{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Er måske gravid - søger erfaringer... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg bliver mere og mere overbevist om, for hver dag der går, at jeg er gravid.
Jeg føler konstant sult - om jeg så har spist 2-3 portioner, er jeg sulten efter blot en halv time.
Selvom jeg kan mærke at min mave er fyldt, føles den alligevel som ét stort hul.
Sådan har det stået på, den sidste 14 dages tid.

Jeg kan først finde ud af om jeg faktisk ER gravid, om en lille uges tid, så nu kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre gruppens forældres erfaringer med jeres graviditet.

<b>Hvordan havde I det, den første måned af jeres graviditet?
Hvordan havde I det dérefter?</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er måske gravid - søger erfaringer...
  • #1   14. nov 2008 Gruppen ?
    Måske postet forkert ? smiley
    Under alle omstændigheder held og LYKKE :O)

• #2   14. nov 2008 Arh - jeg postede det i en gruppe på hestegalleri, og så kopierede jeg det bare, uden at læse ordentlig efter :oD

• #3   14. nov 2008 du kan gå til lægen og få det tjekket, men jeg vil ikke mene dine spisevaner skulle begynde at ændre sig allerede når man er 3 uger henne. men held og lykke med det .-)

• #4   14. nov 2008 Jeg kan som sagt først få det tjekket, om en uges tid, så det er derfor jeg spørger indtil andres erfaringer med bl.a. symptomer...
    Inde på hestealleri, er der et par stykker der har sagt, at de også havde sulten inden første udeblivende mens

• #5   14. nov 2008 Der er vel intet i vejen for at tage en hjemmetest. De koster jo 40 kr. i netto for 2 tests.
    Og ellers så spiser jeg da også hele dagen, og jeg er da bestemt ikke gravid. smiley

• #6   14. nov 2008 Og mine spisevaner ændrede sig ikke forfærdeligt da jeg var gravid. Jeg har altid spist som en hest, og været et lille nips.-

• #7   14. nov 2008 Ingen forandringer hos mig før den sidste måneds tid af graviditeterne.

Du kan have dårligt blodsukker, forkert forbrænding oma end at være gravid.

Forstår ikke hvorfor der skal gå en uge før du kan finde ud af det? Tis i en kop hos lægen og så har du svar efter 5 minutter smiley

• #8   14. nov 2008 Jeg kan sige så meget at jeg mærkede INTET før efter ca 3½ mdr, udover at mens udeblev, hverken i forhold til humør, appetit, bryster o.s.v., så der kan være meget der spiller ind. Min appetit kan svinge utroligt meget alt efter hvad jeg laver, og om jeg er stresset eller afslappet. Vent du den uges tid og tag det helt roligt.
    En normal gaviditetsprøve kan konstateres meget tidligt, så prøv at lave en prøve smiley

• #9   14. nov 2008 nu har jeg aldrig prøvet det, men jeg tror det er meget forskelligt fra person hvordan man ændre sig..... eller ikke gør......

Min mor har fået 3 børn... da hun var gravid med min bror, kunne hun mærke det 2 timer efter som hun siger.. hun var ikke i tvivl om at hun var blevet gravid... Sådan har det dog ikke været med min søster og jeg. Men jeg tror det er forskelligt fra person og fra graviditet...

• #10   14. nov 2008 ja jeg var begge gange mere end 13 uger henne da det blev opdaget, menses udeblev kun de sidste 3 mdr smiley

• #12   15. nov 2008 Nu hvor i er igang, vil jeg lige bruge lejligheden til at stille et spørgsmål mere ang det smiley

Kan man godt være gravid og alligevel få sin mens?
    Har ikke haft mens i næsten 3 mdr, men har så fået det idag.
    Har prøvet de der test for 1 mdr siden, men de var negative.
    Men min svigerinde var gravid selvom de prøver hun tog var negative.

Håber det er ok at jeg bruger tråden her?

• #13   15. nov 2008 jeg havde ingen syptomer før første udebleven mens, men har ellers lidt af voldsom kvalme den første del af alle mine graviditeter.

og natascha og sonny, ja man kan godt have mens lignende blødning når man er gravid og tage negative teste kan man også, mit bud er dog at du ikke er gravid (men måske har været det) når du er stoppet med at bløde og så begynder igen

• #14   15. nov 2008 Link: Okay mange tak smiley

• #15   15. nov 2008 ja jeg har hørt om folk der har haft mens, mens de var garvide.
    3 mdr det lyder underligt måske skulle du snakke med en læge.
    igen ville jeg snakke med lægen de kan jo fejlvise

jeg mener det er helt okay at spørge

• #16   15. nov 2008 Tak for alle jeres svar.

Jeg kan sige så meget, at det VAR falsk alarm.
    Jeg fik min mens igår aftes.
    Om det var indbilsk ved jeg ikke, men hælder mest til at der er noget andet galt, da der gik en uge, hvor jeg havde den ædelyst, før det gik op for mig, at graviditet var en mulighed....

• #17   15. nov 2008 lykke H
    over halvdelen (ca) af alle graviditeter går til grunde inden man får kendskab til dem, fordi ægget ikke sætter sig fast

• #18   15. nov 2008 uha det med mens under graiditet har jeg aldrig hørt om så nu bliver jeg da en smule nervøs da jeg har haft det underligt i ca. 8 dage men har fået min mens men den er slet ikke som den plejer... må nok hellere tage en test...

Kommentér på:
Er måske gravid - søger erfaringer...

Annonce