at miste sit hjertebarn {{forumTopicSubject}}
det er hvad jeg har gjort...
og når man mister hvad der står en aller nærmest(i hvert fald i mit tilfælde) har jeg nemmest ved at lukke det ude, glemme det - indtil jeg kan kapere det..
Loca, mit hjertebarn, blev aflivet d. 28/7 dvs i tirsdags...
Jeg valgte denne beslutning, fordi jeg er overbevist om at det var for hendes bedste, selvom det er svært at se lige nu.
Loca sprang korsbåndet oktober´07, og var ikke kommet over dette endnu. vi gik fra 2 timers træning hver/hveranden dag. til et kvarter hvor hun måtte gå derfra humpende...
Loca sprang så korsbåndet i modsatte ben, smadrede menisken og havde begyndende slidgigt, alt i samme ben... jeg fik afvide at på et tidspunkt ville slidgigten invalidere hende hvis ikke man gjorde sådan og sådan og sådan, jeg vil ikke kunne bruge hende igen, og hun skulle være sofahund...
som i nok kan regne ud har det været en LANG og HÅRD genoptræning med det første ben,. og det ville jeg ikk udsætte loca for , da hun ikke i længden ville kunne holde til at overbelaste det i forvejen dårlige ben.. Jeg gav min tøs fred.
det er mig EKSTREMT uvirkeligt endnu. og jeg forstår det ikke. jeg ved hvad der er sket, hvad jeg har gjort,. men det er ikke gået op for mig endnu. og jeg frygter når det kommer.
til jer der måske har en masse at sige man kunne ha gjort - jeg er ikke interesseret,. jeg fik en masse løsninger . men i sidste ende ville det gå¨en vej. JEG har ikke behov for dårlig samvittighed. men nu er der nogle herinde der har mødt loca. og jeg havde behov for at komme ud med dette.
hvil i fred loca pigen.. du er for evigt savnet
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
RIP Loca..
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.334
som før skrevet, ben blev aflivet pga en kronisk overgroth(staves) i hans tarmsystem... det kæmpede vi med i over et år..
der er grænser for hvad man skal udsætte sine dyr for
maj 2007
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
Jeg mistede selv min lille baby i tirsdags (28/7) så ja smerten er ikke til at holde ud
RIP Loca
Min historie kan du læse her:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=338784
maj 2007
RIP chianti
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 784
Jeg får en klump i halsen og er tæt på, at græde.
Jeg frygter, når det er min/mine hundes tur!
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 883
Jeg har lige i dag måtte tage afsked med min elskede Nanna vovse. det er stadig ikke til at fatte, tror hele tiden dr. dyr ringer og siger jeg kan hente hende hjem, men ved det ikke sker.
maj 2007
ayla - TAK for din forståelse... for nej en rottweiler er IKKE en sofahund, den skal ud og bruges,,, og det ville hun ikke kunne mere....
mange tak for de pæne ord..
jeg ved jeg har mistet meget... og specielt i år. men jeg har gjort det af kærlighed til mine dyr, fordi jeg kender den kamp vi har kæmpet , og fordi jeg kender mine hunde... det har gjort ondt og der er intet jeg ikke ville give for at få mine hunde tilbage....... men nogengange skal man tænke udover sig selv, og sine følelser, kigge bort fra ens hunds EGEN kamp for at virke glad og aktiv.. for tit er det, det modsatte...
jeg savner både loca og ben... af helveds til....
at miste sit hjertebarn