{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

At flytte fra hinanden.. {{forumTopicSubject}}

Hey HG ,,
Jeg er nød til lige at komme ud med nogen ting, håber dette er det rette sted ..
Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, vi har boedet sammen i 2½ år ca ..
Efter vi fik vores nye lejlighed sammen her i kbh, er forholdet bare gået NED af bakke..
Vi har den seneste tid skændes hele tiden og om de dummeste ting, vi har været ved at gå fra hinanden flere gange og det fungere bare ikke mere! ..
Så igår snakkede vi sammen, og fandt frem til at vi skulle flytte hver til sit, istedet for bare at opgive vores forhold helt ..
Men det er bare så svært! ..
ALT hvad vi har i lejligheden er VORES, og det bliver forfærdeligt at skulle gennem det her ,,, smiley

Så nu står jeg i den situation at jeg skal finde et sted at bo, med min hund, og det eneste jeg har af penge er 1900 om måneden fra min SU fordi jeg læser og er under 20 år ..
Føler det er totalt umuligt, og er bare ved at bryde helt sammen! ..
Ved ike hvad jeg skal gøre smiley

Havde virkelig bare brug for at komme ud med det! ,,

Mvh. Natasha..
- sig lige til hvis i kender nogen i KBH der skal leje et værelse ud eller lignede,... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte fra hinanden..
  • #1   31. jan 2009

desværre kender jeg ingen lejlighed i kbh men jeg har været igemmen den samme men vi gik helt fra hinanden og det er bare hårdt rigtigt hårdt. så jeg støtter dig 100% op. og jeg skal også finde en lejlighed men det er bare svært når man ingen penge har som dig.

• #2   31. jan 2009 Føler med dig . . .

Prøv boligsiden.dk
    boligforeninger . osv.og bliv skrevet op . .

• #3   31. jan 2009 Vil tro du kan få boligstøtte og måske hjælp til indskud... Du kan vel også tage et studielån...
    Min datter på 19 får da fuldt beløb, men det er måske fordi hun bor i Vanløse og er flyttet helt fra Viborg, hvor jeg bor?

• #4   31. jan 2009 unge mennesker kan max få 500 kr i boligstøtte, ved det da vi er igennem det samme her med min datter

• #5   31. jan 2009 500 kr. er jo også en slags penge, når man ikke har så mange;-)
    Min datter er så heldigt stillet, da det er hendes kærestes forældre, der har købt lejligheden, de bor i. Hendes su går så til mad og tlf./internet og hun arbejder så ved siden af for at tjene til lommepenge, togkort og studierelaterede udgifter.

• #6   31. jan 2009 Natasha, hvor lang transporttid er du villig til at have til dit studie?
    Måske du skulle kigge efter en ungdomsbolig lidt udenfor byen. Så kan du jo også få su som udeboende?

• #7   31. jan 2009 det er ikke sikkert at du kan få 'udeboende' su, Det kommer an på dine forældres indtægt. når du er under mener det er 20. så skal dine forældre bo min. 20 km fra uddannelsesstedet for at du er berettiget til udeboende su. Sindsyg regel, da man jo kun har forsørgerpligt til den unge er 18. Håber du finder ud af noget. Du kunne måske også prøve at søge ind i en dele lejlighed, sammen med andre studerende, det er tit en god ide at gå sammen om udgiften til bolig:-)

pøj pøj med det hele, og tror du bliver glad for jeres beslutning, der er ikke noget værre end at spilde sit liv på at skændes:-)

• #8   31. jan 2009 På dit uddannelsessted må der være en su-medarbejder, som kan vejlede dig vedr. su'en. Om du har mulighed for at få udeboede su o.s.v.
    Det kan også være at vedkommende ved hvilke boligselskaber der har boliger for uddannelsessøgende, ellers ved din studievejleder det måske.

• #9   31. jan 2009 kan ikke få mere i SU før til aril hvor jeg bliver 20 ..
    Har snakket med dem om det smiley

• #11   31. jan 2009 Basset - OMG - hvad bilder du dig ind ?

• #12   31. jan 2009 Basset Hound !
    Hvad er dog det for noget at sige?!

* Life is a bitch *
    Jeg skal ikke have noget lån, det er jeg meget imod smiley

• #13   1. feb 2009 Hvis du ikke vil have lån, bliver du vel nødt til at finde dig et arbejde.
    De 1900 kr, du får om måneden, dækker jo kun din forsørgelse og måske din hunds. Hvad gør du, hvis hunden bliver syg?
    Ikke for at lyde negativ, men synes bare altid, sådan noget sker, når man ikke har ret mange penge.

• #14   1. feb 2009 Helle N
    Jeg har heldigvis en lukket konto, men penge til Chanel ..
    til evt dyrlæge besøg ..
    Jeg kan bare ikke holde til et arbejde, men måske noget der bare var et par gange om ugen kunne være en mulighed ..

• #15   1. feb 2009 Du kunne jo også nøjes med at tage lån indtil april, hvor du kan få mere i su?

Kommentér på:
At flytte fra hinanden..

Annonce