377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hold da op (kundeservice) Hold da op (kundeservice)

Hold da op, dem må jeg da nok sige.

Manden har været ude at kigge på et guldarmbånd til mig i julegave, men har ikke fundet noget. Spurgte så i dag, da vi alligevel var i Glostrupcenteret, om vi ikke lige skulle kigge på et. Det ville jo været smart at det passede.

Vi fandt det smukkeste armbånd i 14 karat til 3495,- og det var godt nok lige i overkanten. Så siger ekspedienten (tror hun var butiksejer) at hun var til at handle med. Min bedre halvdel sagde så, at han havde regnet med 2500 - 2800 kr. og at det skulle betales via Forbrugsforeningen, hvor man får 9% i rabat oven i.

Jeg troede jeg hørte forkert, men hun svarede 2800 og på forbrugsforeningen var OK. Tror I så ikke lige at vi slog til på stedet. Slutpris bliver lidt over 2500 kr. Hun fik lov at pakke det fint ind, så det først skal åbnes juleaften. Det er fint for mig at jeg får det som jeg synes er bedst. Han har jo været ude at kigge, og kunne ikke rigtig finde noget.

Så nu glæder jeg mig endnu mere til juleaften.

Men forbløffet blev jeg, for jeg har sjældent oplevet at man kunne "prutte" om prisen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold da op (kundeservice)
  • #1   14. dec 2008 Sorry, stavefejl er på tilbud indtil nytår.

• #2   14. dec 2008 Wow Gitte- sikke da en gavmild husbond du har.
    Og det med at prutte i DK forretninger har jeg hørt før- man skal bare være lidt fræk ;-).

• #3   14. dec 2008 Smart altså .. Jeg kender godt den butik , så det må jeg huske til næste gang vi skal derind smiley

• #4   14. dec 2008 Jo, jeg har en god husbond.

Jeg synes faktisk at Glostrup centeret har de forretninger jeg har brug for. Nåede bare ikke i Maxi Zoo, som har gode hundetilbud i deres katalog.

• #5   14. dec 2008 Da jeg var i Glostrupcentret tidliger idag, var det kun Netto, Føtex, Fætter BR og grønthandleren der havde åbent.
    Æv altså.
    Dejligt at du får sådan en fin gave til jul. Jeg har ikke rigtigt fundet på noget at ønske mig i år, da det eneste jeg rigtigt, rigtigt ønsker mig, koster ca. 68.000 kr og indebær en operation- og det vil min mand ikke gå med til. Så pt bliver det kun til en bog smiley til gengæld har jeg fået købt og pakket gaver ind til alle de andre i familien

• #6   14. dec 2008 Lea, vi kom kvart i elleve og var også forundret over at det kun var nogle få forretninger åbne. Men om søndagen åbner det først kl. 11. Godt vi ventede, for ellers havde vi ikke fået købt de sidste fødselsdagsgaver.

Kommentér på:
Hold da op (kundeservice)

Annonce