{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Er det fordi jeg er gravid? {{forumTopicSubject}}

Walde er i løbet af de sidste par uger blevet meget overbeskyttende, når vi går i seng. Han sidder og holder vagt og gør af næsten alt, lige indtil min kæreste kommer ind og lægger sig med os.

Kan ikke rigtig finde ud af det, der er ikke mere larm end normalt, værelet er heller ikke mørkere end normalt, han har lige været til tjek hos dyrlægen og alt er som det skal være og så kom jeg i tanke om det kunne være fordi jeg er gravid (6 mdr) og han måske ved det? om han så skal passe på mig nu?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det fordi jeg er gravid?
  • #1   20. nov 2013 Det kan nemt tænkes.. Sådan gjorde min også de gange jeg har været gravid.. Hvis jeg var alene hjemme (især om aftenen) var hun utrolig beskyttende, og hun lagde sig så hun kunne se både ud af hoveddøren og derfor også døren til soveværelset, og så hun kunne se hele stuen.. Var der det mindste så fløj hun op og knurrede af absolut ingenting o.O

Kan huske at jeg en aften da jeg var gravid med den første lå inde i sengen.. Det var bel ragende mørkt uden for og pludselig vågner jeg ved at hunden står hen over mig og knurre af vinduet.. Det viser sig så at der står to unge gutter uden for og snakker..

• #3   20. nov 2013 Ok, når det kan jeg vel godt overleve 3 mdr endnu så smiley Nok derfor han pludselig også er VOLDSOM interesseret i at snuse til vasketøjskurven...

• #4   20. nov 2013 Gir alle helt ret. En god ide , at passe på det ikke kammer over. Altså , beskytter dig for meget. Lidt er godt , for meget kan være farligt.

• #5   21. nov 2013 Han gør det kun når vi skal ind og sove, men hvis han så skulle begynde når vi er ude at gå tur for eks. hvordan stopper man sådan noget?

Kommentér på:
Er det fordi jeg er gravid?

Annonce