{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Søger lidt Hjælp:) {{forumTopicSubject}}

Jeg har været inden på det før, men kan ikke finde et indlæg!

men det er sådan at jeg er bange for rottwieler men kunne i den grad godt tænke mig ikke at være det!
Jeg kan dårlig nok gå på gaden hvis der kommer en , begynder at ryste helt vildt og nogle gange tude:(

Jeg synes det er en smuk hund og en hel fantatisk en smiley

Så ville høre om der var nogle der havde dem , som kunne mødes og evt snakke med hunden og ejer:)
ville være til en stor hjælp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger lidt Hjælp:)
  • #1   6. jan 2009 måske du skulle nævne hvor henne af i landet du bor...

• #2   6. jan 2009 hvad oplevelse har du haft med dem, siden du føler sådan?

Problemet er bare at selvom man finder nok så venlig en hund, så vil den kunne lugte din frygt, da du udsender nogle dufte. det kan være svært at sige, hvordan den så reagerer, da det jo er et levende dyr vi har med at gøre. Mine hunde er venlige, og har aldrig vist tegn på at ville bide, men det er som sagt svært at sige, hvordan de reagerer når de så åbenlyst kan lugte angsten, som de nu ville kunne i dit tilfælde.
    Jeg ville gå til en hypnotisør eller lign, og se om det kan hjælpe, først herefter ville jeg tage kontakt til en rigtig en af slagsen.

• #3   6. jan 2009 Øv, det er da en skam......for det er en fantastisk race.....tænk at folk ikke holder styr på deres hunde....

• #4   6. jan 2009 Jeg gik på en skole da jeg var lille, og for at komme op til st sku man igennem en sti. På den sti boede der en der sprang ud og bed efter os og knurrede , og en dag fik den fat i en af børnene der gik der!
    Udover det , var jeg ude og gå med min mors hund , da han blev overfaldt a en , da jeg så ville skubbe hunden væk fra ham , bed den ud efter mig ..

Kan nævne rigtig mange ting som gør mig bange for den, desværre!

• #6   6. jan 2009 ja det en super skøn race smiley

• #7   6. jan 2009 Ja kan godt forstå at du og andre er bange for rottweilere. Som oftest(og som i dit tilfælde) er der en hændelse bag en så udpræget angst. Men som sagt tror jeg ikke at det vil være en god ide at øve sig på en nok så fredelig hund, det ville gælde for andre racer også, du vil jo udstråle angsten på lang afstand, og som sagt ved man ikke hvordan den vil reagerer. Men det kan være et led i din terapi, men som sagt er det en god ide at få beabejdet noget af det inden....Bare mit råd.
    Og ja, det billede, der bliver tegnet af rottweileren i medierne gør det heller ikke bedre, nogle mennesker bliver bange på forhånd, hvis man kan sige det sådan, og det er en skam. Desværre er der nogle mennesker, der ikke burde eje en hund, og slet ikke en race som rottweileren....

Håber at du får hjælp til din angst....

• #8   6. jan 2009 Terpi ville nok være en god ide, men har kigget lidt på nettet ang dette , og ved egetlig ikk rigtig hva jeg skal søge efter:(
    Ja mediedierne gør det ikke bedere , men det er nu ikke det der skræmmer mig mest , det er bare de opleverser jeg har oplevet , og som min mor siger er jeg også bange for det små kære hvalpe

• #9   6. jan 2009 Ja, jeg kan godt forstå at du er bange for dem, med de oplevelser du har haft, det er virkelig trist.
    Jeg ved at mange har god effekt af hypnose, men det kræver en god hypnotisør. Ved ikke om det kunne være noget. Ellers ved jeg ikke, hvordan man kommer over sådan en angst.

• #10   6. jan 2009 Det kunne bestemt være noget , vil næsten gøre alt for ikke at være bange for Denne race ,:-)

• #11   6. jan 2009 Mange tak Kære mor smiley

• #12   6. jan 2009 Hah , det skal jeg faktisk skal på arbejde kl 8 smiley

• #13   7. jan 2009 he he...:-)

Kommentér på:
Søger lidt Hjælp:)

Annonce