{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

For fanden altså.. (langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo (som nogen ved) en knæskade. Den er kronisk, lægerne kan intet gøre og den gør ondt, helt ustyrligt ondt.

Jeg er en ret aktiv person til hverdag - jeg har 3 hunde og en hest og jeg arbejder som hundetræner samt læser, og mit knæ kan selvsagt ikke holde til alle tingene..

Jeg har haft en del fravær på mit studie grundet smerter og enden på det er simpelthen at jeg enten skal se om jeg kan finde et deltidsjob der passer til mine ønsker om 4-5 arbejdstimer pr. dag og mulighed for at veksle lidt mellem at stå og sidde eller at gå på kommunen og søge flexjob..

Jeg vil allerhelst afprøve deltidsjobbet for at kunne udelukke det hvis jeg skal til at søge flexjob, mest fordi jeg jo reelt ikke ved om jeg kan holde til et deltids hvis ikke jeg prøver og jeg ville føle jeg tog pis på systemet hvis ikke jeg afprøvede det først..

Hvis jeg skal flexjobbe skal jeg måske igennem diverse undersøgelser igen (jeg var igennem dem i december 08) og jeg må indrømme jeg ikke kan overskue at skulle igennem hele baduljen igen - det var træls nok sidst..

Jeg er led og ked af det hele fordi jeg har ondt og det går udover mit overskud og mit humør..

Jeg har dårlig samvittighed hvis jeg prioterer mine dyr over skolen og omvendt.. Jeg kan tit ikke rigtigt fungere efter en lang skoledag fordi jeg har ondt og så tager jeg tidligere hjem for at kunne fungere og passe mine dyr..

At komme af med dyrene er ikke en mulighed - mine dyr er mit liv og uden dem kunne jeg ligeså godt grave mig ned..

Undskyld det blev så langt men jeg er ked af det og bange for fremtiden..

Tak fordi I læste med..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For fanden altså.. (langt)