841 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fy for fanden"
sikken en velkomst fy for fanden
det er iorden at have sin mening og den er hvidt forskellig ellers ville det jo være kedligt alt samme men det er ikke en måde at byde velkommen som DOGGYMOM Z har gjort det syntes jeg ikke og så f...
det er iorden at have sin mening og den er hvidt forskellig ellers ville det jo være kedligt alt samme men det er ikke en måde at byde velkommen som DOGGYMOM Z har gjort det syntes jeg ikke og så f...
Skrevet af: lizette og martin z - 18. nov 2005
Fy for den lede
Mischa har åbenbart tynd mave og er kommet til at lave en lille flyder på gulvet inde på sanders værelse og for fanden hvor den lugter.. Skal virkelig tage mig mod til at gå ind og fjerne den.. (sk...
Mischa har åbenbart tynd mave og er kommet til at lave en lille flyder på gulvet inde på sanders værelse og for fanden hvor den lugter.. Skal virkelig tage mig mod til at gå ind og fjerne den.. (sk...
Skrevet af: Mette R - 22. apr 2008
hva fanden er det der sker for danmark
fy søren så dårlig de s-lte mod østrig..blæ
fy søren så dårlig de s-lte mod østrig..blæ
Skrevet af: Malene J . - 10. dec 2005
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 399
At han ikke ligger syg og hjælpeløs i lejligheden, betyder jo ikke nødvendigvis, at han ikke ligger et andet sted. Det hænder da, at vi får folk bragt ind på sygehuset - folk som er i så ringe fatning at de IKKE er i stand til at informere om, at deres hund er alene hjemme.
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
Fy for fanden altså