Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TeaCup Malteser?
  • #1   18. dec 2008 Er 3-4 kg ikke lille nok? smiley

Jeg har aldrig hørt om mini maltesere - og håber ikke det er noget nogen har gang i...
    Avl efter størrelse kan ødelægge en hver race smiley

• #2   18. dec 2008 Ginne - Jo, det er Rigeligt lille, det var bare min veninde der snakkede om en mini format, og jeg forstod det ikke :o/
    Men hun har heller ikke det vilde forstand på hunde, hun er af typen der ska han en hund fordi det er moderne :oS
    Så måtte lige forhøre mig smiley

• #3   18. dec 2008 folk reklamere med mini malteser når de skal sælges hvalpe,,ligesom folk kalder tea cup chihuahua....jeg har selv maltesere til salg pt og jeg skriver kort og godt hvor store forældrene er så kan man gå ud fra det...hvis man kigger race beskrivelse siger den 2-4kg dvs der er faktsik flere der har m,altesere på op til 6 kg så de må jo bare være udenfor race beskrivelsen

• #4   18. dec 2008 det er vel bare et salgs trick, for selv de små kan jo ikke passe ned i te kop.

• #5   18. dec 2008 de da godt nok små! kan du evt give et link til billede? de er jo på størrelse med Chi'er

• #6   18. dec 2008 Det er vel lidt ligesom med chihuahua og yorkier, at man prøver at avle dem så små som muligt. Teacup chier har jo været kendt i mange år, men det er stadig ikke en særskilt race, kun en betegnelse man bruger hvis de er meget små.

• #7   18. dec 2008 TT - Det var ikke meget da :Oo
    Syntes nu også at en hund på 3-4 kg er passende størrelse, mindre vil vel være en form for kat smiley

• #8   18. dec 2008 hvor er de dog mikro!!. man kan jo have dem på sig som om det var en ting man proppede i en lomme, men mon ikke de vokser sig større?

• #9   18. dec 2008 Kiggede lige på det der teacup-maltesepuppies-link...
    1 lbs=0,45... kg
    Altså må en teacup Maltese på 3-4 lbs være ca.1,4 - 1,8 kg
    Puha, de er bette som voksne...
    Undskyld mig - men synes det er sygt...

• #10   18. dec 2008 Ej, hvor pinligt - mens jeg kiggede på link og regnede lbs om havde TT allerede skrevet det...
    Du er for langsom Fru Terese *GG*

• #11   18. dec 2008 Tea Cup er vist bare en betegnelse for noget man gør klogest ved at holde sig fra, og det gælder alle racer.
    De er udelukkende avlet af de mindste eksemplarer, og så skid på om der er sygdomme i generne, bare de er små!

• #12   19. dec 2008 Belinda: Enig

• Tanja Z
    Tanja Z Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 22
    #13   19. mar 2016 jeg har passet den mest fantastiske mini chi, som vejer lidt over en kilo. Magen til en glad og sund og skøn hund har jeg ikke mødt før. Så skræmmesnakken om mini hunde er så trættende her på denne side. Så snart folk nævner det mindste om de helt små hunde, så er der tråd op og ned med rasende folk, som beskriver hvor sygt det er osv. Jeg vil bare sige, at jeg kender den mest vidunderlige mini chi. Som er sund og rask og glad og har en kæmpe personlighed.
    Jeg er klar over at der nogle i verden, der laver en industri ud af helt små hunde. Men der er altså også en masse, som har de helt små mini hunde, som giver dem trygge og skønne hjem og hundene er fantastiske og giver ufattelig meget glæde og kærlighed til folks liv.

• #14   22. nov 2019 Tanja Z ved du hvor den er købt?

• #16   22. nov 2019 Isabelle, tråden er fra 2008, ikke 2016 smiley

Kommentér på:
TeaCup Malteser?

Annonce