{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

falck og hva så nu ? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen . håber virkelig i kan hjælpe mig. der var en tilløbende kat hos os. meget kælen . ringede så til falck for den var kommet til skade ved det ene øje . de hentede den . og han sagde de tog den til dyrelægen . men hvad så derefter ?? får jeg noget af vide . da jeg ringede spurgte de efter mit tlf-nr.. men vil virkelig gerne vide hvad der endelig sker med den nu ?? for man kan da hurtig blive glad for sådan en kat ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  falck og hva så nu ?
  • #1   11. mar 2009 han er lige kørt med den for 2 min siden . men kan man godt tillade sig at gøre det ??

• #3   11. mar 2009 okay .. for det er synd hvis den skal aflives . vil sku gerne betale for at den skal have det godt . har bare hund og venter barn så der er ikke rigtig plads hos os .. smiley

• #4   11. mar 2009 de koerer den paa dyrehospiatalet hvor de ser om den er maerket hvis den ikke er maerket bliver den nok aflivet, saa er der jo ingen til at betale for den. (hvis det ikke er slemt med oejet bliver den maaske fremlyst foerst)
    Selv om du betaler skal der jo findes et nyt hjem og indtil det sker skal den bo et eller andet sted.
    Ville umiddelbart tro der er stoerst chance for den bliver aflivet hvis det med oejet skal ordnes og den ikke er maerket.

• #5   11. mar 2009 Cantiah - de fleste ejerløse katte kommer på internat. Der er en organisation der sørger og betaler for de ejerløse katte, og tager dem ind på internater..
    Det er faktisk ikke ret mange ejerløse katte der bliver aflivet, hvis de ikke fejler mere end det sagtens kan helbredes så de kan leve godt igen.. Spurgte nemlig engang en dyrlæge, da de aflivede en killing der var blevet lam ved en påkørsel

Kommentér på:
falck og hva så nu ?

Annonce