21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Fjollede dyr {{forumTopicSubject}}
Ja, det her er bare en hyggetråd..
Jeg synes mine dyr er ualmindeligt fjollede nogle gange, hvilket kan give nogle sjove historier... Måske I oplever det samme af og til?
Så kan vi lige søndagshygge lidt, ved at dele ud af dem
Min hund Gaia er en elendig vagthund!
Af og til ordner viceværten noget ved loftet lige ude foran min dør, og det larmer lidt, men det skal jo gøres.
Han var der så forleden dag, og Gaia gloede og gloede mod døren. Efter ca. 10 minutter gik hun hen til døren, og begyndte at gå os snuse frem og tilbage ved listerne, mens hun logrede med halen.
Da der stadig ikke skete noget, men tydeligt foregik noget på den anden side, begyndte hun at gå og pive! Sikke en vagthund jeg har mig..
Mine katte er også lidt mærkelige.
Når de skal vaske sig gør de det som regel i badekarret (jeg aner ikke hvordan de har fået den vane, men fint nok).
Forleden dag gik Sorteper så derud, og Gaia fulgte efter. De leger tit sammen, men legen var altså slut nu.
Sorteper hopper op i badekarret, og Gaia stiller sig med logrende hale og glor på hende. Katten vasker sig lidt, stopper derefter og kigger fornærmet på hunden.
Så rykker hun sig lidt, og giver sig til at vaske sig igen. Hunden glor stadig.
Så stopper katten, kigger lige hunden, og fyrer hende en lige i ansigtet! Privatliv tak!
Og min anden kat er også lidt sær. Den bryder sig ikke om at komme til dyrlægen, og gemmer sig så snart jeg begynder at røre ved transportkassen.
Hun var så hos dyrlægen i sidste uge, og siden da har hun nærmest hele tiden ligget i kassen! Den står fremme med en pude i som den plejer, men nu er det pludselig hendes yndlingssted! Tossede kat..
Hvad gør jeres dyr af mærkelige ting?
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Emner: 238 Svar: 1.728
jan 2008
jan 2008
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
hvor er det fantastisk! Er de vokset op sammen, eller er de bare godmodige?
Var flad af grin af den video.. Det er da noget af det sødeste
Christina,
lidt et madsvin?
Mine forældres ene kat tager også al maden ud af skålen og bider dem i mindre stykker, hvilket vist er normalt for mange katte. Men hun nægter at spise det der er på gulvet.. Så den anden kat kommer pænt og fejer det hele op
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
På et tidspunkt havde hun udviklet en teknik, hvor hun med poten smed et stykke tørfoder ad gangen på gulvet, hvorefter hun interesseret betragtede at hunden søgte efter det. Nu er det for det meste hele skålen, der får et fur, så vi er gået væk fra at bruge keramikskåle;-)
En dag havde de lige fået vand, hvorefter Gaia(hunden) drak det hele. Jeg havde så ikke lige set, at hun havde tømt den, så da hunden kommer gående ud i køkkenet med retning mod vandskålen, fik hun en på lampen af katten, hvorefter katten gik hen og satte poten op i skålen. (Hendes måde, at gøre opmærksom på, at der mangler vand).
jan 2008
jan 2008
jan 2008
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Ja, naturen har jo sin gang, og især ude på landet, så man bliver vel nødt til at slagte i ny og næ..
Det er stadig en formmidabel video -)
jan 2008
jan 2008
jan 2008
jan 2008
Og engang for lang tid siden tissede jeg oppe hos fårene hvor der så kom et får og skubbede mig ned i en masse brændeller med bar røv.. Aus...
Og så engang tog min mor en hat på hovedet og derr havde Loba lige ligget og sove så vågnede Loba og så mor så gøede hunj i viiileden sky indtil hun så det var mor... Vi andre grinte så meget så det var tydeligt at loba var meget flov;).. Den lille stakkel
Fjollede dyr