{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

For høvlen da en morgen! {{forumTopicSubject}}

Skal så meget idag at jeg allerede igår da jeg gik i seng, følte at jeg ikk kunn enå at sove:)

Skulle lidt tidligere op for skulle til bageren og hente morgenbrød til arbejdet, det gør jeg hver fredag, men da vi holder lukket fredag, blev det idag.. så jeg skulle før hjemmefra end normalt, det gik også efter hensigten..

MEN, I fornemmede den ik:)

så kommer jeg kørende hen ad vejen og ser til min forskrækkelse en bus ramme en flyvende and og den daler til jorden.. Jeg laver så en typisk mig og holder ind til siden for at tjekke denne her andrik var død, det var den ikke og lå og gvabbede i siden af vejen.. Så jeg ringer til min mor og spør "hva gør jeg??" og hun siger "bak over den".. No way!! men efter lidt rationel tænkning slår det mig at denne and lider og det må jeg gøre en ende på.. så jeg sætter mig bag rattet og så fik jeg tåre i øjenene, nej jeg kan altså ikke og hva nu hvis den ikke dør af det? panik... jeg prøver at få fat i falck, men de svarede ikke.. så stiger jeg ud af bilen og ser at en dreng er holdt ind til siden på cykel, han kigger på mig og kigger på anden.. så jeg spørger ham (en dreng på en 11-12 år) havd vi skal gøre? "brække nakken på den" ja tak, det havde jeg tænkt, men det kan jeg altså ikke, tænkte jeg.. "kan du det?" spurgte jeg ham om.. "jeg kan prøve"svarer han og tager fat i anden, men jeg lukker mine øjne og væk var anden..

R.I.P lille andrik..

Tak dreng, var det ikke for dig vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre..

Hos bageren var der kø og jeg kom for sent på arbejde, men heldigvis har vi ikke travlt så jeg nu kan dele min morgen historie med jer andre:)

Hvorfor jeg ikke bare kunen have kørt videre og komme på arbejde til tiden?

Hvorfor skulle jeg stoppe op?

Jeg ved det ikke, kunne bare ikk.. Jeg er et bløddyr,sorry:)

Har I andre haft en hektisk morgen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For høvlen da en morgen!
Kommentér på:
For høvlen da en morgen!

Annonce