{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

forslag til polterabend! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg kunne godt bruge nogle gode forslag til en rigtig tøsepolterabend.
Jeg er netop blevet inviteret til polterabend, og har set programmet. Som i bund og grund handler om at tage ud og spise, og se på at den kommende brud for fodbehandling, og noget med en cd..

Jeg har tilladt mig at blande mig, da jeg synes at polterabend handler om fælles sjove/hygge aktiviteter.
Desuden til en overkommelig pris. smiley

Den kommende brud har ønsket noget IKKE vildt eller farligt. smiley
Kan i hjælpe lidt her med forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til polterabend!
  • #1   11. jun 2009 Vil bare sige at det med at lade bruden indspille en cd er hammer sjovt, både for brud og alle veninderne ;oD

• #2   11. jun 2009 Jeg var med til at arrangere 2 polterabends sidste år.

Til den ene havde vi arrangeret at den kommende brud skulle ha lagt make up og ordnet hår, så tog vi ud til en fotograf, hvor hun fik taget billeder.
    Så var der noget linedance og til sidst aftensmad og så mødtes vi til fest med drengene.

Den anden
    De kom ud til forældrene hvor vi alle ventede med morgenmad, vi kørte op til hendes søster hvor der var latterkursus. Så fik vi frokost og så stod den på croquis tegning.
    Da vi var færdige med det kørte vi ud til en landmand hvor der stod en sød ko som skulle malkes. og så havde jeg en lille quis med :o) Bare nogle spørgsmål og så var der 2 hold.
    Her mødtes vi også til fest med drengene

• #3   11. jun 2009 Jeg hjalp til ved en polterabend hvor alle var ude og ride, og selvom de ikke rigtig havde prøvet det før havde de det utrolig sjovt (:

• #4   11. jun 2009 Jeg har lige været til "polterabend"/tøsehygge. Bryllupet blev annonceret meget sent og det foregik på rådhus, men vi synes alligevel hun skulle have en dag sammen med os veninder inden.
    Vi mødtes og spiste frokost hjemme hos en, så spillede vi Buzz, sang Singstars og det allersjoveste var da vi spillede pakkespil!!!! Vi havde alle købte billge, dumme, sjove gaver og vi havde hele bordet fyldt med pakker - det var vildt skægt og hyggeligt! Senere var vi ude at spise og så ude og få et par drinks!

Kommentér på:
forslag til polterabend!

Annonce