at skjule sådan noget. Han er generelt meget følsom, og viser i det også i de fleste tilfælde, men lige den med jalousi skjuler han desværre godt! /-:

• #10   21. aug 2009 Min mand og jeg lærte hinanden at kende gennem chatten... Efter at vi havde lært hinanden at kende, holdt han op med at vhatte imens jeg fotsatte lidt. Jeg hyggede mig med at chatte og er/var ALT andet end søgende. Men vi havde lært nogle forskellige menensker at kende fra chatten, så jeg "snakkede" bare derinde. Det faldt mange for brystet, for hvorfor skulle jeg chatte, hvis jeg allerede havde en kæreste/forlovet/mand? Og hvad sagde min kæreste/forlovede/mand til at jeg sad og chattede?? Joooo, han sad såmænd HELT roligt inde og så tv...... Og jeg var på chatten for hyggens skyld, nøjagtig som jeg er på HG for hyggens skyld.

Så min mand havde nok taget det fuldstændig koldt og roligt......*GG* Han VED at han kan stole 100% på mig:-)

• #11   21. aug 2009 Tror at vi ville grine af det sammen....

• #12   21. aug 2009 Min mand har slet ikke det gen der. Han er ultrasocialt anlagt og ville nok bare hygge sig med, at jeg havde fundet en gammel bekendt.

Min mand har faktisk en gammel flamme, som han skriver med på Facebook. Det generer mig ikke det mindste - og jeg er helt hundrede på, at han heller ikke ville lægge noget som helst i det.

• #13   21. aug 2009 Min mand har et par gamle flammer (som jeg også har mødt og synes utrolig godt om) på MSN........ Det rører mig ikke det fjerneste:-) Hvilket jeg ikke ville have troet INDEN jeg mødte min mand. Jeg ville have troet at jeg ville blive hamrende jaloux. Men det har han ikke givet mig grund til nogensinde, så jeg er helt rolig:-)

• #14   21. aug 2009 Sjovt at læse hvad jeres mænd "ville gøre" smiley

• #15   21. aug 2009 Min kæreste ville få et flip... Ville aldrig acceptere det smiley

• #16   21. aug 2009 Min ville blive riiigtig sur - ingen må skrive sådan noget til HANS dame

• #17   21. aug 2009 Min mand ville syntes det var helt fint. Han ville helt sikkert spørge ind til det. Hvem er han. Hvor kender du ham fra. Men mere ville der ikke være i det.

• #18   21. aug 2009 Min mand ville ikke løfte så meget som et hår i et af sine øjenbryn over det.

• #19   21. aug 2009 Min mand vil heller ikke reagere på det, kun synes det er hyggeligt hvis jeg har det godt med det.

jeg tror mere at jeg selv ville have svært ved

• #20   21. aug 2009 Troede faktisk at flere mænd ville blive sure smiley

Natascha - Snakker med flere som jeg før har været sammen med. Det ved min kæreste også.
    Jeg filtrerer ikke venner og bekendte for min kærestes skylld, men filtrerer istedet så at der er visse ting man bare ikke snakker om mere.. smiley

• #21   21. aug 2009 Natascha - Ok på den måde smiley

Jeg har nu intet imod at min kæreste snakker med f.eks sin Ekskone engang imellem for jeg ved at han er SÅ meget mere glad for vores forhold end han var for deres..
    Og når han har snakket med hende og hørt hvad hun laver i sit liv, så påskønner han altid vores liv sammen mere *G*

• #22   22. aug 2009 der er da heller ikke noget at tage på vej over. herregud, jeg plejer at sige at det sjoveste legetøj er det de andre børn også gerne vil leje med. jeg ville da kun blive trist hvis min kæreste aldrig fik kommentarer eller blikke.

• #24   22. aug 2009 Stine, hvad skrev han mere præcist? VAR det noget som helst fyfy? Da du tænkte, at din kæreste ville blive jaloux, var det så fordi, der blevet skrevet ting, der var grænseoverskridende?

Jeg må indrømme, at jeg undrer mig over så mange, der begrænser både sig selv og deres partner i forhold til at kommunikere på et uskyldigt niveau med ekskærester og gamle venner - og gamle flirter.

Hvor går grænsen for, hvad der må siges i en samtale, og hvad der ikke må?
    Jeg kan godt forstå, man bliver lidt knotten, hvis de to taler om hvor god sex de havde, ell. lign - men ud over det, har jeg det virkelig svært ved at finde "ulovlige" emner?

Forklar, forklar :o)

• #25   22. aug 2009 Rasmus - God indstilling smiley

First - *LoL*...
    Der er en grund til at jeg efter 3 år endelig overgav mig og 'gav lov' til at vi kunne ha' to computere ved siden af hinanden - For min mann er totalt computerhead og bruger meget tid på det og jeg bruger da også et par timer om dagen når det passer...

CH -
    Han skrev at det var vildt go' sex når han tænkte tilbage og så beskrev han lidt. Det var ikke sådan så det løb ned af væggene med sexos, men alligevel nok til at det var lidt udtalt.
    + at han skrev "vores affære" (han havde en kæreste på det tidspunkt. Jeg havde ikke. Er ikke selv den utro type men det var ikke mig der skulle stå til ansvar for en andens kæreste) og sådan noget har min kæreste det MEGET svært med. Også selvom at det ikke var mig der var den utro i den situation..

Altså min kæreste har altid kun været i lange seriøse forhold og aldrig haft one-nighters. Hvor jeg derimod har været rimelig.... Hmm... Lad os bare sige at jeg har haft det sjovt !...
    Så han forstår ikke mig på den måde at jeg har været sammen med andre, men ved stadig godt at det hører fortiden til og han prøver på ingen måde at begrænse mine bekendtskaber.
    Det er nok mere mig selv der tager hensyn til ham, fordi at han er en følsom man på 'kærlighedsplanet' smiley

Men ! ..
    Jeg vil sige at grænsen for mig går hvis jeg sad og skrev lige op i hovedet på min kæreste - til en anden mand at det bare var totalt gode tider og så udførligt beskrevet...
    Især fordi at mig og min kæreste har 2 små børn sammen og så kan det ikke undgåes at man ikke er lige så 'lysestagesvingende' som før. Så han ville nok også synes at det så var endnu mere ufedt at høre om detaljer fra 'mit tidligere liv' *G*

• #26   22. aug 2009 Stine, som du beskriver det synes jeg din mand har tacklet det helt fornuftigt ;o)

Det er også for mig lige på grænsen - oooog også lidt mangel på hensyn fra ex-vennens side, synes jeg ;o)

• #27   22. aug 2009 CH -
    Dét synes jeg også ! ... Men han ved jo også at jeg ikke render ud og hopper i seng med en anden bare fordi at han skriver "gode tider" ..
    Nu har vi jo alligevel 2 unger sammen så jeg render nok ikke så langt smiley

Altså jeg ville nok ikke skrive sådan til en gammel 'ven' hvis jeg vidste at han havde en kæreste/kone nu. Men synes ikke at det var mega kriminelt det han skrev...

Har engang haft en anden fyr der skrev den mest slibrige sms om de "gode gamle dage" og der blev jeg rigtigt sur og skrev tilbage at det simpelthen var respektløst at skrive på den måde når han vidste at jeg var i fast forhold og enten var gravid eller havde lille barn på det tidspunk (kan ikke helt huske det, men en af delene var det i hvert fald)
    Hørte så heller ikke mere fra ham efter den sms...

Kommentér på:
Hvordan ville din mand reagere ?

Annonce