{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

ER MEGET KED AF DET {{forumTopicSubject}}

Er meget ked af det men Har lovet at skrive dette fra Rikke H :
min beslutning er taget, og for første gang har det påvirket mit privatliv og mit humør, og det svor jeg det aldrig skulle.....
og det syntes jeg fandeme er noget lordt,da jeg syntes at Rikke gjorde et flot stykke arbejde for at HG skulle køre ordentligt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ER MEGET KED AF DET
  • #1   9. jan 2006 For dem der ikke har været på eller med er det Rikke H der er stoppet som HA

• #2   9. jan 2006 Ja det er sku noget l*** , men kan godt forstå hende et eller andet sted , det er surt og hårdt altid at skulle forsvare sine handlinger herinde, og det tager både på ens humør mm .

RIKKE ..stor krammer til dig , du har gjort et kanont stykke arbejde herinde , og HG bliver ikke det samme uden dig .

• #3   9. jan 2006 Susanne: helt rigtigt og også en stor knuzer til Rikke herfra

• #4   9. jan 2006 Heldigvis: bliver hun med hendes profil da hun ikke kan undværes herinde

• #5   9. jan 2006 Et eller andet sted er jeg S** skide gal lige nu, for ikke at snakke om ked af det , Synes det er utroligt at voksne mennesker ikke kan skælne mellem det at gøre et stykke arbejde og ikke vende det til at det bliver personligt !!! .

Der har også været dage hvor jeg har haft lyst til at stoppe som HA men jeg har valgt at blive , ene og alene af den grund, at jeg håbede på at gøre stedet til et bedre sted at være for alle, men jeg må erkende at jeg igen overvejer om det overhovedet er det værd , at bruge tid og atter tid , på noget der ikke bidrager med meget andet end ballade og skæld ud ..evig og altid ... jeg undres ...vi er vel voksne mennesker , som kan opfører sig og snakke sammen på ordentlig vis .

• #6   9. jan 2006 Susanne, Claus og Rikke jeg synes i har gjort et godt arbejde herinde og håber da virkelig i vil fortsætte..

• #7   9. jan 2006 Bebe ..jeg stoppe hellere ike ..ikke lige nu ihvertfald , men hvad jeg mener er , det er sku ikke det ballade værd !!! , Jeg bliver her nok ikke for altid , men når jeg går , bliver det ikke for at overlade 2 nye HA til samme omgang som vi var igennem da vi startede ..det ville ikke være fair *GS*

• #8   9. jan 2006 Bebe ...Ja ..og jeg bliver også ..men kan altså ikke se mig selv her som 70 årig *G*

• #9   9. jan 2006 Bebe: det er rigtigt at vi har fået meget støtte mer end jeg troede vi ville få *SS*

• #10   9. jan 2006 Du kan tro vi vil snakke med Rikke

• #11   9. jan 2006 Hun skal da blive ....

Andet er da for dumt .....

• #12   9. jan 2006 nå nu VIL hundene f...... ud de gider ikke vente mere vi ses allesammmen

• #13   9. jan 2006 Rikke, du skal ikke stoppe....

• #14   9. jan 2006 Hallå rikke - jeg logger på i dag og har ikke været på siden i går formiddags - jeg ved ikke heelt hvad eller hvilke tråde det hele drejer sig om..... men det drejer sig vel også om os alle og DU har bare at blive - også som HA'er...

Vi er ikke altid enige du og jeg, jeg misunder dig ikke dit og de andres ''job'' og jeg må sige at jeg tager hatten af for jeres store arbejde også med jer selv for hele tiden at blive bedre til at administere dette ''job'' som i har sagt ja til.

Søde rikke, det gør mig meget ked af det hver gang nogen bliver kørt så led ved siedet her at de synes de må trække sig tilbage eller ud, uanset om det er permanent eller ''bare'' for en tid.

På samme måde gør det mig ked at du nu synes din grænse er nået for hvad du orker som HA'er, jeg mener du i den grad er vokset med opgaven - nu er det kun os brugere der mangler at vokse med..

Er du ikke sød at trække vejret, gå nogle lange ture i solskinsvejret, snakke med susanne og claus og dine nærmeste, tude ud i pelsen på dine hunde, råbe højt op i himmlen og sparke til alle jordknolde du kommer i nærheden af - og SÅ blive her også som HA'er ?

Jeg håber det sådan, for uanset hvad, så tror jeg vi har brug også for dig, i det ''job'' fremover.

Kærlige krammer fra
    Karina.

• #15   9. jan 2006 Rikke - Jeg synes bestemt også du skal blive , og så synes jeg alle vi andre, skal være lidt flinkere ved HA`erne , da det jo var os ,der ønskede nogen, der kunne styre , dette forum ,når bølgerne gik/går højt ..
    Kan da hunske tiden før HAérnes tid ,hvor der var mange tråde , hvor folk var frustreret over, ikke at kunne komme i kontakt med adim..
    Så giv den dog en chance ,for at lave det arbejde, vi selv har bedt dem om at vare ta`
    Så tiil jer 3 , der ligger frivillige krafter, her på HG. for at vi ikke ryger i totterne på hinanden , hold ud , tror de fleste synes det er dejligt i er her :o)))

Kommentér på:
ER MEGET KED AF DET

Annonce