{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

Lesbisk polterabend {{forumTopicSubject}}

Mine to veninder skal giftes... !

Yeah!!

Jeg var med den ene ude at prøve og købe brudekjole i går - og gud hvor var hun smuk!
Jeg glæder mig så meget til dagen skal stå smiley

Men! Det er 3 mdr til - og inden da, skal der så holdes polterabend smiley
Jeg er begges bedste veninde, brudepige og toastmaster til festen...
Så det er selvfølgelig også mig der skal arrangere en fed polterabend for dem!

Har I nogen forslag til hvordan det skal gøres?
- Skal vi holde 2 polterabends - hver for sig- og i såfald, hvem skal da med til hvis fest?

- Hvilke (budgetvenlige) oplevelser/aktiviteter m.m. kunne være sjove?

- Hvad ville I max give for en polterabend? 300?400?500? 1000?

Kom eeeeeeendelig med inputs og indspark - vil bare gerne give dem den FEDESTE polterabend!!

(nårh ja... Måske vigtigt at nævne; trods homoseksualiteten, er de begge MEGET traditionelle og vil gerne have så mange "almindelige" traditioner med som muligt.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lesbisk polterabend
  • #1   3. maj 2013 Jeg ville holde en polterabend for dem hver.
    De interesserer sig vel for lidt forskellige ting? Og kan "tåle" lidt forskellige ting?

Prisen må du jo høre dem om, der skal deltage, hvad de er villige til at give smiley

Og hvem der skal med? Deres veninder ;o) Det kan jo godt være de samme, der deltager til begges

• #2   3. maj 2013 Du skal da bare holde polterabend som du ville have gjort uafhængigt af, at det er samme køn....

• #3   3. maj 2013 Altså det med og holde det samlet er jo også lidt op til dem smiley
    Ønsker de måske og have dagen lidt sammen også? - Har selv et vennepar der skal giftes næste månede og på trods af de godt nok starter hver for sig, så samles de på et tidspunkt af dagen til fælles aktivitet smiley

Mhst aktiviteter, er jo meget forskelligt, det jo ikke så fedt og smide dem ud i en gang ridning eller gocart hvis ingen er vilde med den slags smiley

• #4   3. maj 2013 Mht. at dele dem op, synes jeg det virker lidt problematisk...
    Vi er kun tre vennepar som er inviteret med til brylluppet. Så er der den enes lillebror og den andens lillesøster. Et par kusiner. Regner ikke med at der er andre gæster der skal med til polterabend...
    Dvs. omkring 10+ brudeparret. og de tre vennepar er ret svære at dele op, fordi vi alle sammen er lige gode venner med begge to, og vil jo gerne polte begge pigerne smiley

Men mit foreløbige program ser sådan her ud:
    - 9.00: Fælles morgenmad
    - 10.00: Aktiviteter hver for sig
    - 13.00: Frokost hver for sig
    - 14.00: Aktiviteter hver for sig
    - 16.00: Fælles dansetime i brudevalsen (Ingen af dem kan danse :))
    - 18.30: Fælles middag
    - 20.30: Fælles Dildoparty og/eller strip (2 x strippere - de skal jo ha en hver )
    - herefter et brag af en stor drukfest, hvor tidligere kollegaer, skolevenner o.s.v. inviteres....

Er det helt tosset??

• #5   3. maj 2013 Det lyder som en meget fornuftig plan ihvertfald :)!

Og tillykke med venneparet forresten smiley

• #6   3. maj 2013 Christinna: Ja, det tænkte jeg også. Den ene er fartgal - så tænkte at man kunne sende hende og drengene ud og køre gocart eller lignende, mens den anden tog med pigerne ud og fik noget lækkert wellness-halløj. ( i hvertfald noget piget :))

Og så efter frokost noget mere udfordrende/grænseoverskridene...

Tak tak smiley Jeg glæder mig så meget! Meget mere end da jeg selv skulle giftes faktisk - liiiidt skræmmende! De kalder mig tudeprinsessen... Har fået min mand til at skrive en sang specielt til dem fra os (han er musiker).

Der skal bare være amoriner i luften den dag!!!

• #7   3. maj 2013 Med hensyn til aktiviteter, så er her et par links du kan kigge på smiley

(link fjernet)

http://friluftscenter.com/joomla/arrangement/polterabend-aarhus

• #8   3. maj 2013 Det lyder som en god plan, det med lidt vildt til "drengene" og welness til resten, eller ja bare noget mere feminint :)!

Og en polterabend uden noget der er bare lidt grænseoverskridende, det kan man næsten ikke smiley haha

• #9   3. maj 2013 Love is like war: Tak! Passer jo perfekt når vi er fra Århus! smiley

Christinna: Præcis! de skal udfordres lidt smiley

• #10   3. maj 2013 Uh, uh, paintball hvor de er på hver deres hold (sammen med jer) smiley

Vi spillede paintball til min polterabend og det var skide skægt smiley måske lidt klassisk, men kan forestille mig det kunne være en sjov finte at de skulle spille imod hinanden smiley evt uden at de selv ved, at de skal spille imod den anden smiley

• #11   3. maj 2013 Årh skønt. Elsker bryllupper! smiley Da 2 af mine veninder blev gift var det seperat polter og stripperen var en pige. Super frisk pige der lærte de 2 kommende brude nogen tricks til bryllupsnatten..og lige sørgede for vi andre fik et fedt grin OG gav brudene sved på panden..men hey hun var så også en flot pige-det kunne selv os der er til mænd se;)

Udover det var den ene ude og drifte samt køre covette, frokost i byen og stå på vandski, den anden var ude og puste glas, ude og ride og holdt en lækker picnic i dyrehaven, og sluttede af med en tur i lufttunellen i Taastrup.
    Meget sjove dage/aftner og forskellige fordi de jo er 2 forskellige piger. smiley

• #12   3. maj 2013 Det lyder til at have været en fed dag for begge piger! smiley
    Noget i stil med det jeg tænker at mine veninder skal have...

Kommentér på:
Lesbisk polterabend

Annonce