{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

Helt ærligt ! {{forumTopicSubject}}

http://www.tv2east.dk/artikler/frivillig-stopper-i-dyrenes-beskyttelse


Helt ærligt ! Hvad fanden er meningen ?, dyrenes beskyttelse skal vel *beskytte* dyr ??

De får aldrig min støtte på nogen måde, denne sag er jo bare en i rækken.
De skulle i den grad skamme sig !!


Og ja... nogen vil mene det er *bare* en kat, men en øremærket kat, er ikke en vildkat, men nogens kæledyr .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ærligt !
  • #3   7. aug 2014 Læste godt historien den anden dag smiley
    Det er så forfærdeligt! Og det er ikke den første kat de afliver, som tydeligt er mærket..... Føj!


  • #4   7. aug 2014 Idiot smiley

  • #5   7. aug 2014 Jeg har lige skrevet en mail til den mand jeg kontaktede fra dyrenes beskyttelse på lolland, for jeg er godt vred over at de ikke har gjort noget i den ag som jeg anmeldte.

    Så det var en vred mail smiley


  • #6   7. aug 2014 De får også bare røvfuld på deres væg på fjæsen, og med god grund! Der er desværre en sag mere, hvor de har aflivet en kat med mærkning smiley Og så er der nogle på fjæsen der har henvist til Mathilde sagen. Jeg fryder mig lidt over det sidste, for det gjorde DB alt for ikke skulle komme ud i offentligheden. De forsøgte at få lukket en tråd på Heste-nettet.dk ned, heldigvis lykkedes det dem ikke. Men synes det er super, der endnu engang kommer opmærksomhed på den gamle sag.

    Nu kender folk til den, og kan så med endnu en sag i baghovedet vurdere om de ønsker at støtte DB's arbejde.


  • #7   7. aug 2014 Ej Tg har de intet gjort Så forstår jeg godt du er gal Det er bare ikke iorden Vi skulle alle hendvende os og gi dem en balle ,hvad tror de ,de er her for Når de intet gør, er det jo forkerte mennesker der besider disse poster smiley

  • #8   7. aug 2014 Nemlig Inger smiley

    TjæZ : sagen med Mathilde, var det ikke en af deres egen kredsformænd som misrøgtede et æsel ? smiley


  • #9   7. aug 2014 Puuh ja Tjæz... Mathilde sagen var satme også skrækkelig! smiley

  • #10   7. aug 2014 Kopi af min mail , ja jeg ved godt jeg ikke lyder pæn når jeg bliver gal, og jow jeg kan også være pænt sarkastisk smiley

    ********************************************************************************************


    Til jjjakobsen28@gmail.com
    I dag kl. 9:12 AM
    Jeg anmeldte en sag til jer for over 14 dage siden !
    Og de forhold jeg anmeldte er så dårlige, jeg beskrev tydeligt hvordan det var.
    I har ikke gjort noget som helst, i har hverken besøgt dem, eller kigget på sagen på nogen måde.
    Det finder jeg virkeligt for dårligt, men når man så læser at I skyder folks katte, der er øremærket, kan man jo godt se hvad jeres forening virkelig står for, samt at man for flere sager smidt i hovedet, hvor i slet intet gør, forstår jeg godt hvorfor der intet sker.

    Men da I åbenbart hader katte, er der jo også en god grund til at ikke gøre noget, de katte der var bemeldt, er jo syge og dør, de har højst sandsynligt sygdommen F.I.P, som er frygteligt smitsomt, og sygdommen kan jo udrydde enormt mange katte, fordi det smitter som en hel epedimi.
    Så i virkeligheden gør de 2 mennesker jer jo en stor tjeneste.

    Jeg vil aldrig støtte en forening som jeres, med de holdninger til nødstedte dyr som I har !

    Venligst


  • #11   7. aug 2014 Jo, det var det lige præcis! Derfor det fryder mig at nogen nu har smidt den op på deres væg. De har aldrig fået en forklaring på hvordan det kunne ske i DB. Forsatte han ikke også som formand efterfølgende?

    Som sagt. Så er jeg kun glad for at den får opmærksomhed, for selvom det er længe siden, ændre det jo ikke på hvad der skete, og hvorfor DB's reaktion var at forsøge at få tråden fjernet på HN.


  • #12   7. aug 2014 TjæZ : sådan en sag skal sgu få dem til at checke deres egne rækker igennem. synes den Mathilde-sag var grusom og grotesk, mener også at kredsformanden forsatte sit virke i DB... FØJ smiley

    De har godt af at de sager hagles igennem, og hænges op alle vegne, og det er netop fjæsen et rigtig godt sted at gøre smiley


  • #13   7. aug 2014 Ja, men meget har jo åbenbart ikke ændret sig siden smiley Godt nok har den frivillige, tidligere betjent muligvis ikke mishandlet egne dyr, men for silvan. De kan sguda ikke have en frivillig til at rende rundt og skyde katte. Hvad fanden er det for noget?

  • #15   7. aug 2014 Jeg deler fuldt ud din harme, men Tante Gurli - lige for god ordens skyld:

    <b>FIP smitter IKKE!</b>
    Det skyldes et ordinært coronavirus, som muterer til FIP inde i den enkelte kat, hvor det bliver.

    Kattesyge, FIV (katteaids og FeLV (leukæmi) smitter.


  • #16   7. aug 2014 ovs.... der skulle så nok have stået FIV smiley

    Den der er delt et billede af havde leukæmi, den blødte og snottede ud af næse og mund smiley

    Stakkels katte smiley


  • #17   8. aug 2014 Den kunne jo har indbærer sygdom man det giver dyrene B stadig ikke ret til og skyde den af den grund heller af nogle andre grund

  • #18   9. aug 2014 YES YES smiley

    Har lige snakket med Johnny fra DB, de har politianmeldt de 2 tosser, med de stjålne syge katte smiley

    Så sker der formodentligt noget smiley


  • #19   9. aug 2014 Håber Håber Tg bare godt smiley

  • #20   9. aug 2014 Jeps smiley

    Han havde været derude, og 1 uge efter kom han igen, og kunne konstatere at intet af det han havde pålagt dem at gøre var gjort, så derfor politianmeldte han dem.

    han tog i øvrigt stor afstand fra den sag fra rødby, han sagde : vi fra DB må SLET IKKE selv aflive dyr, det skal forgå på vores internatter og af en dyrlæge.
    så sagen var forkastelig og han håbede at den pågældende ville blive straffet efter lovgivningen på det område vedr aflivning af dyr.


Kommentér på:
Helt ærligt !

Annonce