{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Krise... {{forumTopicSubject}}

Idag, mens vi var ved at rydde op udenfor, fandt vi en kæmpe frø der sad midt på gårdspladsen.. Da jeg satte den ud i græsset gik Aiya hen og tog den i munden..

Hun bed ikke i den, efter hvad jeg kunne se på den, men efter hun spyttede den ud igen rystede hun og begyndte at fråde ud af munden..

Vi skyndte os ind i huset og startede med at skylle hendes mund godt med vand og bagefter fik hun noget mælk til at opløse giften..

Der gik heller ikke lang tid, så var hun igen frisk som en havørn og fjollede rundt uden problemer..

Vi skal til dyrlægen med hende på torsdag, men jeg ville gerne lige høre om der er nogen herinde der kender til giftige dyr og hvad helt konkret skal gøre - hvilke konsekvenser kan det have for hunden - og hvad er det for noget gift der er i en frø?

Vi har desuden et utal af dræbersnegle herude på landet.. Vil jo gerne have dem væk, da de er giftige for hunden og jeg ved hvor nysgerrig Aiya er..

Nogen der har et forslag som ikke involverer gift? Der er nok ihvertfald en 1000 snegle til tider herude..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krise...
Kommentér på:
Krise...

Annonce