{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

søger lidt hjælp!:) {{forumTopicSubject}}

Jeg bor sammen med en veninde derhar en boxer, vores hunde kan super godt sammen! de kan ikke undvære hinanden. så har hun fået en killing, den havde hun så leget med min hund. da de så leger kommer katten til at krasse lille vips i øjet og hun får en hvid plet, jeg er en meget pyleret ejer, og jeg siger altid hellere en gang for meget end en gang for lidt til dyrlæge. jeg ringer straks der op og han vil se hende imorgen. nu her senere på aftnen er den hvide plet væk menm hendes øje løber i vand, ved i om hun kan blive blind?? hun regere på alt så tror det ikke men kan det godt komme? nogle sys nok jeg spørger dumt, men i behøver så ikke kommenter på det smiley
på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger lidt hjælp!:)
  • #1   13. jan 2012 Jeg ville lade dyrlægen kigge på øjet, for har hun en skade på hornhinden, skal det behandles med helt specielle øjendråber, så der ikke trækkes blodårer hen over øjet for at hele såret.

Dyrlægen kan se evt. skade ved at dryppe kontraststof i øjet.

Bortset fra det, så plejer et hornhindesår at gøre ondt, så hunden vil prøve at holde øjet lukket.

• #2   13. jan 2012 Alle øjenskader burde, i mine øjne, tages rigtig alvorligt. Min hanhund's øje generede ham og løb i vand, ringede straks til dyrlæge vagten som ville se ham med det samme - netop fordi det hurtigt kan gå galt ved øjnene...

Det var dog "kun" overfladiske ridser der skulle klares med øjendråber....
    Men du har jo talt med dyrlægen og forklaret situationen, han mener godt det kan vente. Jeg havde nok givet dyrlæge vagten et kald og hørt hans mening, hvis dén er den samme ville jeg vente til imorgen smiley

• #3   13. jan 2012 Jeg har haft en hund med hul på hornhinden, og her blev hele det brune i øjet mælkehvidt. Det skulle så opereres (lappes) da det var et større hul.
    Jeg tror bestemt ikke hun bliver blind, hvis du kommer afsted i morgen til dyrlægen. Min gik med det 2 dage. 1. dag hos min egen dyrlæge, hvor jeg fik øjendråber at dryppe med, og 2.dag, afsted til en dyrlæge med speciale i øjenoperationer.

• #4   13. jan 2012 alt var væk i morges:) og dyrlægen så hende men der var ikke noget mere smiley så det var dejligt!!! smiley

Kommentér på:
søger lidt hjælp!:)

Annonce