{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Øv ha - {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen så træt af ikke at kunne sove - de sidste par uger har jeg først faldet i søvn ved en fire tiden - og sovepiller er jeg skisme ved at være træt af at æde da jeg så er fuldstændig smadret dagen efter ! Overvejer at gå ud og ryge en smøg - og så ind og gøre hovderent ! gider ikk ligge her og glo - hvordan kan man sove ?? Gode råd `?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv ha -
  • #1   3. jan 2009 Ingen anelse jeg har samme problem jeg har endog i over en uge prøvet at stå tidligt op for at se om det hjalp, men nixen.... øvbøv måske skulle jeg vække hundene og gå en tur med dem?

• #2   3. jan 2009 Nina - samme her, jeg har også stået vildt tidligt op - er ved at blive sindsyg !

• #3   3. jan 2009 jeg har det på samme måde siden nytår.. jeg sover til jk 4 om eftermidaggen.. ARRH

• #4   3. jan 2009 ja jeg har ellers endda været på arbejde idag efter 5 timers søvn og været ude på 4 x 50 mins ture med hundene, været inde i byen og handle, rokeret rundt på tingene i lejligheden og fået gjort en smule rent- alt i alt en meget aktiv dag og jeg burde været smadret men næ nej det er kun mine ben der er det *suk*

• #5   3. jan 2009 Hey der i natten smiley Jeg har det på samme måde, men det er vist desværre medfødt.....

Gik ned under dynen sammen med kæresten for ca 2 timer siden, men ku jeg sove.... næææ nej - op på toilettet, op i køkkenet og smørre en bolle med ost og drikke et glas mælk. Still awake 8o) Så er der kun HG tilbage igen-igen.....

Har desværre ikke nogle gode sovekure, for så havde jeg nok brugt dem selv.... :O)

• #6   3. jan 2009 hehe jeg er altså også udpræget nattemenneske men her om vinteren vil jeg altså gerne have det lidt mindre smiley Men nu er jeg så også velsignet med sovedyr (hundene) som bliver fornærmet hvis vi tillader os at vække dem før kl 12 *G* (nogen gange står de endda senere op smiley sovedyr :P)

• #7   3. jan 2009 Min Keesha har også lige fra starten lært at MORGEN lufteturen ikke starter før efter kl. 12. Aftenturen kan så godt være kl 3-4 stykker om natten *GG*

*maria....* Det er ikke gode tegn. Ikke for at gøre dig nervøs, men jeg havde et job hvor jeg hver uge skulle møde ind til en morgenvagt efter to aftenvagter. D.v.s. fik fri ved 23.30 tiden og skulle møde ind og åbne centret igen kl 07 1 gang om ugen. De fleste gange i godt et halvt år, sov jeg ikke mellem de to vagter, og haavde heller ikke meget ro når jeg fik fri, for så havde jeg min dengang 4-årige søn, som kun var hos mig når jeg havde fri. Det resulterede i stress og depression med 4 mdrs indlæggelse på psyk og mange år på div medicin og terapi m.v., så pas på dig selv og sov når du har muligheden .... ;-//

• #8   3. jan 2009 Jeg er heldigvis kommet så vidt, at jeg nogenlunde selv kan bestemme, hvornår jeg sover (førtidspension)

Men så kan vi da bere håbe at selv HG er så kedelig at vi falder om..... *GGGG* - og det er vist tæt på *sss*

Kommentér på:
Øv ha -

Annonce