{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Øv ha - syg hund ! {{forumTopicSubject}}

Eiii, er nææææsten lige kommet hjem fra dr.dyr med Sofus - han begyndte igår at smaske og gøre som om noget sad fast i ganen, men kun i perioder ! Han kastede op en gang og var ellers lige så glad som han plejer - så i morges var det der igen ... Og jeg valgte så at blive hjemme hos ham - fik ringet til dr. dyr og fik en tid ! Vil lige indskyde at jeg valgte ikke at ringe til dyrlægen igår, da det ikke lød voldsomt eller noget !!! Ellers er jeg den første til at gribe knoglen !!

Men vi kom derned og hun kunne heller ikke se noget, hun gav mig to muligheder, at vi kunne tage hjem og se om det blev bedre eller ligge ham i nakose og se helt ned i halsen ! Valgte så det sidste, det viste sig så at hans mandler(kirtler) var hævet til dobbelt størrelse, derfor han prøvede at kaste det op, og halsen var ildrød - vores dejlige basse har fået halsbetændele ! Godt vi kom ned med ham - ellers havde det bare blevet værre og han ville få feber osv ! Naboen forstod ikk vi tog afsted med ham da han gerne ville lege, spise osv ! Man kan aldrig se på ham at han har ondt ! Men når man kender sin hund, ved man når der er noget galt !!

så fik vi ham også lige tjekket igennem fra top til tå - men han var i nakose ;o)

Åh min lille baby - han ligger bare her heeeelt færdig !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv ha - syg hund !
Kommentér på:
Øv ha - syg hund !

Annonce