{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

helt ærligt! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver nødt til at komme ud med det her! Jeg fandt for nogle uger siden en annonce med en "ældre" lille hund til salg. Jeg tænkte at jeg gerne ville give den et hjem, og efter at have overtalt kæresten skrev jeg til annocøren. Det var en der skrev på et familiemedlems vegne, og jeg fik sælgers tlf nr. Inden alt det her havde jeg selvfølgelig spurgt om hunden ville kunne med en rottweilertæve, og svaret lød: ingen problemer! Derfor blev jeg ret skuffet da sælger ringede til mig og sagde at hunden desværre ikke kunne med store hunde, og det ville være alt for besværligt for mig for der ville gå laang tid inden de ville kunne sammen så det ville ikke blive godt... I det hele taget lød det som om hun havde besluttet sig for ikke at sælge til mig. Jeg sagde at det synes jeg var ærgeligt, og hun svarede ja, men hun kendte den jo bedst.
Jeg skrev herefter en besked til annonce ejeren om at hun måske skulle tilføje det så andre ikke blev skuffede, hvilket hun gjorde.
Så i dag læser jeg i annoncen at en anden spørger om hvorfor den ikke kan med store hunde, hun har en lab som er rigtig sød? Annonce ejer skriver at det er ikke noget problem, sælger vil bare ikke sælge til et hjem med muskelhunde... Hold kæft hvor blev jeg skuffet! En ting er at de ikke engang vil se Lupa og har fordomme om rottweilere, men at sælger sidder og lyver direkte, det gør mig så tosset! Det er da noget fis og sidde og digte at den har problemer med store hunde når det er fordi de ikke kan lide muskelhunde!
Måtte bare lige have luft.... Tak for jeres tid!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  helt ærligt!
Kommentér på:
helt ærligt!

Annonce