{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

at flytte fra opvoksnings sted {{forumTopicSubject}}

hej hej.

vi er så heldige og har fået lov og købe hus..
men vores hund på snart 7 år er vokset op i den lejlighed vi bor i nu..
den ligger på 1 sal og han er ikk van til have anden når vi på besøg ved familie og det nyder han..
men..
hvordan flytter jeg bedst min hund? han kommer til og få en masse plads og en kæmpe have på 1200m2 ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at flytte fra opvoksnings sted
  • #1   19. aug 2010 Åh, det har jeg aldrig overvejet som et problem. Jeg er flere gange flyttet med mine hunde, men de har altid været trygge med at være med (også fremmede steder) bare de var sammen med mig, så jeg har dybest set bare taget dem med i bilen med de sidste ting, og så er vi flyttet smiley

Dybest set er det jo ikke spor anderledes for dem, end når vi tager dem med i forskellige sommerhuse én gang hvert år smiley

• #2   19. aug 2010 Uden at have prøvet det, så tror jeg slet ikke at det bliver noget problem! tænk at hans krop skal ikke kæmpe med trapper mere, og der er græs og frisk luft lige udenfor døren smiley

• #3   19. aug 2010 Som Karina og hendes møghunde siger....................

• #4   19. aug 2010 Jeg er flyttet et par gange med hunden. Jeg har gjort det hver gang, at jeg har fået ham passet indtil tingene var kommet på plads. På den måde kan han komme "hjem" til alle de vanlige ting. Der har aldrig været nogen form for problemer med det.
    Og når han lige frem får sin egen have... jamen så, skal du se- han bliver lykkelig smiley

• #6   19. aug 2010 Da vi købte hus havde vi kun Fidel ;o) Vi kom også fra en lejlighed;o) Men hold da op en skøn oplevelse vi fik, da vi så hvordan han bare nyd sit nye hus og ikke mindst haven. Tror ikke det bliver noget problem! Jeres hund vil nyde det bare den er sammen med jer ;o)

• #8   19. aug 2010 Jeg er også flyttet nogen gange med min hund, og hun lærte også lynhurtigt at nu bor vi her, men kommer vi hjem til min mor hvor vi boede da hun var hvalp, så kender glæden altså ingen grænser, for det er altså det bedste sted i hele verden, i sær når vi så også går den tur hun gik som hvalp. Så tror aldrig de glemmer de steder de har boet, men tror de fleste hunde hurtigt falder til, og hvilken luksus med så stor en have, Jeg tror han vil råhygge sig. Synes også det en god ide at få hunden passet indtil mens man får nogen af tingene på plads, så hunden ikke bliver stresset. Men kommer meget an på hunden, nogen vil nok synes det meget spændende at følge med i det hele : )

• #9   19. aug 2010 Vi flyttede også bare smiley Det eneste jeg synes man skal huske på er at hunden lige skal lære det nye sted at kende og måske vil sætte pris på at gå den samme rute hver gang i et stykke tid.

• #11   19. aug 2010 Vores den gamle hund var 8 år da vi købte hus og der var ingen problemer med det.Men vores katte fik et værelse for sig selv hvor der var sat seng og lidt andet ind til dem.Dem kørte jeg op med aftenen før vi flyttede så de kunne blive rolige om natten og de kom ikke ud og se på de nye omgivelser før alle var kørt hjem og de kunne gå rundt i fred.
    Vores hund kørte med mig før lastbilen og det gik fint.

• #12   20. aug 2010 ja okay men vi har aldrig flytte mens vi har haft ham så jeg tønkte han måske ville savne alle de mange lyde osv han kan høre på hver dag i lejligheden i forhold til og komme på landet..

jaah det blir dejlig med en have så han ikk skal gåes med lige bestemte tider som vi plejer men ja jeg vil nok osse komme til og gå mange ture rundt i byen osse for naboer osv kan se ham an da han jo ikk er en sørlig velkommen race hos mange dansker...

men jeg hiolder 14 dages ferie når vi skal flytte osse for være hjemme hos ham som længe som mulig også køre nogen timer af gangen i strten lidt ligesom have en hvalp på ny hehe har osse lige en kat der skal løre det nye sted og kende..

Tro i han kommer til og savne de hunde vi plejer lege med??
    han er altid med når vi kære på besøg så de hunde vil han stadigvæk samme emd.. men vi har nogen stykker vi lufter sammen med om eftermiddagen.. det blir nok lidt svære??

Kommentér på:
at flytte fra opvoksnings sted

Annonce