{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polterabend forslag..
  • #1   23. mar 2008 Skal det være noget lidt vildt og hvad prisleje snakker vi om????

• #2   23. mar 2008 Det skal bare være lidt blandet forslag. Bare skriv hvad i selv har lavet til forskellige polterabends. Prisen er jo lidt svær at skrive om, alt efter hvor i landet man bor, og om man kender nogle til de forskellige arrangementer.

• #3   23. mar 2008 har kun været til en, og den sytnes jeg personligt var kedelig, og alt for dyrt i forhold til hvad vi lavede

ud og sejle på åen inde i frederiksberg have

spise frokost ved nogle borde, hvor vi alle havde noget med selv...

ind og danse salsa

bruden ind og indspille et nr som blev lagt sammen med gommens og gæsterne til brylluppet fik som cd, det har ikke kostet dem ret meget, da det er en ven af parret der har det studie

ind og spise hvor vi selv betalte, og så videre på deres lokale værtshus hvor gommen kom ned.

min mening var at det var kedeligt og dyrt, men tjaa, hvis bruden morer sig, er det vel fint nok

• #4   23. mar 2008 Jamen den sidste jeg var til, der mødtes vi med gutterne sidst på dagen, da vi sådan havde fået noget at drikke og så skulle det kommende brudepar indspille en cd sammen, det var skide sjovt og så har de jo det minde sammen den dag i dag... :O)

• #5   23. mar 2008 enig med Dorte, er absolut også modstander af udklædning.

har efterhånden været til at par polterabend, og her har vi bl.a være til fremvisning i sexbutik, den kommende brud har kørt på motorcykel, danset mavedans.

For alle de polterabender jeg har været på har man spist en rigtig god middag om aftenen og fyret den max af i byen

• #6   23. mar 2008 dette her er så det jeg synes kunne være fedt:

en tur på¨forsvarets forhindringsbane
    faldskærmsudspring
    military ridt på hesteryg

efter en af disse ting en god gang wellness

lidt let at spise

og så i byen...

• #8   23. mar 2008 Wellness polterabend

(link fjernet)

• #10   23. mar 2008 Jeg vil godt med til Britta´s for det lyder sjovt ;o)))

• #11   23. mar 2008 Jeg var med til at arrangere min venindes polterabend...
    Om morgenen overraskede vi dem på sengen... drengene tog ham og vi hende... hun fik så at vide, at hun skulle ud og springe faldskærm...
    derefter ned og lave en kalender hun kunne give ham i morgengave...
    så var vi ude og køre gokart...
    bagefter fælles spisning med fyrene.. og fest med kareoke om aftenen!

• #12   23. mar 2008 man kan også tage på et prøve dyk ,hvor der er uddannede folk med i vandet og de fleste kan deltage i det! og nogle steder kan man vægle om det skal være i en svømmehal eller i havet

• #13   24. mar 2008 Min svigerinde er helt tosset med køer, samler på alt med ko motiv, så her var det jo oplagt med et besøg på et landbrug, hvor hun bla. fik lov til at prøve og malke, fodre samt nusse nogle af de små bitte kalve.

Deudover var vi bla. på glaspusteri, hvor hun fik lov at lave 3 forskellige ting, som hun så senere fik overrakt ved selve brylluppet.

Kommentér på:
Polterabend forslag..

Annonce